Gok wanneer de stam Int. in N.E.O opgaat.

DeletedUser69389

Guest
Hallo lezers,


Welkom bij alweer een nieuwe contest. Deze keer is het 'Gok wanneer de stam Int. In N.E.O opgaat'. Ik zal ik de contest hier introduceren. Tevens zal dit het inzendingstopic worden. Het gaat dus om de vraag wanneer de spelers van Int. over zullen gaan naar N.E.O


Inleiding:
Het idee is eigenlijk vrij simpel. De contest bestaat uit het voorspellen van wanneer de stam Int. in de stam N.E.O zal opgaan op de wereld.


Diegene die de juiste datum heeft gekozen is de winnaar en verdient een prijs.


Hoe doe je mee: Simpel!
- Je inzending post je hier en dat doe je simpelweg door antwoord te geven op de vraag met behulp van door jou gekozen datum.
- Vermeld je eigen ingame accountnaam bij je inzending (indien je anoniem speelt mag de naam van het account ook naar mijn PM)
- Iedereen heeft maar één inzending.
- Zodra de inschrijfdeadline sluit is het niet meer toegestaan om je post aan te passen. Doe je dit wel dan ben je gediskwalificeerd.



De deadline is 28 april 23:59.
 

DeletedUser79607

Guest
Ik denk 24 mei om 3:30
 
Laatst bewerkt door een moderator:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.314
Kom op guys, afgesproken is 20mei, waarom iets anders gokken ugh
 

DeletedUser77113

Guest
Gisteren, samen met Mura normaal :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67275

Guest
24 april om 12:00 stuur ik de invites eruit!

Valt er met dit ook premium punten te winnen? #dtv
 

DeletedUser79340

Guest
Hallo lezers,


Welkom bij alweer een nieuwe contest. Deze keer is het 'Gok wanneer de stam Int. In N.E.O opgaat'. Ik zal ik de contest hier introduceren. Tevens zal dit het inzendingstopic worden. Het gaat dus om de vraag wanneer de spelers van Int. over zullen gaan naar N.E.O


Inleiding:
Het idee is eigenlijk vrij simpel. De contest bestaat uit het voorspellen van wanneer de stam Int. in de stam N.E.O zal opgaan op de wereld.


Diegene die de juiste datum heeft gekozen is de winnaar en verdient een prijs.


Hoe doe je mee: Simpel!
- Je inzending post je hier en dat doe je simpelweg door antwoord te geven op de vraag met behulp van door jou gekozen datum.
- Vermeld je eigen ingame accountnaam bij je inzending (indien je anoniem speelt mag de naam van het account ook naar mijn PM)
- Iedereen heeft maar één inzending.
- Zodra de inschrijfdeadline sluit is het niet meer toegestaan om je post aan te passen. Doe je dit wel dan ben je gediskwalificeerd.



De deadline is 28 april 23:59.

waar haal je de tijd vandaan.......
 
Reactiescore
571
Hmm je had liever OGP en UFO hiervan kunnen maken.
Ben benieuwd wanneer Red Sky at Morning naar chess toe gaat :D
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.314
Volgende contest maar een marathon organiseren dan? Kan je ook niet klagen dat Chess de prijzen pakt:eek:

als niemand sneller is dan mijn 5:24:13 claim ik vast de hoofdprijs
 
Bovenaan