Gok de top! Discussietopic

Reactiescore
524
Zijn de daadwerkelijke standen gister waargenomen en genoteerd? @Jo Han

Ik stel voor om ook dit een dagje te verplaatsen voor beide waarnemingstata :rolleyes:
 

DeletedUser79332

Guest
Ik denk dat ik namens meer mensen dan W61 dat het nu toch wel tijd is voor de uitslag. Anders kunnen we net zo goed de eerste ronde gaan skippen.

M.b.t. pp tekort. Nu spreek ik voor mezelf maar er kan best wat pp af denk ik. Een andere oplossing is dat de winnaars de pp gewoon tegoed houden en dit krijgen op het moment dat het er is. Dan kunnen we doorgaan met ronde 2.. Nu schuift alles door.

En het ergste is nog dat je iedereen in spanning laat die heeft gereageerd. Dat zijn toch een aantal hartjes die overuren maken door de nervositeit van de uitslag.

Gaarne dus wat meer actie omtrent dit event!
 
Reactiescore
1.468
Ik denk dat ik namens meer mensen dan W61 dat het nu toch wel tijd is voor de uitslag. Anders kunnen we net zo goed de eerste ronde gaan skippen.

M.b.t. pp tekort. Nu spreek ik voor mezelf maar er kan best wat pp af denk ik. Een andere oplossing is dat de winnaars de pp gewoon tegoed houden en dit krijgen op het moment dat het er is. Dan kunnen we doorgaan met ronde 2.. Nu schuift alles door.

En het ergste is nog dat je iedereen in spanning laat die heeft gereageerd. Dat zijn toch een aantal hartjes die overuren maken door de nervositeit van de uitslag.

Gaarne dus wat meer actie omtrent dit event!
Staat op de planning voor vanavond. Heb het erg druk momenteel.
 

DeletedUser79332

Guest
Ah top. Goed om te horen.

Informatie is motivatie zeg ik vaak. Als je ons dus op de hoogte houd dan begrijpen we het. (dat je het druk hebt bijvoorbeeld of er mee bezig bent)

In ieder geval bedankt voor je snelle reactie!
 
Bovenaan