Gok de top! Discussietopic

Reactiescore
2.478
Succes met gokken
 
Reactiescore
524
- Je neemt de lijst over en vult er een spelersnaam van classic in waarvan jij denkt dat het account op die plek hoort/komt/zal staan.
Kuch kuch

- Welke spelers staan in de top 20(noem er 15):
Telt deze vraag indien deze cortect is beantwoord voor 1 punt mee (net zoals alle andere vragen) of zoals bij de voorgaande rondes voor 1 punt per correct genoemde speler?

Dit viel me bij de laatste beoordeling namelijk op omdat hier 15 vd 20 punten te behalen valt en de rest eigenlijk er niet meer toe doet.
 
Reactiescore
2.478
Telt deze vraag indien deze cortect is beantwoord voor 1 punt mee (net zoals alle andere vragen) of zoals bij de voorgaande rondes voor 1 punt per correct genoemde speler?

Dit viel me bij de laatste beoordeling namelijk op omdat hier 15 vd 20 punten te behalen valt en de rest eigenlijk er niet meer toe doet.

Elke goede naam in 1 punt waard. Waardoor het binnen de categorie spelers een zeer belangrijk en zwaar element is.
Echter heeft deze vraag geen invloed op de overige drie categorieën (stam/OD/rest).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77896

Guest
Ik ga winnen, want ik ben de enige die iets instuurt. :p
 
Reactiescore
524
5 inzendingen, succesvol event zonder IGM :p

Ik ben morgen klaar met mijn examens dus kan dan wel wat tijd steken in een lijstje. Indien je de inleverdatum met een dag verlengd :oops:
 
Reactiescore
1.468
Bovenaan