GoH XL vs. viking

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58451

Guest
Maar viking was nu toch actief :eek:?
Hoe kunnen er dan zulke berichten komen?

hou jij nou eens op. dat ik er een uurtje per dag ben is nog nergens als actief bestempeld. jij klaagt over een zware studie terwijl ik tussen 2 functies door ook een groot deel van een bouwproject mag leiden.
 

DeletedUser63335

Guest
nee, dat zou niet echt slim zijn. vv ligt buiten de stam, die zal vanmiddag wel worden opgepakt. de speler die gisteren is opgenomen in het zh heeft zn vv niet afgedragen natuurlijk dus wellicht een nieuw target voor jullie.

hou jij nou eens op. dat ik er een uurtje per dag ben is nog nergens als actief bestempeld. jij klaagt over een zware studie terwijl ik tussen 2 functies door ook een groot deel van een bouwproject mag leiden.

Dubbelpost :rolleyes:
 

DeletedUser41607

Guest
hou jij nou eens op. dat ik er een uurtje per dag ben is nog nergens als actief bestempeld. jij klaagt over een zware studie terwijl ik tussen 2 functies door ook een groot deel van een bouwproject mag leiden.

Zoek een co :D?
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: GoH XL vs. viking

jij klaagt over een zware studie terwijl ik tussen 2 functies door ook een groot deel van een bouwproject mag leiden.

Je gaat een bouwproject leiden maar ondertussen lukt Tribalwars niet? Volgens mij behoort Tribalwars ook bij een bouwproces en zelfs daar laten je steken vallen. Conclusie: Regel een co-speler op Tribalwars en regel een assistent bij je bouwproject anders maak je teveel fouten net zoals op TW:rolleyes::)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Een bouwproject IRL is toch wel wat anders dan op Tribalwars
Ik hoop dat jullie dat zien anders wens ik jullie straks heel veel succes met solliciteren :eek:
 

DeletedUser

Guest
Een bouwproject IRL is toch wel wat anders dan op Tribalwars
Ik hoop dat jullie dat zien anders wens ik jullie straks heel veel succes met solliciteren :eek:

Ik hoop dat je ziet dat Yero FosGate gewoon maar wat loopt te focken, anders wens ik je heel veel succes met Real Life.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Natuurlijk zie ik dat :p
 

DeletedUser3368

Guest
Een bouwproject IRL is toch wel wat anders dan op Tribalwars
Ik hoop dat jullie dat zien anders wens ik jullie straks heel veel succes met solliciteren :eek:

Jij bent toch ook druk bezig met een bouwproject op tw?
Je muurtjes snel terugbouwen :p
 

DeletedUser

Guest
Economisch niet rendabel. Je kan wel wat uitbesteden, maar dat kost helaas wel geld :(

Maar, je moet het wel zelf met eigen manschappen af kunnen. Als je dat niet kunt of de tijd voor hebt zul je toch moeten uitbesteden :D
 

DeletedUser60695

Guest
lever een LEEEEEEG kratje bier in, als mensen geen geld hebben voor AM
 

DeletedUser60695

Guest
Verwacht ik ook niet, hehe of ze trekken tussen 00:00 en 07:00 een paar nike's aan met een zwarte muts! :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan