Goeie oude tijd.

Deleted User - 487871837

Guest
Voor mij is dat wereld 3, 21 en 33. Daarna heb ik niet meer in een leuke stam gezeten :(. Allemaal kut spelers die alleen voor het eigen belang gingen.

Begin een solostam op een nieuwe wereld :eek:
 

DeletedUser73204

Guest
Voor mij is dat wereld 3, 21 en 33. Daarna heb ik niet meer in een leuke stam gezeten :(. Allemaal kut spelers die alleen voor het eigen belang gingen.
ga dan in een stam zonder vrouwen. Dan heb je ook geen kutspelers
 
Reactiescore
1.697
ga dan in een stam zonder vrouwen. Dan heb je ook geen kutspelers

Ik speel niet meer. Heb er de tijd niet meer voor. En in elke stam waar ik lid van was op die werelden zat minimaal 1 vrouw. Vaak wel volwassen vrouwen.
 

DeletedUser73204

Guest
Ik speel niet meer. Heb er de tijd niet meer voor. En in elke stam waar ik lid van was op die werelden zat minimaal 1 vrouw. Vaak wel volwassen vrouwen.
Geen tijd om te spelen......wel tijd voor het forum:rolleyes:
 

DeletedUser7072

Guest
Het forum kan je bezoeken wanneer dat uitkomt, een massa komt niet altijd op een tijdstip wanneer het uitkomt.
 

DeletedUser78278

Guest
Ligt dat aan de timing van de massa's, of aan het feit dat een massa gewoon nooit uitkomt voor je?
 

DeletedUser7072

Guest
Hey zijn jullie ineens actief geworden? Wow, hoe kan dat?
 
Reactiescore
1.697
dan speel je het gewoon minder goed. het is maar een spel...

Als je ver wilt komen moet je er veel tijd insteken. Als je dat niet doet loop je al snel tegen een achterstand aan en word je weggewerkt.

Ik speel dan ook 9vd10x solo. Ik wil wel co'en bij jouw.
 

DeletedUser73204

Guest
Ik hoef nie ver te komen. Ik speel het voor de fun. toen het nog fun was om te speel
 
Reactiescore
1.697
Fun was voor mij andere spelers edelen en samenwerken met stamgenoten.
 
Bovenaan