Goede spelers (spelers geen accounts!!)

DeletedUser63354

Guest
ergens ben ik toch wel teleurgesteld :D maar aan de andere kant: couldnt care less :cool:
 

DeletedUser63837

Guest
yes :D
sorry nog dat ik flink wat dorpjes van je af had gepakt.

2mmu1pl.png
 

DeletedUser71457

Guest
ik nomineer peter :p
hoofdspeler van Stargate.

afgelopen massa's van mm maar 2 dorpen verloren.
goede def skills
 

DeletedUser

Guest
ik nomineer peter :p
hoofdspeler van Stargate.

afgelopen massa's van mm maar 2 dorpen verloren.
goede def skills

Massa? kijk je odd, Dan concludeer je dat het geen massa was, anders had je wel nr 1 gestaan.
 

DeletedUser

Guest
ik nomineer peter :p
hoofdspeler van Stargate.

afgelopen massa's van mm maar 2 dorpen verloren.
goede def skills

Haha overdrijven is ook een kunst he. Er is een begin gemaakt met het slopen van jullie def ja. Een beginnetje niet meer niet minder. Dat zul je nog wel merken ;)

Hoeveel edels heb je precies te verduren gekregen?
 

DeletedUser71900

Guest
Arjen van mcburgers is echt een pro, vooral die diepgaande discussies die je ermee kan voeren:

[12-03-14 18:17:48] Marnix : niks, daarom zeg ik 'eigenlijk ook'
[12-03-14 18:18:38] Marnix : achja fijne dag nog (wave)
[12-03-14 18:18:58] Arjen: achja word ziek (wave)
 

DeletedUser

Guest
stoer joh, hij moet je echt gekwetst hebben, zelfs in je handtekening :eek:
 

DeletedUser69914

Guest
Massa? kijk je odd, Dan concludeer je dat het geen massa was, anders had je wel nr 1 gestaan.

vind ik nogal een dwaas antwoord?
dus volgens jou wordt het pas een massa genoemd als je op nummer 1 komt en bij deze dus effe 196 milj odd bijkrijgt? :eek:
 
Reactiescore
746
vind ik nogal een dwaas antwoord?
dus volgens jou wordt het pas een massa genoemd als je op nummer 1 komt en bij deze dus effe 196 milj odd bijkrijgt? :eek:

dwaas antwoord inderdaad. Zo even 2.4 miljoen ODD is geen massa heh, is slechts 400 aanvallen blokken op een dag. :p (dat was dus sarcasme)

Het is echt dwaas om te stellen dat je pas van een massa kan spreke als je 1 staat in ODD. Is gewoon belachelijk
 

DeletedUser63354

Guest
Ben ik nou de enige die begrijpt dat hij enkel zegt dat als mm een serieuze massa zou doen hij wel #1 odd staat :eek:?
 

DeletedUser63648

Guest
We begrijpen het allemaal wel, maar wij hebben het idee dat deze kerel een beetje teveel pocht. De nummers 1, 2, 3 hebben verscheidene massa's achter de rug. Het zou dus dwaas zijn om te stellen dat je zomaar nummer #1 ODD komt.
 
Bovenaan