Goede/Grappige aanvallen/ verdedigingen.

DeletedUser

Guest
Je verliest dorpjes?:p

jups, kwamen even teveel edels op me af :p dus moest de dorpen tijdelijk laten lopen :( uiteraard nu allemaal terug en sta veruit positief in de oorlog

is wss in zen persoonlijke oorlogje met die stam :p

jups :D had ze miss beetje onderschat, en vond het de moeite niet om OS te vragen op het forum, dus tja dan moet je helaas roeien met de OS die je zelf hebt -> af en toe tijdelijk dorpje laten gaan eh
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11282

Guest
[report_display]5124de7f045d5fee6480e552fee0ab3d[/report_display]
vond het nogal vreemd dat er 1 edelaanval naar mijn dorp onderweg was na 25 aanvallen op 1 dorp :p
waarvan meerdere clears. Had er genoeg def in overgelaten om de laatste edel te mollen maar bleek dat ik keuze had tussen de edels (rofl)

je report display werkt niet op forum;)
als je een rapportje gebruikt, doe het dan wel goed:p
haha;)



maargoed.. dit bewijst maar weer, dat een vader-zoon relatie niet altijd een pluspunt is XD
 

DeletedUser

Guest
je report display werkt niet op forum;)
als je een rapportje gebruikt, doe het dan wel goed:p
haha;)



maargoed.. dit bewijst maar weer, dat een vader-zoon relatie niet altijd een pluspunt is XD

apfuh wat zeg jij nu xD
 

DeletedUser

Guest
daar had ik het niet over :p ik snapte de vraag/payback over mijn quote xD heb btw post veranderd zodat je linkje wel kon zien ;)
 

DeletedUser56859

Guest
trol 4 edels is idd een treintje ^^ overigens wel zonde van je def
 

DeletedUser

Guest
trol 4 edels is idd een treintje ^^ overigens wel zonde van je def

jups, zonde van me def, maar er vlogen 30 aanvallen op dat dorpje, dus had me def enkel voor de edel gezet in zoverre ik het ervoor kreeg. wist ik veel dat dat een clear met 4 edels in ging zijn :'( ik wou enkel de edel mollen, de rest maakte me niet zoveel :p
 

DeletedUser61580

Guest
wahaha, ook hier weer enkel praatjesmakers...
Oh, Insane, waar gaan je dorpjes heen???

:D:eek:

Deze vis ik uit het archief:

10idqba.png


Snipes vind ik niet heel speciaal, maar aangezien iedereen hier stoer doet met snipes en andere timings draag ik namens Team Insane ook een steentje bij (A)

Nee, dat is geen goeie snipe, dat is een waardeloze trein!
 
Bovenaan