Goede/Grappige aanvallen/ verdedigingen.

DeletedUser

Guest
5as74l.png

2 snipes, mijn co snipet d.m.v. barbarendorp aan te vallen aangezien trein aankwam in 2 verschillende seconden en ik cancelsnipete.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Deze vis ik uit het archief:

10idqba.png


Snipes vind ik niet heel speciaal, maar aangezien iedereen hier stoer doet met snipes en andere timings draag ik namens Team Insane ook een steentje bij (A)
 
Reactiescore
255
Deze vis ik uit het archief:

10idqba.png


Snipes vind ik niet heel speciaal, maar aangezien iedereen hier stoer doet met snipes en andere timings draag ik namens Team Insane ook een steentje bij (A)

Zoals ik dus al dacht :D. +/- deft voor/op Witkop, die kan dus mooi bij de stats. :D
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik dus al dacht :D. +/- deft voor/op Witkop, die kan dus mooi bij de stats. :D

Als je nou wist waarover je praat, deze screenshot is al heel lang geleden gemaakt in de tijd dat Noire Witkop aanviel. Toen heb ik inderdaad VV gedraait.. Stat geilertje :D.
 

DeletedUser52174

Guest
PS: Ik haalde deze pica gewoon uit ons mooietimings-atelier dus ik wist niet dat deze met een compleet andere situatie te maken had. Maar ach, ga je gang met die 'stats', veel zul je er niet aan hebben:eek:
 

DeletedUser70715

Guest
Als je nou wist waarover je praat, deze screenshot is al heel lang geleden gemaakt in de tijd dat Noire Witkop aanviel. Toen heb ik inderdaad VV gedraait.. Stat geilertje :D.

Gedraaid*

We weten zeker waar we over praten, maar je hebt gelijk, moest dit een edel van Vitalise zijn dan was hij veel beter getimed geweest! :cool:
 

DeletedUser

Guest
5as74l.png

2 snipes, mijn co snipet d.m.v. barbarendorp aan te vallen aangezien trein aankwam in 2 verschillende seconden en ik cancelsnipete.

Zo doen we dat he :)! alleen verder nog niet een echte tegenstand gehad meer van die deffnaabs naast ons :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik heb op W25 naast Famous gelegen
met name naast blacktower,dolledick,Backtrack & Rineander die leden een beetje.

maar dat ging eveneens zoals het hier nu uit ziet.
dus blijkbaar is de style het zelfde gebleven.

Ook gezien het edel gedrag van BB's edelen is het zelfde gebleven :D
Het mooie is ze stationeren alle os op 1 plek als jij dan op een dag alle kracht op een net iets andere hoek zet kun je zo 20 dorpjes pakken
( dat is ons wel gelukt )

1 dag op 1 hoek alles ging dood.

2e dag met volle kracht op andere hoek en alle dorpen stroomde binnen.
En ik maakte ook mee dat er 80 os binnen kwam maar dat waren allemaal 20 speer 20 zwaard zulke aantallen allemaal
 

DeletedUser52174

Guest
Ja dat is inderdaad allemaal wel herkenbaar! Het is grappig, ze wanen zich 'goeie' spelers en weten blijkbaar niet dat er nog hele andere kalibers rondlopen:D
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt idd,

Als hun eenmaal groot zijn dan zijn wel ongetwiste goeie deffers.
Daar kan ik maar ook jij denk ik zeker niet onderuit.

vooral als je voor hun een groot vijand bent.
Wij waren hun persoonlijke grootste vijand.
en hun front met ons stond ook altijd gestackt.

De team work is er wel daar valt zeker niet over te twisten maar wat betreft aanvallen e.d. zijn er zeker zwaardere kalibers.
ik heb toen met een 4 daagse duurdende massa van hun met incommings niet onder de 1k op 1 dag ( de dag van de waarheid )
150+ edels geblockt gesnipet enz.

volgens mij ben ik toen die dag 1 dorp aan ze verloren.
 

DeletedUser

Guest
er is een verschil tussen goed kunnen deffen en gewoon alles laten stacken ;)
 

DeletedUser

Guest
Gewoon met morgenster blijven beuken dan zijn de verliezen groter voor hun dan voor jou. :)
 

DeletedUser52174

Guest
lol met die timing de laatste edel pakken? plaats hem dan gewoon achter de eerste edel en sloop de andere 3 :eek:
 
Bovenaan