Goede/Grappige aanvallen/ verdedigingen.

DeletedUser34690

Guest
Re: Goede aanvallen/ verdedigingen.

Dit is nog een beetje te vroeg.
En zoals gebruikelijk gaat deze dus weer open wanneer de beginnersbescherrming is afgelopen.
Slotje.
 
Reactiescore
31
Re: Goede aanvallen/ verdedigingen.

Deze gaat dus weer open.
Even van te voren, aangezien deze weer open gaat, verwacht ik van jullie allemaal dat hier hele leuke en grappige aanvallen/verdedigingen gepost wordt en niet gespamd wordt.
Veel vechtplezier, en veel succes!
 

Deleted User - 487957951

Guest
Re: Goede aanvallen/ verdedigingen.

Deze gaat dus weer open.
Even van te voren, aangezien deze weer open gaat, verwacht ik van jullie allemaal dat hier hele leuke en grappige aanvallen/verdedigingen gepost wordt en niet gespamd wordt.
Veel vechtplezier, en veel succes!

Mss toch beter wat spam want is hier maar doods in dit topic :)
 

DeletedUser

Guest
hoe kunnen grappige aanvallen nu neit met spam samengaan? :eek: puur rapportjes posten is saai dus dan zal dit niet lang leven xD
@mods: sommige topics zijn er voor de spam, zolang die maar gericht is... spam kan op zich niet overal kwaad
 

DeletedUser

Guest
Dit topic is er iedere wereld, waarom zou het hier niet lukken?
 

DeletedUser

Guest
elke wereld wordt door andere mods beheert? als een mod overdreven reageert dan mislukt het forum ;)
 

DeletedUser

Guest
natuurlijk houdt dao zich aan de richtlijnen :eek: heb ik dan gezegd dat het over dao ging met dat te streng zijn? :p
trouwens elke mod houdt zich aan de richtlijnen, maar elke mod reageert anders omdat hij iets sneller of minder snel als spammen ziet, of zelfs af en toe iets door de vingers ziet :)
 
Reactiescore
31
Richtlijnen zijn richtlijnen, voor mij, voor jullie.
Inderdaad, iedereen interpreteert deze anders, echter sommigen slaan de plank helemaal mis.
En zoals Dutchgangster al zegt, zonder spam werkt een forum ook prima. ^^

In ieder geval, ik zie dus dat niemand berichtjes plaatst hier, erg jammer, ik zie graag rapportjes. :)
 
Reactiescore
31
rapportjes komen waarschijnlijk pas rond de edelfase :)

Ik kijk er met spanning naar uit.
Alhoewel ik zelf altijd ook soms rapportjes had waarvan ik mijn vraagtekens bijzette in de lichte cavalerie fase, welke ik ook eigenlijk de leukste fase van het spel vind, maar goed, rapportjes, iemand van een mooie buit bijv. goede aanval..?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser48745

Guest
Ik kijk er met spanning naar uit.
Alhoewel ik zelf altijd ook soms rapportjes had waarvan ik mijn vraagtekens bijzette in de lichte cavalerie fase, welke ik ook eigenlijk de leukste fase van het spel vind, maar goed, rapportjes, iemand van een mooie buit bijv. mooie aanval..?

ik vind de LC-fase eigenlijk de minst leuke, ligt nu puur aan beste ligging/activiteit en dan nog een beetje weten wat je met GS moet doen :p
 
Reactiescore
31
Rapportjes svp!
@Fatality, ik wil best met je hier verder over praten in de praathoek! :) Niet hier!
 

DeletedUser53131

Guest
Aanvaller: XXXX
Herkomst: jeffreys dorpje (XXX|XXX) C**

Aantal: 0 0 242 0 50 71 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 0 0 43 0 0 65 0 0 0 0 1 0


Verdediger: Ik ben een baas dus toon men naam niet
Doel: bazendorp (XXX|XXX) C**

Aantal: 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 300
Verliezen: 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 300

Geloof: De eenheden waren gelovig. Gevechtskracht: 100%

we hadden nog geen muur dus als die nog is terugkomt zal het zuurder zijn :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan