Goede Connecties Vlag

Is de goede connecties vlag een goede toevoeging?


  • Totaal aantal stemmers
    26
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
533
Hallo iedereen,

Geluksvlag wordt amper gebruikt en objectief bekeken ben je ook gewoon beter dat je een aanvalsvlag of verdedigingsvlag neemt. Het is dus een vlag dat weinig nut heeft.
Bij het slaan van munten bedenk ik me soms dat het gebruik van een vlag die de opslagplaats en aantal handelaren verhoogt een veel betere item zou zijn.

Mijn idee is dus de volgende: Stop met het geluksvlag en vervang deze door een "Goede Connecties"-vlag. Dit zou tijdens munten-ram rondjes wel een leuke extra dimensie geven.

Qua percentage's van de boost zou ik opteren voor hetzelfde als de muntvlag.

Groetjes,
Tuur
 

Deleted User - 487871837

Guest
Even dit topic van het ideeën forum verplaatst naar het discussie forum omdat ik de volgende vraag wil stellen: zou dit een goede nieuwe vlag zijn, moet dit de geluksvlag vervangen, of geen van beiden?
 

DeletedUser75237

Guest
Klinkt als een goed idee, al zou ik wel een andere naam bedenken :tongue:

Verder zou deze (of eender welk ander goed idee) wat mij betreft de geluksvlag mogen vervangen. Het is zoals je zegt veruit de minst nuttige vlag en ik heb hem nog nooit gebruikt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik weet dat een van mijn co’s op W70 de geluksvlag wel gebruikt en hij een reden had waarom het soms beter is dan een aanvals-/defvlag.

Ik weet alleen niet meer waarom :p
 
Reactiescore
766
Ik weet dat een van mijn co’s op W70 de geluksvlag wel gebruikt en hij een reden had waarom het soms beter is dan een aanvals-/defvlag.

Ik weet alleen niet meer waarom :p
Als je met -20 geluk doodloopt maar met 0 niet in de early game en je geen risks wilt nemen. Eigenlijk alleen als je all-in gaat dus, lijkt mij.
Het komt namelijk wel eens voor dat je halve clear doodloopt inclusief edel bij een trein wanneer je op -20 loopt. Als jij een 20% geluksvlag aanzet, zit je max op -5 en zal je trein dus altijd doorkomen :)
 
Reactiescore
1.367
Geweldig idee
 
Reactiescore
579
Ik vind dit een leuke toevoeging of verandering in mijn vlaggen verzameling. Daarom heb ik ook voor gestemd.
 
Reactiescore
21
Ja gestemd, zou ze in het dorpjes naast het dorp waar ik munten sla plaatsen. Samen met het item goede connectie. Goed dorpje om de grondstof pakketjes te verzilveren. In het dorp waar ik munten sla moet natuurlijk de muntkosten vermindering komen. Ik moet dan dringend nog een tweede wimpel zien te bemachtigen.
 
Reactiescore
533
De reden waarom ik vervangen had geschreven was omdat er nu best veel vlaggen al zijn op bepaalde accounts en het vreemd zou zijn geen vlaggen van dit te hebben maar wel een -22% van de muntvlag.

Al is dat ook iets dat zichzelf wel oplost op termijn.

Leuk te zien dat mensen het een goed idee vinden
 

Deleted User - 487871837

Guest
Leuk te zien dat mensen het een goed idee vinden

Ik zal het ook nog in het ideëentopic zetten zodat mensen er daar voor kunnen stemmen en het ook makkelijker doorkan naar Inno, maar ik wilde eerst hier even peilen of het een nieuwe of vervangende vlag moest worden :)
 
Reactiescore
1.278
Ik weet dat een van mijn co’s op W70 de geluksvlag wel gebruikt en hij een reden had waarom het soms beter is dan een aanvals-/defvlag.

Ik weet alleen niet meer waarom :p

Moraal
 
Reactiescore
1.454
Ik weet dat een van mijn co’s op W70 de geluksvlag wel gebruikt en hij een reden had waarom het soms beter is dan een aanvals-/defvlag.

Ik weet alleen niet meer waarom :p

Waar op W70 speel jij dan, ouwe spammer?

Ik heb vervang gestemd. Ik heb ik die vlag echt nog nooit gebruikt en heb nog niet iemand er echt iets positiefs over horen zeggen. Als die alleen het geluk naar boven zou aanpassen was die echt meer dan prima geweest (lichtelijk overpowered), maar hij brengt hem naar 0, dus je kan jezelf er mee in de voet schieten.
 
Bovenaan