Goede aanvallen/ goede verdedigingen

DeletedUser

Guest
Scoutrapportje gaf volle opslagplaats weer . Daarom iets van een 100 lc meegestuurt
 

DeletedUser

Guest
lol :) , ik bedoel dat ik het die dag niet had gescout , een paar dagen ervoor wel , die toen wees op een volle opslagplaats lvl 10
 

DeletedUser40402

Guest
lol :) , ik bedoel dat ik het die dag niet had gescout , een paar dagen ervoor wel , die toen wees op een volle opslagplaats lvl 10

Je scout en dan val je pas enkele dagen erna aan? Ieder zijn manier van farmen natuurlijk :p
 

DeletedUser

Guest
lol mr shardul XD

verneukt hele (mijn ex) W10 account en durft hij hier nog tijd in te steken, slecht slecht
 

DeletedUser

Guest
Zwak hoor, hij neemt de naam van een w10-stam voor zijn stam, neemt vervolgens het profielplaatje van een vroegere w10-stam als stamplaatje, en tenslotte(dit ben ik niet zeker, maar vermoed het) verwijst/pikt hij zijn persoonlijk profielplaatje van een w1 stam
 

DeletedUser

Guest
Zwak hoor, hij neemt de naam van een w10-stam voor zijn stam, neemt vervolgens het profielplaatje van een vroegere w10-stam als stamplaatje, en tenslotte(dit ben ik niet zeker, maar vermoed het) verwijst/pikt hij zijn persoonlijk profielplaatje van een w1 stam

Owhpus is het speedacc waar veel leden van W1 opzitten. Waarschijnlijk is hij daar 1 van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan