Goede aanvallen/goede verdedigingen

DeletedUser79054

Guest
Uiteraard hebben ze goed gespeeld, uiteindelijk konden wij toch niks doen. Het was 4vs1, we kunnen geen troepjes bijtoveren hé :p

GG trouwens, en iedereen succes nog ;)

Gewoon even melden dat wij niet geboost hebben of wat dan ook. Want blijkbaar werd dat overal wel wat gedacht.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Een goede start betekent natuurlijk ook zorgen dat je niet gebacktimed wordt he ;)
 

DeletedUser77159

Guest
Een goede start betekent natuurlijk ook zorgen dat je niet gebacktimed wordt he ;)
Zoals ik zelf ook deze classic heb gemerkt is dat backtimes uit onverwachte hoeken kunnen komen omdat sommige figuren die zichzelf als pro's zien ontzettend veel hulpjes nodig hebben. Dus om te zeggen dat je er echt voor kan zorgen om niet gebacktimed te worden is natuurlijk pure bs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
89
Je heb wel veel invloed op de mogelijke kans die je loopt om de btime te verkleinen. Vz kataen, voordelige tijden kiezen etc etc
Als ineens een random iemand je btimed tja.. dat is pech. Maar je kan rekening houden met de tijden waarop je aanvalt :)
 

DeletedUser77159

Guest
Je heb wel veel invloed op de mogelijke kans die je loopt om de btime te verkleinen. Vz kataen, voordelige tijden kiezen etc etc
Als ineens een random iemand je btimed tja.. dat is pech. Maar je kan rekening houden met de tijden waarop je aanvalt :)
Klopt helemaal, maar wat de situatie hier nou precies is geweest weet ik niet.
 

DeletedUser73681

Guest
Zolang je niet weet wat de diplomatieke afspraken zijn om je heen is het per defenitie lastig. Hier zitten bijvoorbeeld 4 gasten die elkaar constant deffen uit verschillende stammen. Ben er nu wel achter, maar niet zonder verliezen. en die verliezen heb je liever niet in je start...
 
Reactiescore
2.303
Als wij worden beschuldigd van boosten, en dit is niet zo, dan vind ik dat je inderdaad kan spreken over een geslaagde start.
Ik spreek ook niet in de ik-vorm, we hebben steeds in team alles besproken.
Nou, een start is niet enkel tot 4K punten spelen.
Start is alles in combinatie van vriendjespolitiek om te overleven, het zoveel mogelijk onopgemerkt blijven zodat je geen target komt, en op zijn minst toch aan 10 dorpkes geraken al dan niet meer.

Je start was in dit alles gewoon slecht :)
 

DeletedUser74552

Guest
Uiteraard hebben ze goed gespeeld, uiteindelijk konden wij toch niks doen. Het was 4vs1, we kunnen geen troepjes bijtoveren hé :p

GG trouwens, en iedereen succes nog ;)

Gewoon even melden dat wij niet geboost hebben of wat dan ook. Want blijkbaar werd dat overal wel wat gedacht.
De start is niet top 10 staan voor een week hoor. Als je binnen die week gelijk ge-edeld word dan is het voor jullie niet alleen de start maar ook het midden en het eind. Al met al hebben jullie goed geklikt in die week en actief gefarmed maar daar bleef het dan ook bij.
 

DeletedUser74009

Guest
Even @In God We Trust reposten met zijn berichtjes want ik vond ze wel vermakelijk.

Het vrouwenmagneet & het Wingman



Muur 17, nog geen 2k bijl en nog geen 500 lc, wat een vertrouwen in het geluk en in je eigen troepen. Rip voor die 2x -23% geluk. Kansloze poging echt

Dat je je hele start laat afhangen van geluk is wel echt een blunder btw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10303

Guest
Even @In God We Trust reposten met zijn berichtjes want ik vond ze wel vermakelijk.

Het vrouwenmagneet & het Wingman




Muur 17, nog geen 2k bijl en nog geen 500 lc, wat een vertrouwen in het geluk en in je eigen troepen. Rip voor die 2x -23% geluk. Kansloze poging echt

Dat je je hele start laat afhangen van geluk is wel echt een blunder btw.

Was ook midden in de nachtbonus, niet de slimste move om een ver treintje te sturen lijkt me...
 
Reactiescore
2.303
attachment.php
 

DeletedUser75778

Guest
Toch triest dat ons slavernijverleden nog altijd zijn uitwerking heeft in de samenleving. TW is daar natuurlijk een schoolvoorbeeld van!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77159

Guest
Nee joh. De Congo was de kolonie die de geschiedenis in ging als de meest slecht behandelde kolonie. De Belgische koning op dat moment heeft dat hele volk zwaar laten mishandelen
 

DeletedUser79078

Guest
Kan ook stond bij officiële taal Frans dus dacht gelijk Frankrijk, maar in België spreken ze ook Frans :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan