Goede aanvallen/goede verdedigingen

DeletedUser69112

Guest
De eerste overnames zijn een feit, en met dat moeten mooie acties gepaard gaan toch?
Houdt ze niet voor jezelf, maar post ze lekker hieronder!

(Gepost met toestemming van @The Minion)
 

DeletedUser10303

Guest
Verassingsaanval gebacktimed deze ochtend, met het gewenste resultaat.
bericht

de eerste adelslachter ?
 
Reactiescore
1.166

DeletedUser73904

Guest
@Clickb*it Zit het ondanks je boostdorpen, toch een beetje tegen? :p

Je moet het nog wel even volhouden... Anders haal je mijn voorspelling (dat je het een week volhoudt op C16) nog niet eens, zelfs met boost :(
 

DeletedUser79054

Guest
Beetje sneu dat je geen context plaatst :)

De stam Dwerg. had de gehele buurt (stam Boost.) tegen ons opgezet, omdat wij zogezegd zouden geboost hebben. Dit is niet zo.
Wij hadden Tranquill van Dwerg. getreind, die is gerecapped. Daarna zijn we door 2 mensen gebacktimed en met 2x 2 edels weggespeeld.

En dat alles omdat we te goed kunnen starten. Beetje sneu dat Dwerg. het zo speelt, niet?
 
Reactiescore
167
Haha dat zuig je wel even mooi uit je duim ;)
Heb je daar enige (PM) bewijzen voor?

Zij hebben ons helemaal niet tegen jullie opgezet wij hebben als stam al dagen overlegd om jou gezamenlijk te pakken en nu kwam het mooi uit dat je tranquil pakte omdat we nu konden backtimen.

Unlucky maar take your loss en ga niet miepen
 
Reactiescore
2.303
En dat alles omdat we te goed kunnen starten. Beetje sneu dat Dwerg. het zo speelt, niet?
"superstart"

Moet je dan niet in bezit zijn van een dorp? of hoe zie jij dat?
 

DeletedUser79054

Guest
Haha dat zuig je wel even mooi uit je duim ;)
Heb je daar enige (PM) bewijzen voor?

Zij hebben ons helemaal niet tegen jullie opgezet wij hebben als stam al dagen overlegd om jou gezamenlijk te pakken en nu kwam het mooi uit dat je tranquil pakte omdat we nu konden backtimen.

Unlucky maar take your loss en ga niet miepen

Ik heb hier inderdaad screens van. Iemand van Dwerg heeft een diplomatiek spelletje gespeeld.

E; zit op gsm nu, zal ze later posten als dat echt nodig blijkt te zijn.

"superstart"

Moet je dan niet in bezit zijn van een dorp? of hoe zie jij dat?
Oef, wat een goeiert ben jij!
Als wij worden beschuldigd van boosten, en dit is niet zo, dan vind ik dat je inderdaad kan spreken over een geslaagde start.
Ik spreek ook niet in de ik-vorm, we hebben steeds in team alles besproken.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Ik heb hier inderdaad screens van. Iemand van Dwerg heeft een diplomatiek spelletje gespeeld.

E; zit op gsm nu, zal ze later posten als dat echt nodig blijkt te zijn.



Als wij worden beschuldigd van boosten, en dit is niet zo, dan vind ik dat je inderdaad kan spreken over een geslaagde start.
Ik spreek ook niet in de ik-vorm, we hebben steeds in team alles besproken.

Volgens mij is een van de belangrijkste aspecten in dit spel nog steeds de diplomatieke kant. Een goeie start is meer dan farmen, ook tactisch inzicht en goede inschattingen maken qua gevaren en hierop inspelen.
 

DeletedUser79263

Guest
Ik heb hier inderdaad screens van. Iemand van Dwerg heeft een diplomatiek spelletje gespeeld.

E; zit op gsm nu, zal ze later posten als dat echt nodig blijkt te zijn.



Als wij worden beschuldigd van boosten, en dit is niet zo, dan vind ik dat je inderdaad kan spreken over een geslaagde start.
Ik spreek ook niet in de ik-vorm, we hebben steeds in team alles besproken.

Klopt je bent een bedriegende speler (geweest) voor tran en boost.
Er was een mass op je gepland, maar jij besloot net voor de mass om 8 uur sochtends tran over te nemen waarop je dezelfde seconden recapt ben

Alle Credits na Boost!
Het is inderdaad zo dat ik heb gezegd, dat ik individuele spelers in je buurt heb benadert om de bg met boost te verhullen.
Om ze tegen jou op te zetten.

Het is echter zo dat wij al een lange tijd een bg hebben, (is nu toch geen geheim meer)


Je stond tegen een overmacht van 5 spelers die goed samen werkte.

je treinde eerst ons stamlid weg, daarop heeft onze bg stam, je gerecapt je clear kapot gemaakt en zo dadelijk al je dorpen overgenomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78787

Guest
Beetje sneu dat je geen context plaatst :)

De stam Dwerg. had de gehele buurt (stam Boost.) tegen ons opgezet, omdat wij zogezegd zouden geboost hebben. Dit is niet zo.
Wij hadden Tranquill van Dwerg. getreind, die is gerecapped. Daarna zijn we door 2 mensen gebacktimed en met 2x 2 edels weggespeeld.

En dat alles omdat we te goed kunnen starten. Beetje sneu dat Dwerg. het zo speelt, niet?
Sneu spelen? Dwerg heeft dit gewoon heel goed gedaan imo:)
 
Bovenaan