Goede aanvallen/Goede verdedigingen.

DeletedUser

Guest
Alleen de winst telt. Als je niet meer voor de winst speelt heb je al verloren en dus opgegeven.
 

DeletedUser

Guest
Alleen de winst telt. Als je niet meer voor de winst speelt heb je al verloren en dus opgegeven.

Dat is nu een typische uitspraak die een speler die niet tegen zen verlies kan zou zeggen :) De winst boeit niemand enkel zij die niet tegen hun verlies kunnen beschouwen de winst als een streefdoel.

Als je niet voor de winst speelt dan wil dat niet zeggen dat je het al hebt opgegeven sommige spelers hebben nu eenmaal andere doelstellingen om te behalen.
 

DeletedUser

Guest
Dat is nu een typische uitspraak die een speler die niet tegen zen verlies kan zou zeggen :) De winst boeit niemand enkel zij die niet tegen hun verlies kunnen beschouwen de winst als een streefdoel.

Als je niet voor de winst speelt dan wil dat niet zeggen dat je het al hebt opgegeven sommige spelers hebben nu eenmaal andere doelstellingen om te behalen.

Zie hier het verschil tussen de winnaars en de 'minder bedeelden' in het leven. De winnaars kunnen niet tegen hun verlies. En doen er daarom alles aan om te winnen. Gevolg, ze winnen.

Mensen als jij moeten het dan met de kruimeltjes doen die zijn overgebleven. En als jij je in die rol kan schikken is het alleen maar mooi voor je.
 

DeletedUser68027

Guest
Wat ik probeer te zeggen, waarop Cgrain niet reageert, is dat jullie vroeger zeiden:
"Ga door en maak het ons moeilijk, of stop". Waarom geven jullie nou niet toe dat wij gewoon tegenstand bieden. En waarom is het nu dan nog niet goed?
 

DeletedUser63648

Guest
Je maakt het ons niet moeilijk. Dat is het fucking probleem.
 

DeletedUser

Guest
Je maakt het ons niet moeilijk. Dat is het fucking probleem.

Omdat jullie eveneens geen enkele moeite doen, waarom zouden wij dat dan wel moeten doen ? W31 is voor iedereen een saaie wereld.

Complex, in die 9 jaar TW heb ik nooit voor de winst gespeeld ik speel TW vanwege de leuke contacten die je moet leggen om groot te worden. De winst is altijd mooi meegenomen maar dat boeit me absoluut niet.

Na 2 maand is iedereen W31 al weer vergeten en kent niemand je nog
 

DeletedUser63648

Guest
Juist. Toen wij nog wel ons best deden (aka 131 dorpen) maakte je het ons ook al niet moeilijk. Nu heb ik je een duidelijke keuze gegeven. Maak het ons moeilijk of ga gewoon op delete. Jij hebt toen naar mijn weten geantwoord om het ons moeilijk te maken. Nu ben ik een man van mijn woord en ik ga ervan uit dat jij dat ook bent. Daarom houd ik je daar nu aan.
 

DeletedUser63354

Guest
Coen, wat is je doel om hier te bereiken?

Aangezien het allang duidelijk is dat niemand zomaar op delete zou gaan nu.
 

DeletedUser

Guest
Daarom al die impulsieve reactie's nadat je flink wat dorpjes lichter bent.
Je bent gewoon weggespeeld. Dat je nu geen moeite heeft een reden.
 

DeletedUser63648

Guest
Hem te laten inzien dat wat hij nu doet bijzonder sneu is. Dat hij nu niet meer op delete gaat snap ik en boeit me geen tering. Het einde van deze wereld staat toch al vast op een bepaalde datum.
 

DeletedUser

Guest
lol toen je die 131 dorpjes veroverde gaf je al aan dat je geen moeite deed dus nu spreek je dat wel weer tegen maar goed.

dorpen laten vallen tja daarvoor moet je idd geen moeite te doen enkel de stacks terug trekken,

en ik denk dat de bijna 700 dode edels van FTW toch voor zich spreken als je weet dat er in al die tijd maximaal een maand is geëdeld als je alles bij elkaar telt hadden er idd meer kunnen zijn maarja zit ook met mijn werk en lmijn vriendin 2 veel belangrijkere dingen dan dit spel dus ga ik ook niet een hele dag snipen/blocken.

de fele reacties toen ik dorpen verloor was de manier waarop niet de hoeveelheid Bands dat is al zo vaak vermeld geweest.

je stuurt geen edels in de dag enkel tijdens de nacht en dan kom je hier verkondigen dat jullie zovele malen beter zijn als ik. Wat jullie spel dus volledig tegenspreekt, ik heb eveneens wel eens een treintje gedurende de nacht verstuurd, maar schrik er ook niet voor terug om ze gedurende de dag te versturen wat je zelf al wel gemerkt hebt.

Bertje edelt ook op een laffe manier door simpelweg te wachten tot ze geblocked/gesniped worden dan trekt die zen kak in en durft niet meer verder te edelen dan wacht die nog een paar dagen en doet die het opnieuw.

als jullie daadwerkelijk zovele malen beter zijn als ik zou je op bovenstaande manier niet hoeven edelen.
 

DeletedUser73700

Guest
Haha wat wil iedereen hiermee bereiken?
Loud en WOLPC gaan echt niet op delete hoor :p

Dan kunnen jullie iedereen wel noob vinden en dat we meer tegenstand moeten bieden, maar wij zitten hier nog voor het plezier om deze wereld af te sluiten.
Of hebben jullie een andere visie op het spel dan voor het plezier ?
 

DeletedUser68027

Guest
Haha wat wil iedereen hiermee bereiken?
Loud en WOLPC gaan echt niet op delete hoor :p

Dan kunnen jullie iedereen wel noob vinden en dat we meer tegenstand moeten bieden, maar wij zitten hier nog voor het plezier om deze wereld af te sluiten.
Of hebben jullie een andere visie op het spel dan voor het plezier ?

Ja winnen :p...
Maarja, zo staan wij er niet in he Luuk :).

Play for the fun. And win is meegenomen :p.
 
Bovenaan