Goede aanvallen/Goede verdedigingen.

DeletedUser

Guest
Tja, zou hij hem nu willen hebben of toch niet?

104982de1b.png


EDIT:.
Shit, nog erger straks pakken we een dorp terug zonder boerderijplaatsen :(

630813dfe6.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
746
lol. Faalhaas. Hij heeft meer werk dat dorp te herbouwen dan wat anders. Gewoon de moeite niet om het te edelen. En dan al zeker niet als je de boer neerhaalt in je EDEL.. (facepalm)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser63648

Guest
Het edelen van gesloopte dorpen is nog tot daaraan toe. Maar om ze dan ook nog eens te slopen in je edelclear (als ik het zo mag noemen) is gewoon stom. Maar goed, simpele logica is niet voor iedereen weggelegd.
 

DeletedUser

Guest
idd dorpene delen die al afgebroken zijn werkt,
troepen verdwijnen,

maar om bij edel de boer nog meer af te breken hmmmm....:p
das niet zo handig aha
 

DeletedUser

Guest
Misschien wat late reactie maar ik kan hier wel een theorie oplos laten.
Het dorp is dan weleens waar gesloopt maar de drang om dit dorp dan snel te recappen is lager lijkt mij.
 

DeletedUser68464

Guest
Denk dat er geen logische verklaring voor is :( Misschien vergeten kata om te zetten naar verzamelplaats :cool:
 

DeletedUser

Guest
denk k ook:p

maar soms breken wij ook af terwijl we dorp edelen,
puur om gaten in een cluster te maken hahaXd

maar is voor eigen dorp niet echt handig idd;)
 

DeletedUser

Guest
haha jazeker:)

je bent terug van vakantie:D ahah,

moet we weer eens verder?:p of denk je we wachten nog ffXd
 

DeletedUser

Guest
haha :) tja als je er vanaf moet ;) btw heb ook nog wel leuke rapportjes over jou hoor. enkel dan in mijn voordeel. Ik ben enkel niet zo zwak om ze hier te komen posten.

http://nl31.tribalwars.nl/public_report/267cbe69a830ec07c36d858b34055251

En zo heb ik er nog wel een paar ;) dusja als je me perse probeerd belachelijk te maken moet je wel zien dat ik het niet bij jou kan doen maatje ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Touché, alleen nam ik toentertijd niet eens moeite om in te loggen.
En ik neem aan dat die 20-25 clears van vandaag geen 'dumps' waren?:p

Edit; dorpje bevat geen scouts, wss de def van king. Dat mag toch dood :d
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Touché, alleen nam ik toentertijd niet eens moeite om in te loggen.
En ik neem aan dat die 20-25 clears van vandaag geen 'dumps' waren?:p

Edit; dorpje bevat geen scouts, wss de def van king. Dat mag toch dood :d

tja eens zou je het leren om je net veroverde front dorpjes te stacken. De clears waren bedoeld om het dorp zeg maar onschadelijk te maken. Enkel had ik idd niet gerekend op die stack. Want dat doe jij toch niet dus moest het idd iemand anders zen def zijn.
 

DeletedUser68027

Guest
lol. Dat zeg jij inderdaad. Jij doet het ook. :p

Is gewoon belachelijk, heb je meer werk aan dan wat je eruit haalt.

Het edelen van gesloopte dorpen is nog tot daaraan toe. Maar om ze dan ook nog eens te slopen in je edelclear (als ik het zo mag noemen) is gewoon stom. Maar goed, simpele logica is niet voor iedereen weggelegd.

Grappig om dit beiden terug te lezen. Destijds waren de dorpjes van Grotz 7k punten denk ik toen wij ze veroverden?
Nu nemen jullie dorpjes van Loud die zelfs rond de 5k punten liggen................ :eek: :eek: :eek:
 
Reactiescore
746
Grappig om dit beiden terug te lezen. Destijds waren de dorpjes van Grotz 7k punten denk ik toen wij ze veroverden?
Nu nemen jullie dorpjes van Loud die zelfs rond de 5k punten liggen................ :eek: :eek: :eek:

Er is nu ook niets anders meer te edelen behalve loud (kapotgeschoten) en bb's. ;)

Destijds hadden jullie een heel front om FTW te edelen, of zelfs niet kapotgeschoten dorpen van grotz te edelen. TToch kozen jullie de kapotgeschoten dorpen.
 

DeletedUser63648

Guest
Ik zeg toch dat het edelen van gesloopte dorpen geen probleem is? Ik zeg enkel dat het slopen van dorpen in je edelclear bijzonder dom is. Tja. Point proven zal ik dan maar zeggen. Ik zie iig geen tegenstrijdigheid in mijn woorden toen en de situatie nu.
 
Bovenaan