goede aanvallen/goede verdediging

DeletedUser57985

Guest
Als je niet snel terug naar het topic gaat wel ;)

Oke, dan zal ik me netjes aan de regels houden.

Aanvaller: Postabon
Herkomst: .FlashBack ReturnZzZzZz ! (405|446) C44

Aantal: 0 0 0 0 500 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 500 0 0 0 0 0 0 0

Verdediger: Kapseljd
Doel: Rutger cutie :* (411|436) C44

Vind ik wel een goede verdediging van mijzelf meneer de MOD, ik heb zojuist 500 scouts van mijn directe vijand afgeweerd. Gelukkig was dit niet al te moeilijk, aangezien deze jongen voor NAC Breda is, een slecht cluppie uit Brabant, waar maar weinigen van gehoord hebben. Dat is natuurlijk ook wel logisch, aangezien de op de 12e plek staan, maar 6 plekjes boven de laatste.

Verder, hoeisttttttt kenny? :D
:cool:
 

DeletedUser67517

Guest
Oke, dan zal ik me netjes aan de regels houden.

Aanvaller: Postabon
Herkomst: .FlashBack ReturnZzZzZz ! (405|446) C44

Aantal: 0 0 0 0 500 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 500 0 0 0 0 0 0 0

Verdediger: Kapseljd
Doel: Rutger cutie :* (411|436) C44

Vind ik wel een goede verdediging van mijzelf meneer de MOD, ik heb zojuist 500 scouts van mijn directe vijand afgeweerd. Gelukkig was dit niet al te moeilijk, aangezien deze jongen voor NAC Breda is, een slecht cluppie uit Brabant, waar maar weinigen van gehoord hebben. Dat is natuurlijk ook wel logisch, aangezien de op de 12e plek staan, maar 6 plekjes boven de laatste.

Verder, hoeisttttttt kenny? :D
:cool:


Noob, laat ook even die clear zien die je vergeten was te dodgen.:D
Maar dat vond ik wel een goede aanval van me zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57985

Guest
Noob, laat ook even die clear zien die je vergeten was te dodgen.:D
Maar dat vond ik wel een goede aanval van me zelf.
Gelukkig was dit niet al te moeilijk, aangezien deze jongen uit Wageningen komt, een domme stad ergens bij Arnhem fzeau.
Ja, waar ligt het eigenlijk, het is het zusje van Rhenen. Bekend van het Dierenpark waar Ruttie is opgevoed. Waar weinigen van gehoord hebben.
Maar dat is natuurlijk logisch, aangezien Wageningen de 569ste stad van Nederlands is, net achter Schubbekutseveen.

(rofl)
Die clear was gewoon een foutje, ik tagde dr een via mobiel op scouts omdat ik er niet was, en toen de rest ook maar gedacht op scouts. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57985

Guest
Postabon defft lekker, meerdere dorpen waarvan de muur gewoon keihard en snel zakt, maar de stacks worden niet teruggestuurd en de off niet gedodged, lekker ODA scoren zo. :D :p
 

DeletedUser58295

Guest
Postabon defft lekker, meerdere dorpen waarvan de muur gewoon keihard en snel zakt, maar de stacks worden niet teruggestuurd en de off niet gedodged, lekker ODA scoren zo. :D :p

Dat is ook het enigste wat je scoort:D
 

DeletedUser57985

Guest
Ja ach, als er zoveel leeg staat kunnen er altijd wat edeltjes gestuurd worden hé. ;) Maar voornaamste reden was om zijn frontdeff te slopen. :)

En dat is lekker ODA scoren ja. :D
 

DeletedUser67517

Guest
Ja ach, als er zoveel leeg staat kunnen er altijd wat edeltjes gestuurd worden hé. ;) Maar voornaamste reden was om zijn frontdeff te slopen. :)

En dat is lekker ODA scoren ja. :D

Beter je best doen volgende keer, front def nauwelijks gesloopt op die paar domme blocks na, maar dat was niet eens ekte front def dat liep ook 5 uur fzo:p
 

DeletedUser57985

Guest
Beter je best doen volgende keer, front def nauwelijks gesloopt op die paar domme blocks na, maar dat was niet eens ekte front def dat liep ook 5 uur fzo:p

Kijk eens hoeveel deff je verloren bent, hoe ver veel stacks gesloopt zijn. :eek:
 

DeletedUser67517

Guest
Kijk eens hoeveel deff je verloren bent, hoe ver veel stacks gesloopt zijn. :eek:

Stacks zijn er om gesloopt te worden, valt allemaal wel mee hoor.
Had ook alles kunnen dodgen, maar dan kreeg ik ze deze week weer op mijn dak.
Daar had ik dus geen zin en tijd voor.:D
 

DeletedUser57985

Guest
Euhm, genoeg is teruggekomen na doorgebashte stacks of gedodgde dorpen. :p
 

DeletedUser67517

Guest
Doorgebashte stacks, miss 1 toevallig , en dodgen heb ik nauwelijks gedaan:p
 

DeletedUser57985

Guest
:rolleyes:

Zijn wel wat meer stacks kapot gegaan hoor, net zoals mobiele deff, off etc waar meerdere clears op liepen en dus bijv. terug konden komen. ;)

Basje mooie stacks weer :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
:rolleyes:

Zijn wel wat meer stacks kapot gegaan hoor, net zoals mobiele deff, off etc waar meerdere clears op liepen en dus bijv. terug konden komen. ;)

Basje mooie stacks weer :p

Haha fuck stacks, ik dodge gewoon. Ik snipe en backtime die shizzle jwz !
 
Bovenaan