goede aanvallen/goede verdediging

DeletedUser67517

Guest
Ja want ik ben inderdaad naar W. gegaan:eek: Als je ergens niks van af weet ga dan niks roepen, kom je alleen maar nog dommer over dan dat je daadwerkelijk al bent (voor zo ver dat nog mogelijk was dan). De leiding is naar mij gekomen of ik in het belang van de stam de recruit goed zou willen keuren, dat heb ik toen ook uiteindelijk gedaan. Op dat moment was Evill al gebroken btw.

NAP op NAP? Wederom is het bovenstaande van toepassing, probeer niet zoveel onzin uit te kramen. Ik heb 1 NAP en die is met Nyx911. Ik begrijp dat je met jouw IQ niet het verschil tussen 1 en meerdere NAP's begrijpt. Verder moet je misschien even de stats bekijken van Evill. Ik ownde hem ben toen gestopt omdat ik anders te ver naar voren ging edelen, daarna ging hij praktisch full deff spelen waardoor het wat lastiger ging maar pakte ik nog steeds dorpen. Toen ownde ik steban, want ja ik heb altijd met meerdere spelers front gehad begrijp dat jij dat niet kan bevatten omdat je dan allang weggespeeld zou zijn, en had ik bijna al mijn DEFF uit staan. Omdat ik met steban ver buiten mijn cluster had geedeld had ik in die dorpen nog geen troepen, toen verbrak silenzio een afspraak over wie welke dorpen zou edelen en werd ik aangevallen door silenzio steban en bluniom terwijl ik nauwelijks deff beschikbaar had. Omdat ik dus zonder stacks speelde paar dorpen verloren aan Evill maar voor de situatie waar ik in zat waren dat er nog heel weinig. Absoluut geen reden om aan W. te vragen of evill gerecruit kon worden:eek:



Lees bovenstaande (facepalm). Verder graag de precieze quote's waar ik mijzelf pro noem? Ik zal je de moeite besparen die kon je stamgenoot ook al niet vinden dus laat maar zitten. Ik mag als ik daar zin in heb iedereen noob noemen, dat heeft niks te maken met wat je ervoor zegt.



Waar zeg ik dat je dat wel doet? Oja nergens, totaal irrelevante opmerking dit dus. En waar ben ik gefaald?



Nee je zegt dat je zo ziek stacked staat omdat dat nodig is als je een sociaal leven hebt, waarmee je dus indirect zegt dat als je zonder zieke stacks speelt je geen sociaal leven hebt. Vervolgens geef ik aan dat je helemaal geen zieke stacks nodig hebt als je ook een sociaal leven hebt, maar dat als je het goed speelt ook zonder zieke stacks prima kunt spelen. Dit doe ik aan de hand van een voorbeeld, en dat voorbeeld ben ik zelf.Ik huil niet, ik noem je een stacknoobje, wat ik je dan ook vind.



Weer totaal irrelevant gezwets komisch. Voel me niet aangesproken, ik reageer op je grappige excuusjes stacknoobje.
Ik een faalhaas? Hahaha waar ben ik dan gefaald? Heb meer gepresteerd op deze wereld dan jij.



Jongen je stelt geen fuck voor, IG niet en op het AF bak je er ook geen pepernoot van, dus even niet zo bijdehand doen.



Heb ik al waargemaakt kneusje (facepalm). Bang om te falen? Nee absoluut niet, geen idee hoe je hier bij komt en waar deze uitspraak op gebaseerd is? Denk eerder dat jij bang bent om te falen met je 15 Deff stacks.
Geen reet, begrijp dat het lastig is dat Nederlands, toch goed dat je me probeert weg te zetten als een klasgenootje van rutger die basis-kader doet terwijl je zelf een NAC hooligan bent :eek: Nogmaals kom maar met die quote's dan i.p.v. dat je met dit soort niet onderbouwde onzin uitspraken komt. En al zou ik het wel hier iedere dag komen roepen dan nog sla ik mezelf niet op mn bek want ik heb niet gefaald en speel niet als een stacknoobje zoals jij :eek:



Hoppa hebben we weer een idiote niet onderbouwde opmerking! Lekker zo door gaan kneusje zo kom je er wel! Heb meer tegenstand gehad dan menig speler op deze wereld. Heerlijk zo die onzin opmerkigen van je.



Mijn domheid? Je hebt echt geen idee hoeveel onzin je allemaal uitkraamt...



Hahahahahaha, jij leeft echt in je eigen wereld:eek: Hoe vaak moesten +/- spelers wel niet inspringen om een vv'tje te draaien in .Flash? En .Flash praktisch nooit in +/-. Wij lieten ons heel goed zien voor onze BG die een stuk minder voorstelde dan wij. Jullie boekten winsten na aanvallen van ons, zoals ook al op deze onzin opmerkingen is gereageerd door ramon en nog een paar.



Zie niet in wat Vert ermee te maken heeft?



Ja precies weer winsten aan +/- te danken.



Ja omdat jullie heel weinig aangevallen werden en als dat gebeurde ging de VV ook regelmatig naar +/-. Ik kan me niet herrineren dat jullie uberhaupt 1e hebben gestaan in de oorlogsstats, en anders kwam dat grotendeels door het meeprofiteren van het werk van +/-. Weer dat faalhaas, gewoon random roepen kneusje jij komt er wel:eek:

ps. Was van plan iets eerder te reageren maar had het druk. En had kunnen reageren zonder denigerende woorden maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Inderdaad faalhaas, in het begin was er nauwelijks contact met +/- , laat staan dat er VV gedraaid werd door +/- tijdens de oorlog met Loyal. Je praat poep, heel je post is onzin.

Zal er later op reageren, met heel veel plezier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
86
Dat was een erg lange periode inderdaad. Meen me te herinneren dat Noire toen snel overstapte.

En mocht ik toen tijd hebben gehad zou ik die vv ook meer hebben gedaan.

Noire is pas 2 weken later naar ons gegaan dus ja wij hebben best lang gevvd. Doet er verder ook niet toe, maar zoals deze zijn er nog meer voorbeelden en we hebben dus in tegenstelling tot wat jij beweerde, zeer zeker vv gedraaid.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad faalhaas, in het begin was er nauwelijks contact met +/- , laat staan dat er VV gedraaid werd door +/- tijdens de oorlog met Loyal. Je praat poep, heel je post is onzin.

Zal er later op reageren, met heel veel plezier.

zozo niet verwacht om nog een reactie van je te gaan krijgen:eek: maar ik kijk er nu al naar uit:D ik praat poep? je realiseert je dat je best veel uitspraken hebt gedaan over dingen waar je niks van af weet en alles zonder onderbouwing hebt neergekwakt? maar succes cona'tje zet je zelf maar weer voor schut, wouter heeft je eerste reactie al ontkracht:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dat was een erg lange periode inderdaad. Meen me te herinneren dat Noire toen snel overstapte.

En mocht ik toen tijd hebben gehad zou ik die vv ook meer hebben gedaan.

Dude, we verdedigden nog jullie dorpen toen we al wisten dat Noire ging overstappen, ik bedoel correcter kan je niet zijn. En dan nu wat in het wilde slaan om toch nog te proberen je oude BG in een slecht daglicht te zetten, ondanks dat wij in +/- altijd correct zijn gebleven tegenover Flash.

En je mag gerust zeggen dat wij veel VV gedraaid hebben toen, Thomas (Jack Daniels) en wij de rest van Flash zag je toen niet hoor :eek:
 

DeletedUser67517

Guest
Dude, we verdedigden nog jullie dorpen toen we al wisten dat Noire ging overstappen, ik bedoel correcter kan je niet zijn. En dan nu wat in het wilde slaan om toch nog te proberen je oude BG in een slecht daglicht te zetten, ondanks dat wij in +/- altijd correct zijn gebleven tegenover Flash.

En je mag gerust zeggen dat wij veel VV gedraaid hebben toen, Thomas (Jack Daniels) en wij de rest van Flash zag je toen niet hoor :eek:

Nogmaals, naast .Molotov is er niet heel veel VV gedraaid door +/- tijdens de oorlog met +/-.
Dat ik dat over het hoofd gezien heb is niet ten nadele van jullie, maar omdat ik toen een inactief moment had (Volgens mij was dat rond carnaval vorig jaar?)
 
Reactiescore
86
Nogmaals, naast .Molotov is er niet heel veel VV gedraaid door +/- tijdens de oorlog met +/-.
Dat ik dat over het hoofd gezien heb is niet ten nadele van jullie, maar omdat ik toen een inactief moment had (Volgens mij was dat rond carnaval vorig jaar?)

Nee later, en daarnaast hebben we nog meer vv's gedraaid. Punt is je punt klopt gewoon niet.

Ti ta....:D
 

DeletedUser67517

Guest
Nee later, en daarnaast hebben we nog meer vv's gedraaid. Punt is je punt klopt gewoon niet.

Ti ta....:D


1972397_644089585640358_9567603_n.jpg
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals, naast .Molotov is er niet heel veel VV gedraaid door +/- tijdens de oorlog met +/-.
Dat ik dat over het hoofd gezien heb is niet ten nadele van jullie, maar omdat ik toen een inactief moment had (Volgens mij was dat rond carnaval vorig jaar?)

Nee IK was inactief toen het carnaval was.. :eek::D
 
Bovenaan