Goede aanvallen/goede verdediging

DeletedUser46778

Guest
Je kan op deze wereld gewoon abnormaal snel groeien. Als je veel lc hebt kun je gewoon zo fucking veel gs binnen halen als je actief bent. Aangezien Ludo's account vast en zeker super actief is vind ik het niet heel ongeloofwaardig dat hij zo snel groeit, aangezien hij het spel wel redelijk in de vingers heeft :p.

Het is wel vaker voorgekomen op een wereld dat iemand zo'n grote voorsprong had.

2x zoveel punten als nr2? is nog niet vaker voorgekomen hoor
 

DeletedUser57186

Guest
héhé eindelijk eens een gevatte reactie!
Ik heb je ligging bekeken in het begin en de andere dorpen lagen echt ver. Te ver naar mijn mening. Dus je zou nog 2 keer zo snel gegaan kunnen zijn moesten ze dichter liggen.

Zo gevat was die nog niet. :D En tja, als alles 24/7 loopt kan het niet 2X zo snel gaan he.

2x zoveel punten als nr2? is nog niet vaker voorgekomen hoor

Het is ook niet 2X. En bijna 2X is al wel vaker voorgekomen.
 

DeletedUser46778

Guest
Snelheid 3, activiteit extreem laag, aantal spelers extreem laag.
Lijkt mij niet meer dan normaal tbh.

ik vind het niet heel normaal dat iemand de hele wereld zo dik pwnd terwijl er toch echt nog wel andere goede spelers zijn ;)
 

DeletedUser57186

Guest
ik vind het niet heel normaal dat iemand de hele wereld zo dik pwnd terwijl er toch echt nog wel andere goede spelers zijn ;)

Die andere "goeie" spelers zijn alleen goed op werelden waar ze rustig kunnen groeien en niet te veel moeten nadenken.
Zo zie je maar weer heel die hoop van worsten en kroketten, ...
 

DeletedUser46778

Guest
Die andere "goeie" spelers zijn alleen goed op werelden waar ze rustig kunnen groeien en niet te veel moeten nadenken.
Zo zie je maar weer heel die hoop van worsten en kroketten, ...

je weet niet het verhaal achter de worsten en kroketten mja. je kunt nog zo slim zijn maar als je niet actief genoeg bent schiet het niet op. ook hebben sommige gewoon pech gehad (kijk naar milan). Sommige zullen het zeker minder slim gedaan hebben maar zeker niet allemaal.
 

DeletedUser57186

Guest
je weet niet het verhaal achter de worsten en kroketten mja. je kunt nog zo slim zijn maar als je niet actief genoeg bent schiet het niet op. ook hebben sommige gewoon pech gehad (kijk naar milan). Sommige zullen het zeker minder slim gedaan hebben maar zeker niet allemaal.

Hahaha :p Ik ken genoeg accounts van jullie ex stammen die met 5 spelers speelden en duidelijk voor de top gingen. Ondanks dat sommige top 5 stonden op een "normale" wereld konden ze zich duidelijk niet aanpassen aan deze wereld.
Pech mijn reet.

PS: Milan wie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
je weet niet het verhaal achter de worsten en kroketten mja. je kunt nog zo slim zijn maar als je niet actief genoeg bent schiet het niet op. ook hebben sommige gewoon pech gehad (kijk naar milan). Sommige zullen het zeker minder slim gedaan hebben maar zeker niet allemaal.

Lawl, het account waar ik op zit is solo top tien gekomen (ik niet) met echt weinig activiteit. Dit is echt een zeer slechte wereld qua niveau.
 

DeletedUser60654

Guest
Ps Down heeft wel gelijk. (Niet altijd zoals je wilt zeggen ;)) Je moet gewoon veel online zijn. Dat waren wij niet omdat we in andere werelden bezig waren. We hadden de os bij een stamgenoot gezet die niet kon backtimen. Ach ja ik stop maar misschien kom ik later nog terug met een comeback ;). Ps die dorpen die bij ons afgepakt waren zijn omdat we weinig online waren.
En ja dan zullen we ook 24/7 online zijn. ;)
 

DeletedUser57186

Guest
Lawl, het account waar ik op zit is solo top tien gekomen (ik niet) met echt weinig activiteit. Dit is echt een zeer slechte wereld qua niveau.

Ik denk dat je met een beetje doorzettingsvermogen en verstand al heel ver kunt komen. Wat vele dus niet hebben, en daar zitten zelfs paar bekende namen bij.

Ps Down heeft wel gelijk. (Niet altijd zoals je wilt zeggen ;)) Je moet gewoon veel online zijn. Dat waren wij niet omdat we in andere werelden bezig waren. We hadden de os bij een stamgenoot gezet die niet kon backtimen. Ach ja ik stop maar misschien kom ik later nog terug met een comeback ;). Ps die dorpen die bij ons afgepakt waren zijn omdat we weinig online waren.
En ja dan zullen we ook 24/7 online zijn. ;)

Bij jullie heeft dat er niks mee te maken. Jullie zijn gewoon extreem slecht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60654

Guest
Ik denk dat je met een beetje doorzettingsvermogen en verstand al heel ver kunt komen.



Bij jullie heeft dat er niks mee te maken. Jullie zijn gewoon extreem slecht.

Lol, dat heb je dik mis vriend. Wij kunnen alles wel alleen hebben het druk op andere werelden. ;). En ja we kunnen alle tacktieken. Dat zegt al genoeg. Heikneuter:p
 

DeletedUser57186

Guest
Lol, dat heb je dik mis vriend. Wij kunnen alles wel alleen hebben het druk op andere werelden. ;). En ja we kunnen alle tacktieken. Dat zegt al genoeg. Heikneuter:p

Wat jij wilt, veel plezier verder. Maar ik blijf bij mijn standpunt. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65376

Guest
Niveau is zeker laag hier.

En is tog anders dan normale werelden merk ik zelf ook namelijk :(
 
Bovenaan