goede aanvallen/goede verdediging

DeletedUser61174

Guest
Ik zal de komende dagen maar niet te veel dodgen, dan ben je weer 3 weken bezig met opbouwen.

Maximaal een paar daagjes, maar ik doe toch niks met mn troepen, en dat opbouwen kost maar een paar minuten per dag, minder dan de tijd dat jullie hebben lopen sturen :eek:

Kijk, als we niet in een fusie zaten zouden we dit kut vinden, maar nu boeit het ons geen ene flikker, en dodgen we alleen zodag jullie geen ODA krijgen, gewoonweg omdat jullie het niet verdienen.

Je kunt slopen wat je wilt, maar de fusie gaat door, en je laat er niks langzamer door gaan, je bent alleen je clears voor een lange tijd kwijt ;) Echt een hele doordachte actie van MT weer, beetje wanhopig omdat ik 4 dorpjes pak van jullie noob oprichter die niet kan deffen en niet kan snipen? Jullie maken echt een goede indruk man :eek:
 

DeletedUser

Guest
Maximaal een paar daagjes, maar ik doe toch niks met mn troepen, en dat opbouwen kost maar een paar minuten per dag, minder dan de tijd dat jullie hebben lopen sturen :eek:

Kijk, als we niet in een fusie zaten zouden we dit kut vinden, maar nu boeit het ons geen ene flikker, en dodgen we alleen zodag jullie geen ODA krijgen, gewoonweg omdat jullie het niet verdienen.

Je kunt slopen wat je wilt, maar de fusie gaat door, en je laat er niks langzamer door gaan, je bent alleen je clears voor een lange tijd kwijt ;) Echt een hele doordachte actie van MT weer, beetje wanhopig omdat ik 4 dorpjes pak van jullie noob oprichter die niet kan deffen en niet kan snipen? Jullie maken echt een goede indruk man :eek:
Aldo liep gisteren anders een half uur tegen mij te zeiken dat het hem wel boeide ;).
 
Reactiescore
1.037
Nee... Geen van de oprichters zijn er nog maar Jaap en Raphgo mogen zich echt oprichter worden, de rest niet
 

DeletedUser

Guest
Tjaa wat zal ik zeggen.. Gooi je clears, dit heeft toch geen nut;)
Ik koop ff AM en zet t aan..
Bam dorpen worden weer opgebouwd so why do I care about this?
Gewoon een frustratie aanval omdat ik dorpen van jullie leider gepakt heb, maarja wel grappig om te zien dat jullie hem zo beschermen..
En ja stacken met minimaal 4 def dorpen per dorp tjaa missen jullie weer op iets belangrijks..
 
Bovenaan