Goede aanvallen, Goede verdediging

DeletedUser57186

Guest
Aangezien het op sommige momenten 40 vs 2 is geweest en we iedereen de oorlog verklaarden hebben hebben we er voorgekomen om iets meer op def te gaan spelen. Als we dus met jou of iemand iemand anders zijn allemansvriendjes-tactiek zouden gespeelden hebben zouden we ook vele meer OFF gemaakt hebben.

We hebben ook altijd de meesten dorpen van de wereld gehad dus we hadden ook altijd een gevoel: "stel dat de NR10 100% OFF speelt hebben wij nog altijd meer OFF dorpen."
 

DeletedUser

Guest
Ok, ok. Eens, misschien was mijn gok te hoog. Maar we hebben het nu over 300 clears verschil, en ik ging uit van het feit dat ik persoonlijk altijd op accounts heb gespeeld die heel offensief waren ingesteld. Zo heel belachelijk is mijn schatting niet, ik kan ontzettend veel accounts opnoemen die 80-20 spelen of 75-25. 70-30 is ook heel normaal. (kronkels in mijn hoofd?) Conclusie, ik schat iets te hoog, jij misschien iets te laag, laten we dan 1300 zeggen. Doet er verder ook niet echt toe.

Begrijpelijk, al denk ik dat de meeste resterende spelers zeer defensief spelen. Meestal spelen de spelers die denken geen concurrentie te hebben en een veel te hoge eigendunk hebben rond de 80% off. Momenteel blijft er van dat soort spelers niemand meer over. (tenzij je ons als zodanig wilt bestempelen, wat begrijpelijk zou zijn)
Mijn 1200 gok lijkt mij dan weer eerder aan de hoge kant te zijn, volgens mij spelen de meeste spelers in power en ALV defensief.

Eens. Nu gaat het stambelang opspelen. Je tegenstander gaat stacken in de dorpen, jullie gaan aanvallen. Dorp staat ramvol, dat merken jullie. Dus jullie gaan de spelers aanvallen die het dorp zitten te stacken. Jullie gaan daar edelen, zij gaan OS terugtrekken, etc. Zo werkt het toch? Of is dit een rare gedachte? Jullie concentreren je op een speler, de tegenstander gaat dat account stacken, het grote dorp staat leeg, jullie blijven daar op bashen met een aantal clears per dag en lopen er op een gegeven moment doorheen. Dat is geen kwestie van een week maar misschien wel van een jaar. Ik ga me heel open opstellen, heb geen zin in ruzie maar in het uitwisselen van gedachten. Ik ben volgens jullie de persoon met de kronkels in mijn hoofd dus leggen jullie het me maar uit.

Dan krijg je uiteindelijk inderdaad een zeer lang aanslepend eindspel dat volgens mij de wereld kapot maakt.
Classics zijn volgens mij gemaakt om zo'n 6 maanden mee te gaan. Momenteel zitten wij op dat aantal en de wereld ligt duidelijk in een beslissende plooi.
Mochten wij elke os'ende speler opedelen, kan dit een heel langdurig en traag spelletje worden, waar nog eens bij komt kijken dat we nooit kunnen weten wie juist os stuurt.
 

DeletedUser52559

Guest
Nog altijd jezelf Ludo! Ik mis die goede oude tijd met de cuctus :(
 

DeletedUser57186

Guest
Nog altijd jezelf Ludo! Ik mis die goede oude tijd met de cuctus :(

Ja man! Dat waren tijden man! Zo lekker chill man!
Cuctus never dies! Maar als ik ruzie kom zoeken op wereld 3 moet je me wel helpen he. :(:p:D
 

DeletedUser

Guest
Begrijpelijk, al denk ik dat de meeste resterende spelers zeer defensief spelen. Meestal spelen de spelers die denken geen concurrentie te hebben en een veel te hoge eigendunk hebben rond de 80% off. Momenteel blijft er van dat soort spelers niemand meer over. (tenzij je ons als zodanig wilt bestempelen, wat begrijpelijk zou zijn)
Mijn 1200 gok lijkt mij dan weer eerder aan de hoge kant te zijn, volgens mij spelen de meeste spelers in power en ALV defensief.



Dan krijg je uiteindelijk inderdaad een zeer lang aanslepend eindspel dat volgens mij de wereld kapot maakt.
Classics zijn volgens mij gemaakt om zo'n 6 maanden mee te gaan. Momenteel zitten wij op dat aantal en de wereld ligt duidelijk in een beslissende plooi.
Mochten wij elke os'ende speler opedelen, kan dit een heel langdurig en traag spelletje worden, waar nog eens bij komt kijken dat we nooit kunnen weten wie juist os stuurt.

Eens. Als het te lang gaat duren zal ik zeker dit gaan aankaarten bij het CM. Heb wel zin om ook te gaan beginnen op een nieuwe classic.
 

DeletedUser60654

Guest
Downtje zoekt vriendjes om hem te helpen. Ps kheb nog nooit van dat acc. gehoord :eek:
 

DeletedUser62970

Guest
Mijlpaalawards - Naar de Hall of Fame
Puntenkoning (Level 4)

Je hebt als eerste 10.000.000 punten behaald
Velden (Level 3)

Je hebt als tweede 25.000.000 vijandelijke eenheden overwonnen
Behaalde dagelijkse awards
7x Verdediger van de dag
op 17.08.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (2.818.996 eenheden)!

Duckje, BAAS!
 

DeletedUser

Guest
Mijlpaalawards - Naar de Hall of Fame
Puntenkoning (Level 4)

Je hebt als eerste 10.000.000 punten behaald
Velden (Level 3)

Je hebt als tweede 25.000.000 vijandelijke eenheden overwonnen
Behaalde dagelijkse awards
7x Verdediger van de dag
op 17.08.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (2.818.996 eenheden)!

Duckje, BAAS!

Interessant, ik probeer die awards een beetje in de gaten te houden om te kijken of er al weer een grote aanval op een dorp isg eweest maar ik zie het nog niet echt.
 

DeletedUser

Guest
Maar hoe was het nou? Te moeilijk, eigenlijk toch te makkelijk?
 

DeletedUser

Guest
Maar hoe was het nou? Te moeilijk, eigenlijk toch te makkelijk?

Nee Cupra, wij hebben gewoon veel te goeie ideëen (alé Ludo eigenlijk). Ons plan zelf maar voor 3/5de gelukt door inactiviteit. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee Cupra, wij hebben gewoon veel te goeie ideëen (alé Ludo eigenlijk). Ons plan zelf maar voor 3/5de gelukt door inactiviteit. :)

Nou vertel hoe je het plan uitgevoerd hebt.. Wat was het plan, hoe kwam je door de def heen, etc.. :D
 
Bovenaan