Goede aanvallen, Goede verdediging

DeletedUser65040

Guest
hoezo is alles verwijderd?

15 juli was al een hele tijd lang het laatst wanneer er wat gezegd was toch?



mvg
DDD, yme
 

Deleted User - 279661

Guest
Waarom hou je het niet binnen je stamforum en sta je hier mensen te vervelen,sleeper want goed of slecht er is iets niet in de haak op deze wereld en een beetje tegen je zelf ouwhoeren verveelt ook op den duur
 

DeletedUser25181

Guest
Waarom hou je het niet binnen je stamforum en sta je hier mensen te vervelen,sleeper want goed of slecht er is iets niet in de haak op deze wereld en een beetje tegen je zelf ouwhoeren verveelt ook op den duur

met je gejank over valspelen en ouwehoeren.
als deze wereld je niet ligt kan je nog altijd naar instellingen en acc verwijderen.

ik denk nog altijd dat dit een spel is en geen examen.Dus er mag plezier op gemaakt worden toch.

Edit: als ik zie welke stam je zit weet ik voldoende...

http://nlc1.tribalwars.nl/public_report/f4c80590d5ce9a6299b2ebc2fd6da9af :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25181

Guest
zo straks een nieuw dorpje bij xD

mischien 2 :rolleyes:

Maar van wie toch :rolleyes::D
 

DeletedUser25181

Guest
dat word voor mij maar 1 xD

heb er nu 2 van die joser hahaha :p
 

DeletedUser

Guest
Waarom hou je het niet binnen je stamforum en sta je hier mensen te vervelen,sleeper want goed of slecht er is iets niet in de haak op deze wereld en een beetje tegen je zelf ouwhoeren verveelt ook op den duur

Joser, kan jij dan ook echt ALLEEN maar zeiken, zeuren & wenen ?

Je loopt hier te zeuren, daar, overal.
Ga toch weg, als je je loopt te vervelen ga je je hond muziek leren, of je kat laten Tap-dansen, maar ga hier weg, en kom hier nooit meer terug !

Alright ? Afgesproken? :)
 

DeletedUser25181

Guest
vind het belachelijk...

met 50 clears kom je er zelfs nog niet door....
 

DeletedUser

Guest
vind het belachelijk...

met 50 clears kom je er zelfs nog niet door....

Belachelijk? Ik vind het belachelijk weinig, 1 massale aanval met de beste stam en alle 'willekeurige' dorpen zijn gecleard. Ik zou ze maar eens gaan stacken als ik jullie was.
 

DeletedUser60654

Guest
Belachelijk? Ik vind het belachelijk weinig, 1 massale aanval met de beste stam en alle 'willekeurige' dorpen zijn gecleard. Ik zou ze maar eens gaan stacken als ik jullie was.

Idd. Haal die muur omlaag en je hebt ze zo ö. Tw speelt het spel weer eens slecht met zo weinig troepen :S. En als je er 1 hebt. Is het makkelijk om een grote clear te bouwen xD
 

DeletedUser

Guest
Wij spelen het spel helemaal niet slecht, wij laten de wereld zichzelf uitvechten.
 

DeletedUser60654

Guest
Wij spelen het spel helemaal niet slecht, wij laten de wereld zichzelf uitvechten.
.

Dit is dom om zo weinig troepen te doen. Als 3 topspelers al hun clears erop gooien dan hebben ze zo een dorp.
 
Bovenaan