Goede aanvallen, Goede verdediging

DeletedUser2094

Guest
hap hap hap hap, precies wat ik wou... jullie(en dan vooral tempert) zijn zo makkelijk uit de tent te lokken
 

DeletedUser

Guest
Bij Quiem is er intern altijd ruzie tussen deze 2, slaat echt nergens op waarom doen ze dat:confused:


:rolleyes2:

het ziet ernaar uit dat zowél in AQR als (een beetje) in quiem het niet altijd zo geweldig gaat tussen iedereen.

Wat qall brun zegt, we hebben altijd "ruzie" maar we kunnen het hebben van elkaar ^^ Milan fucked mij door me post af te kraken ik fuck terug. Ondertussen lachen we op Skype :p

Moet ik nou mij bedankje die ik over heb gehouden aan het fappen in pm sturen?

Was die Ford er maar mee, een wax beurt is goed voor de lak!

hap hap hap hap, precies wat ik wou... jullie(en dan vooral tempert) zijn zo makkelijk uit de tent te lokken

Ooit over na gedacht dat ik het leuk vind om zulke teksten te schrijven? Dus please, lok me vaker uit de tent!
 

DeletedUser66265

Guest
sander, twan valt stiekem op je..
Lok ik je nu de kast uit, of val je alleen maar uit de tent te lokken :(
 

DeletedUser2094

Guest
Nee maar goed, ik denk dat is wel even goed voor de activiteit hier, en verder ben ik het met je post eens hoor tempert, wij(docW, Ammumu, Ik en Pipadirk) hebben ik weet niet hoe veel gedaan om iedereen te helpen, alleen word dat niet gezien door de meesten. En dat vervolgens eric begint te schreeuwen dat de leiding gefaald heeft, terwijl hij zelf volgens mij nooit ook maar een poot heeft uitgestoken om te helpen, tja dat zegt meer over hem dan ons...
 

DeletedUser

Guest
Milan is een nare man met een walvis in zijn mustang.
Denk je serieus dat ik met hem durf te praten? :eek:

Vergeet de kat op de motorkap niet :D

Nee maar goed, ik denk dat is wel even goed voor de activiteit hier, en verder ben ik het met je post eens hoor tempert, wij(docW, Ammumu, Ik en Pipadirk) hebben ik weet niet hoe veel gedaan om iedereen te helpen, alleen word dat niet gezien door de meesten. En dat vervolgens eric begint te schreeuwen dat de leiding gefaald heeft, terwijl hij zelf volgens mij nooit ook maar een poot heeft uitgestoken om te helpen, tja dat zegt meer over hem dan ons...

Welkom bij het meest ondankbare werk van TW, leider zijn :)
Ik ben een leider op elke wereld waar ik speel / heb gespeeld en ik heb alles wel gezien. Op de momenten dat het fout loopt is de leiding de gebeten hond. Kzal ook zeker niet ontkennen dat ik binnen Quiem ook veel ondankbare momenten heb gekend, de schuld heb gekregen van foute acties die goed bedoeld waren etc... Het hoort erbij, de mensen die de kar trekken zijn de gebeten hond op het moment dat de kar stil valt of de verkeerde richting uitgaat.

Echter is het vaak onbegonnen werk om mensen in te laten zien hoeveel tijd en moeite je in een stam stopt. Het respect moet je opbouwen door de jaren heen en dan komt er een moment waarop je inzet wel gewaardeerd wordt :) Gelukkig zitten we met ReQuiem nu in de laatste fase :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Herkenbaar inderdaad kater :p

We hebben natuurlijk ook een band die geen enkele stam hier op w26 ooit gehad heeft. We kennen de leden al zowat 2.5 jaar en af en toe komt er nieuwe bij. Kern is niet te breken.
 

DeletedUser

Guest
Herkenbaar inderdaad kater :p

We hebben natuurlijk ook een band die geen enkele stam hier op w26 ooit gehad heeft. We kennen de leden al zowat 2.5 jaar en af en toe komt er nieuwe bij. Kern is niet te breken.

De band binnen Quiem is inderdaad heel hecht, and me like it :) Als ik het dan mag vergelijken met me stam op W36 waar ze zeggen veel stamgevoel te kennen dan vallen ze ronduit in het niets vergeleken met Quiem :p

Echter, en eerlijk is eerlijk kan ik me heel goed voorstellen dat een nieuwe speler het niet naar zijn zin heeft in Quiem... door de hechte band gaan we ook anders met elkaar om.. Jamilan en ik doen niks anders als elkaar de dood in wensen en elkaar de huid vol schelden, anderen zitten ook constant op elkaar in te praten etc etc etc voor een buitenstaander lijken we volgens mij echt op een zooitje ongeregelde asociale honden :p Maar goed, ik vind het niet erg XD
 

DeletedUser33425

Guest
Ehm... ik ben dus een buitenstaander en voel me diep ongelukkig in Quiem!

Katje en HFM schelden alleen maar op elkaar, en ik geef de leiding de schuld van alle ellende. Ook van mijn persoonlijk falen geef ik de leiding de schuld, gewoon omdat het kan. Verder merk ik dat niemand me aardig vindt, of ze negeren me gewoon allemaal. Het is net alsof ze elkaar al jaren kennen en mij gewoon in de stam gelaten omdat mijn mb (HFM) toevallig een bekende van ze is. Nu hang ik er gewoon maar een beetje bij. :(
 

DeletedUser

Guest
Ehm... ik ben dus een buitenstaander en voel me diep ongelukkig in Quiem!

Katje en HFM schelden alleen maar op elkaar, en ik geef de leiding de schuld van alle ellende. Ook van mijn persoonlijk falen geef ik de leiding de schuld, gewoon omdat het kan. Verder merk ik dat niemand me aardig vindt, of ze negeren me gewoon allemaal. Het is net alsof ze elkaar al jaren kennen en mij gewoon in de stam gelaten omdat mijn mb (HFM) toevallig een bekende van ze is. Nu hang ik er gewoon maar een beetje bij. :(

Volgens mij had je in Ramon toch een aardige billenmaatje gevonden?

Ramon1984 zei:
Ik wil Anita Aardbei graag mijn eeuwige aanbidding verklaren. Hij is voor mij het equivalent van mannelijke perfectie. Een meester, een koning, mijn hoop.

Hij is zooooo talentvol, zo knap zowel qua intellect als uiterlijk. Hij is... ik probeer het juiste woord te vinden, maar het enige woord dat me te binnen schiet doet hem nog te kort... het woord is: ongenaakbaar!

Verlicht is hij, en groot...
 

DeletedUser63354

Guest
Idd ik vind dat we hem op alle mogelijke manieren moeten bannen
 
Bovenaan