Goede aanval/Goede verdediging

Reactiescore
2.039
Tgoh, want jij denkt dat ik met een wereld volgen alleen het AF bedoel?
Gezien ik al een tijd speel, ken ik uit de meeste significante stammen mensen, waar ik het ook vaak genoeg mee over de klessik heb.
 

DeletedUser

Guest
Niggah says what?

Dit is geen lage stacklimiet, if anything staat die veel te hoog om echt een boerwereld te zijn.

Pardon? Ik kan me herrinneren dat die op W24 een stuk hoger stond, toen kon je volgens mij 5/6/7 defs zonder problemen erin plaatsen.

Dus als je dan van zoiets naar 3,25 defs gaat, is een behoorlijk verschil.
 

DeletedUser40933

Guest
Pardon? Ik kan me herrinneren dat die op W24 een stuk hoger stond, toen kon je volgens mij 5/6/7 defs zonder problemen erin plaatsen.

Dus als je dan van zoiets naar 3,25 defs gaat, is een behoorlijk verschil.

Dan stond die op w24 nog veel absurder hoog.

Een echte boerlimiet is ongeveer 32k eenheden. Persoonlijk vind ik het al veel te makkelijk stacken met deze instellingen waarbij zelfs overstacken niet echt afgestraft geraakt.
 

DeletedUser66265

Guest
Was w 24 ook een seconde wereld?

Ik vind dot stacklimiet echt te laag voor een secondewereld, maar ieder zijn ding :p
Als dit een ms wereld was geweest was het stacklimiet prima in mijn ogen (y)
 

DeletedUser10875

Guest
Was w 24 ook een seconde wereld?

Ik vind dot stacklimiet echt te laag voor een secondewereld, maar ieder zijn ding :p
Als dit een ms wereld was geweest was het stacklimiet prima in mijn ogen (y)

De bedoeling van de boerderijlimiet is juist om grote stacks te voorkomen. Op werelden zonder zie je stacks van soms wel 10 def dorpen. Wat is daar de lol aan?
Hier is de "limiet" 3,3 defdorp. Wat neerkomt op een stack van 33k/33k. Ik vind dat al vrij veel.

Stacks van 25k/25k, dat is een stuk leuker om mee te werken.

Klopt dat dit met een seconde wereld lastiger wordt. Inloggen met 7 clears + trein + 2 def in 1 seconde. Wordt al lastig om daar wat mee te doen. Maar dan komen er juist andere methodes bij kijken.
Dingen wat inzicht etc vragen. Niet schuilhouden achter een muur van def.
 

DeletedUser10875

Guest

Mua, tis meer dat het komt omdat zen techs niet helemaal goed staan, dan dat het door een overstack komt.
Dat is 26% van zijn stack

Had ie speer/zwaard op 3/3 staan (gezien off dorpje geen zc=lvl1)

Eenheden: 48201 40825 284 44 111 2895 34 9 0 4.259.995 3.137.250 5.124.450 107.454
Verliezen: 7769 6580 46 7 18 467 5 1 0 686.430 505.450 826.070 17.316

Wat maar 16% is van zijn stack. Al vind ik 16% op als nog veel te weinig voor 40k over de boerderijlimiet heen.
 
Reactiescore
660
'k Moet zeggen. Woerst is een HEEL goede verdediger. Ofwel wij erg slechte aanvallers :(

Neen , echt , die kerel doet schone zaken.

(behalve beleefd antwoorden op een pm)
 

DeletedUser

Guest
Wat dan? :Embarrassment:

Het was redelijk jammerlijk voor mijn plaats op de ranglijst toendertijd, Woerst als edelrichting / hoofdtarget hebben. Uiteindelijk kon hij ook geen kant op en werd zijn groei nog harder vertraagd, maar alsnog.
 
Bovenaan