Goede aanval/Goede verdediging

DeletedUser72332

Guest
een aanval annuleren op 1 seconde voor aankomst, hij zit wss nu te zoeken waar die aanval gebleven is :bijl:
 

DeletedUser

Guest
Vreemd, ik dacht dat je een gerenommeerde speler was. Maar dit is allemaal vrij naab :(

Haha, noem eens alles op wat 'naab' is? :)

Het feit dat ik niet veel punten heb? Niet veel troepen? Ach, dat ligt aan mijn activiteit. Dat ik deze beslissing heb gemaakt is stom ja, dat geef ik meteen toe.
 

DeletedUser71860

Guest
Haha, noem eens alles op wat 'naab' is? :)

Het feit dat ik niet veel punten heb? Niet veel troepen? Ach, dat ligt aan mijn activiteit. Dat ik deze beslissing heb gemaakt is stom ja, dat geef ik meteen toe.

Dat je je laat ringeloren door een 'aanval' van 3000 speer en een edel :rolleyes: . Dat je geadeld wordt door zo'n n00b. Jezus, best zielige vertoning dit. Ook van de veroveraar :D
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, jezus. Ik had gehoopt dat dit forum na 5 jaar wel wat verder was, maar helaas. Oke kiddo's, jullie je zin. Ga lekker pro spelen hier, laat de toppen van je kunnen zien en iedereen zal aan jullie voeten liggen. Succes :)
 

DeletedUser71860

Guest
Hahaha, jezus. Ik had gehoopt dat dit forum na 5 jaar wel wat verder was, maar helaas. Oke kiddo's, jullie je zin. Ga lekker pro spelen hier, laat de toppen van je kunnen zien en iedereen zal aan jullie voeten liggen. Succes :)

Zeggen we dan dat we deze klessik gaan winnen?

Enige wat we momenteel weten is wie momenteel al zijn stompzinnigheid ingame heeft laten zien. Kijken wat de volgende fase brengt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zeggen we dan dat we deze klessik gaan winnen?

Enige wat we momenteel weten is wie momenteel al zijn stompzinnigheid ingame heeft laten zien. Kijken wat de volgende fase brengt :rolleyes:

Over 6 dagen ben ik terug, wees maar niet bang. Dan zullen we elkaar vast snel ontmoeten.
 

DeletedUser65116

Guest
Niet heel lullig bedoeld maar in een oorlog wint Nemessis het van je
 
Bovenaan