Goede aanval/Goede verdediging

DeletedUser

Guest
Over slecht deffen gesproken :).


Aanvaller: Consequences.
Herkomst: Door de bezitter van het bericht verborgen.
Door de bezitter van het bericht verborgen.


Verdediger: Incomming Noble Train
Doel: 022| Pay Your Respects! (490|518) C54

Aantal: 14027 12986 0 166 0 0 0 4 0
Verliezen: 7453 6900 0 88 0 0 0 2 0

Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 16 naar level 1





Aanvaller: Consequences.
Herkomst: Door de bezitter van het bericht verborgen.
Door de bezitter van het bericht verborgen.


Verdediger: Incomming Noble Train
Doel: 041| Spartan Law (491|518) C54

Aantal: 8059 8305 0 376 0 587 0 0 0
Verliezen: 5792 5969 0 270 0 422 0 0 0

Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 20 naar level 7

2 aanvalletjes die door het terughalen van OS op DODGE OK stonden, terwijl de OS dus terugliep ---> nét vóór de aanval. Dan gebeurt er dit, maarja je haalt wel het maximale uit je eigen aanvallen! :)

Je stuurt 70 aanvallen (inclusief fakes) en dan edel je 0 dorpen. Ik stuur 10 aanvallen en heb direct je dorp, omdat je er gewoon niets tegen kunt doen :eek:
 

DeletedUser70338

Guest
heel mooi hoor..trein en clears in 1 sec sturen op dorpen die te ver liggen om voor mij op tijd te deffen. Ze lagen gewoon in jouw cluster :). Jij timed hele avonden voor 2 dorpjes of je stuurt aanvallen om 4 uur 's nachts...zeer pro..:eek:
 

DeletedUser

Guest
heel mooi hoor..trein en clears in 1 sec sturen op dorpen die te ver liggen om voor mij op tijd te deffen. Ze lagen gewoon in jouw cluster :). Jij timed hele avonden voor 2 dorpjes of je stuurt aanvallen om 4 uur 's nachts...zeer pro..:eek:

Hij kan dus goed rekenen.:cool: Het is sws dom om dorpen te edelen die je niet kunt verdedigen. Had je over na kunnen denken toen je die dorpen pakte.;) Maar waarschijnlijk dacht jij, gratis dorp harharhar, ik kan geen vijanden edelen dus pak ik dat dorp maar.:rolleyes:
 

DeletedUser70338

Guest
Hij kan dus goed rekenen.:cool: Het is sws dom om dorpen te edelen die je niet kunt verdedigen. Had je over na kunnen denken toen je die dorpen pakte.;) Maar waarschijnlijk dacht jij, gratis dorp harharhar, ik kan geen vijanden edelen dus pak ik dat dorp maar.:rolleyes:

Och och grote jongen...moet je voor je stamgenootje opkomen? En dan nog ook met allerlei foute conclusies :rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Och och grote jongen...moet je voor je stamgenootje opkomen? En dan nog ook met allerlei foute conclusies :rolleyes:.

Hij heeft gewoon gelijk hoor. Ik time gewoon alles netjes en je bent nergens, net zoals ik nu kan doen met een volgend dorp ;) Geef me een paar dagen om clears op te bouwen en ik zal het je laten zien.

Conse ---> Danny of wie dan ook ---> jullie spelen netjes ---> maar de enige keer dat jullie wat van ons hebben geedeld was ook gewoon in de nacht. Dus ga nu niet zo hypocriet doen stelletje zielige..
 

DeletedUser

Guest
Och och grote jongen...moet je voor je stamgenootje opkomen? En dan nog ook met allerlei foute conclusies :rolleyes:.

Ik ben inderdaad redelijk groot, zo'n 1 meter 85. Mijn kleine broertje van 5 jaar jonger begint alleen groter te worden en dat vind ik best wel irritant.:D

Verder, als je gaat :rolleyes:en, mag je ook best wel vertellen welke conclusies fout waren (+ argumentatie).:)
 
Reactiescore
973
Over slecht deffen gesproken :).

Het gemiddelde van wat ik versloeg de vorige aanval op Bruce lag al hoger dan deze 2 rapporten. 50 clears, gemiddelde van 14k eenheden gemold per clear. Wel is waar maar een druppel op een hete plaat bij al die def spelertjes.
 

DeletedUser10875

Guest

DeletedUser

Guest
Ja vandaag ook weer eens een cleartje gegooit op een clusterfuck met boer 18 waar 3.7 deff dorpen in stonden.

berichtje Wel goed voor de ODA zo.
 

DeletedUser

Guest
heel raar... als je daar 67k stack had gedaan had die meer verloren? :O

Nee hoor, ik heb zo'n 150 cleartjes geblokt met 67k stack;). Dan verlies je tussen de 4k-8k aan troepen (afhankelijk van geluk). Hij verliest er hier 10k met heel laag geluk.
 
Bovenaan