Goede aanval/Goede verdediging

DeletedUser

Guest
Je gaat me toch niet vertellen dat je op .Fakie speelt :p

Deze gozer had 16 boer, met 3k dorpje.
5g3oz.png

whitedevil?
 

DeletedUser26330

Guest
Leuke wereld dit hoor :(:(.

Schade door katapultbeschietingen: Adelshoeve is beschadigd van level 1 naar level 0

Schade door katapultbeschietingen: Adelshoeve is beschadigd van level 1 naar level 0

Schade door katapultbeschietingen: Adelshoeve is beschadigd van level 1 naar level 0

Schade door katapultbeschietingen: Boerderij is beschadigd van level 29 naar level 28

Schade door katapultbeschietingen: Smederij is beschadigd van level 20 naar level 13

Sommige zijn al verwijderd, maar echt elke noob geilt op katas :mad:.
 

DeletedUser26330

Guest
duh, alles om de competitie te irriteren he :p

Katas zijn een teken van zwakte. Heb je geen kwaliteit om iemand uit te spelen dan bouw je maar katas. Maar sommige van deze zijn ook aanvallen van over 30 uur, dat is helemaal zielig :rolleyes:.

Backtimes terechte afstraffing:

Aantal: 0 0 1208 0 105 302 0 61 33 27 1 0 0
Verliezen: 0 0 1208 0 105 302 0 61 33 27 1 0 0

Aantal: 21 30 1314 0 102 526 0 0 39 21 1 0 300
Verliezen: 21 30 1314 0 102 526 0 0 39 21 1 0 300
 

DeletedUser69813

Guest
Katas zijn een teken van zwakte. Heb je geen kwaliteit om iemand uit te spelen dan bouw je maar katas. Maar sommige van deze zijn ook aanvallen van over 30 uur, dat is helemaal zielig :rolleyes:.

kata's een teken van zwakte? lol, grapjas, kata's horen nou eenmaal bij het spel. En omdat jij er toevallig veel last van hebt, wil nog niet zeggen dat ze zwak zijn.
 

DeletedUser26330

Guest
wil nog niet zeggen dat ze zwak zijn.

Zeg ik zwak? Nee katas zijn zwaar overpowered. Ik noem spelers die ze op 15 uur met een stam sturen zwak, omdat ze niet het lef hebben om gewoon te komen met een edeltreintje.
 

DeletedUser69813

Guest
het doel van kata's is ook heel anders dan het doel van een edeltreintje :)
 

DeletedUser26330

Guest
het doel van kata's is ook heel anders dan het doel van een edeltreintje :)

Nee, spelers kapot maken met edelen of katapulteren is hetzelfde je kan toch amper wat. De mensen die zich is een massa stam verstoppen en daarvanuit een beetje kata aanvallen gaan sturen vind ik laffe spelers. Die hebben 95 procent van de tijd de kwaliteit niet om een normale 1 vs 1 fight aan te gaan, maar zich een beetje bij massas os verstoppen.
 

DeletedUser

Guest
het doel van kata's is ook heel anders dan het doel van een edeltreintje :)

Je gaat geen kata sturen op 32 uur, dat is het domste wat er is ;) als je op 7,5 uur zit okee kan nog wel maar 30 uur heen ? 30 uur terug? dat slaat gwn alles ;)
 

DeletedUser69813

Guest
Nee, spelers kapot maken met edelen of katapulteren is hetzelfde je kan toch amper wat. De mensen die zich is een massa stam verstoppen en daarvanuit een beetje kata aanvallen gaan sturen vind ik laffe spelers. Die hebben 95 procent van de tijd de kwaliteit niet om een normale 1 vs 1 fight aan te gaan, maar zich een beetje bij massas os verstoppen.

hier ben ik het dan wel mee eens, maar mijn punt was verder gewoon dat met kata's opzich niks mis is als je netjes 1 vs 1 vecht. dan is het gewoon tactisch iemand zoveel mogelijk af te breken en te irriteren. (natuurlijk, als je iemand wilt edelen is katapulteren extreem dom)

Je gaat geen kata sturen op 32 uur, dat is het domste wat er is ;) als je op 7,5 uur zit okee kan nog wel maar 30 uur heen ? 30 uur terug? dat slaat gwn alles ;)

als je op 30 uur afstand gaat sturen ben je inderdaad ook een idioot.
 

DeletedUser

Guest
Je gaat geen kata sturen op 32 uur, dat is het domste wat er is ;) als je op 7,5 uur zit okee kan nog wel maar 30 uur heen ? 30 uur terug? dat slaat gwn alles ;)

Mag je mij is uitleggen waarom het dom is?

Vaak wordt dit door spelers uit massa stammen gedaan of vrienden om een grote speler aan te pakken.. grote spelers hebben vaak niet de deff om al hun dorpen te deffen, dus zijn kata's vrij effectief... Ik zie de domheid er niet van in... Meer een middel dat zwakkere helpt tegen de sterkere, maar dat heeft niks met intelligentie te maken.
 

DeletedUser69813

Guest
Mag je mij is uitleggen waarom het dom is?

Vaak wordt dit door spelers uit massa stammen gedaan of vrienden om een grote speler aan te pakken.. grote spelers hebben vaak niet de deff om al hun dorpen te deffen, dus zijn kata's vrij effectief... Ik zie de domheid er niet van in... Meer een middel dat zwakkere helpt tegen de sterkere, maar dat heeft niks met intelligentie te maken.

je hebt een sterk punt. wie niet sterk is moet slim zijn, en ook 'strenght in numbers' :p
 

DeletedUser26330

Guest
Mag je mij is uitleggen waarom het dom is?

Vaak wordt dit door spelers uit massa stammen gedaan of vrienden om een grote speler aan te pakken.. grote spelers hebben vaak niet de deff om al hun dorpen te deffen, dus zijn kata's vrij effectief... Ik zie de domheid er niet van in... Meer een middel dat zwakkere helpt tegen de sterkere, maar dat heeft niks met intelligentie te maken.

Dus gewoon een laffe tactiek.
 

DeletedUser69813

Guest
nou nee, die stamgenoten helpen elkaar gewoon, ondanks de reistijd. maar uiteraard heb jij (hoop ik althans voor je) dat jij ook een goede stam hebt die jou hulp bied en je niet laat kuchen.
 

DeletedUser

Guest
Boerderij is beschadigd van level 23 naar level 17
Adelshoeve ook al keer naar 0.
Smed al es naar 17
En m'n hoofgebouw naar 19 ^^

Ook irritante katatjes in m'n buurtje.
 
Bovenaan