[GM] TW Commander - Navigeer snel door TW door gewoon te typen!

Reactiescore
9
Iedereen die wel eens een Mac heeft gebruikt kent Spotlight vast wel. Een heel handige manier om door je hele computer te zoeken door gewoon te typen naar wat je op zoek bent.

Ook op Tribal Wars wilde ik graag snel kunnen navigeren. Uit die noodzaak is TW Commander ontstaan! Druk op de "hotkey", type in waar je naar op zoek bent, en druk op enter. Alle belangrijke paginas, je eigen dorpen, coordinaten en spelers zijn allemaal beschikbaar door een paar karakters te typen van hun naam.

TW Commander is goedgekeurd onder ticket t14328570 op 3-11-2020.

Video

Bekijk deze video om TW Commander in actie te zien!

Screenshot

commandervoorbeeld.png

Zoeken in je eigen dorpen:
chrome_A08CCIfcKQ.png

Zoeken naar een cordinaat:
chrome_VpgYSMazBX.png

Zoeken naar een speler:
chrome_xtY2ZP1WQe.png

Commands
TW Commander kent op het moment de volgende commandos:
  • Alle gebouwen met een interface
  • Veelgebruikte andere paginas (profiel, statistieken, simulator, rooftochten, etc)
  • Alle overzichten
  • De lijst van al je dorpen, gesorteerd op naam
  • Alle links in je snelschakellijst (kan uitgezet worden in de instellingen)
  • Een coordinaat invullen zoekt automatisch naar het dorp
  • Zoeken naar "p xyz" zoekt automatisch naar spelers wiens naam begint met xyz.
Kent TW Commander een pagina niet die je vaak gebruikt? Laat een reply achter en de volgende update zet ik het er in.

Instellingen
Standaard open je de commander met ctrl+q. Wil je een andere hotkey? In de instellingen is er een nieuwe pagina speciaal voor TW Commander waar je zelf een toetsencombinatie kan kiezen. Ook kan je hier eventueel de snelschakellijst in je resultaten uitzetten.

Download
Klik hier om TW Commander te installeren!

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
946
Lekker script! Als Mac gebruiker gebruik ik Spotlight enorm veel, het is een gewoonte die ook even wennen zal zijn voor binnen TW, maar eenmaal je die gewoonte hanteert geloof ik dat het veel tijd kan besparen wanneer je iets wilt opzoeken!

De functionaliteiten die nu aanwezig zijn zijn op zich leuk, maar ik denk dat ze nog enorm uitgebreid kunnen worden om zo echt veel tijd te besparen. Daarbij denk ik aan snel opzoekwerk, shortcuts, stats tonen, ...

Iets dat bijvoorbeeld vaak voor komt is dat iemand in PM stuurt "Je mag mijn 011 edelen", de normale gang van zaken is dan om naar die speler zijn profiel te gaan, dat dorp te zoeken, open klikken, coords kopieren of centreren op de kaart om te zien waar het dorp ligt, edels versturen. Hoe handig zou het zijn als je gewoon een commando in de stijl van "p duck d 011" kan ingeven en hij zoekt naar spelers met duck in de naam en daarvan dorp 011, je komt meteen uit op de info pagina van het dorp (bespaart je verschillende kliks). Of als je zelfs nog zou uitbreiden met een aantal standaard commands en je zou kunnen ingeven "p duck d 011 coord" de coord automatisch in je clipbord geplaatst wordt of "p duck d011 kaart" je meteen naar dat dorp op de kaart stuurt...

Er zijn in mijn ogen gigantisch veel mogelijkheden die tijd kunnen besparen als het aan komt op handelingen die tw spelers dagelijks meermaals uitvoeren, het zal alleen kijken worden welke opties mogelijk zijn en in hoe verre ze de laadtijd beinvloeden ;)

Ook wat code betreft een zeer mooi script, men complimenten!