- Reactiescore
- 123
Ik heb TBR map verwijderd en weer geinstalleerd in tampermonkey, maar krijg nog steeds dezelfde foutmeldingFixt, iets dat w77 hele speciale wereld instellingen heeft in vergelijking met andere normale niet classic werelden
Ik heb TBR map verwijderd en weer geinstalleerd in tampermonkey, maar krijg nog steeds dezelfde foutmeldingFixt, iets dat w77 hele speciale wereld instellingen heeft in vergelijking met andere normale niet classic werelden
Ik zie je errors maar ik kan ze zelf niet meer reproduceren. Zou je mij willen contacteren op discord(martijn1279#6062) of op skype(martijn1279) om erover te praten en je te helpen?Ik heb TBR map verwijderd en weer geinstalleerd in tampermonkey, maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding![]()
Discord invite gestuurdIk zie je errors maar ik kan ze zelf niet meer reproduceren. Zou je mij willen contacteren op discord(martijn1279#6062) of op skype(martijn1279) om erover te praten en je te helpen?
Martijn1279
yep dit klopt is een fout aan mijn kant ga ik voor je fixen, hij zou over 10 minuten moeten werken!Naar ik begrijp is TBR map volgens de nieuwe regels ook nog steeds toegestaan te gebruiken.
Indien dit juist is zou deze ook bruikbaar gemaakt kunnen worden op w79?
Nu krijg ik namelijk de volgende melding wanneer ik een bericht open:
TBRmap: enkel testbaar op nl