[GM] TBR Map v3.3

DeletedUser81021

Guest
Titel Script: TBR Map v3.3

Functiebeschrijving script:

TBR Map is een tool, die tot doel heeft de samenwerking met en efficiëntie van de stam te vergroten. Het vergemakkelijkt het delen van informatie die de verschillende spelers binnen de stam vergaren over de dorpen van andere spelers.

De aanvalsrapporten worden binnen de stam zichtbaar gemaakt zodra er iemand de berichten heeft geopend. Vervolgens wordt op de kaart zichtbaar hoeveel troepen er ongeveer in een dorp staan. Als op het aangevallen dorp wordt geklikt, wordt het aantal troepen dat bij de laatste aanval te zien was getoond.

Nieuwe features:
  • Rapporten worden niet meer verwijderd.
  • Rapporten zijn vanaf nu direkt zichtbaar op de kaart.
Verwijderde features:
  • Notities zijn niet meer nodig sinds dit is ingebouwd is in TW.
  • Lokale data word niet meer gebruikt en zal in de volgende versie 4.0 ook uit het userscript verwijderd worden
Toekomstige features V4.0:
  • Meerdere rapporten zichtbaar op infopagina van een dorp.
  • Het publiceren van rapporten. Die zullen op een centrale pagina door iedereen bekeken kunnen worden.
  • En nog meer....

Installaties:

ZEER BELANGRIJK: Verwijder eerst de oude TBRMap. Zowel het userscript als de extensie.

Wat heb je nodig:

Tampermonkey of Greasemonkey

Hoe installeer ik TBR Map:
Klik hier

Versie overzicht:

Versie overzicht:
* v3.3.1 Nieuwe server + fix dat sommige dorpen niet gemarkeerd op de map werden

Known bugs:

• Berichthernoemer en TBR Map werken niet altijd samen de fout is al vastgesteld en zal in v4 opgelost zijn.

Opgeloste bugs:

• kaders verschenen niet altijd op de kaart

Keuring Ticket ID: t12373549

Script Url

TBRMap installeren

Heb je nog vragen of feedback laat het maar horen in dit topic.

Reactiescore
24
Verwacht dat de scripter in kwestie niet echt actief meer is om TBR map te beheren.

Reactiescore
2.329
Bij mij bij tijd en wijlen dat het werkt.

DeletedUser77362

Guest
Iemand die dit script kan fixen voor wereld 72? Ik krijg volgende melding bij berichten: 'TBRmap: enkel testbaar op nl'
Ik wil gerust doneren/vergoeden voor de scripter die dit oplost, love dit script

fyi: Ik stuurde Mark een mail maar die is niet meer verbonden met TBR map

Reactiescore
99
Iemand die dit script kan fixen voor wereld 72? Ik krijg volgende melding bij berichten: 'TBRmap: enkel testbaar op nl'
Ik wil gerust doneren/vergoeden voor de scripter die dit oplost, love dit script

fyi: Ik stuurde Mark een mail maar die is niet meer verbonden met TBR map
Ik heb laatst tbr map opgestuurd gekregen van de eigenaar, ik wil hem wel hosten moet ik enkel ff alle werelden in stellen

Reactiescore
99
Hallo Martijn, wanneer ik een scout bericht open, krijg ik een error te zien. Deze error heeft als omschrijving: error.
Dit speelt zich af op w77
Fixt, iets dat w77 hele speciale wereld instellingen heeft in vergelijking met andere normale niet classic werelden