[GM] TBR Map v3.3

DeletedUser79499

Guest
Top dat je het zo snel kunt fixen! :)
Nu loop ik alleen tegen een volgend probleem aan, ik weet niet of ik hierin de enige ben.
Bij het inladen van een rapport verschijnt de tekst: error
Als ik naar de map ga, dan toont hij wel de kaders, maar ze zijn allemaal paars (dus leeg). Echter zijn niet al deze dorpen daadwerkelijk leeg.

Nog steeds W62, Tamper Monkey & Chrome.
Iemand een idee hoe dit te fixen is? Thanks alvast!:)
Exact hetzelfde probleem ;)
Ik heb net hetzelfde probleem.. Ik zie dat het nu al een maand later is, wordt hier nog feedback op gegeven?

DeletedUser43559

Guest
Kan iemand mij een screenshot sturen van je console. Wanneer je deze error krijgt.

Calamity.

Tribe Mate of the year 2020
Reactiescore
8.742
Nog even een opmerking:
Kunnen dorpen die je zelf hebt veroverd aub uit de TBR map verdwijnen na een tijdje? Hier blijven ze na een paar dagen nog steeds staan, is echt vervelend aan het worden. Overzicht op de kaart wordt echt minder zo.

maar chapeau voor je werk! :)
Nog manieren om dit op te lossen? Inmiddels is TBR gewoon niet te doen voor me aangezien helft van mijn eigen dorpen en een groot deel bb's er gewoon in staan en nooit uit de database verdwijnen.

DeletedUser21830

Guest
TBRmap is geladen:
- opera (54.0)
- violent monkey v2.5.7
- TBR 3.3.1
- PA actief

op de kaart:

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ik krijg géén vierkantje rond de dorpn, etc en de melding:

TBRmap: enkel testbaar op nl

verder:
TBR notities staat wel open/klaar, maar kan daar géén notities maken

Wat kan/moet ik veranderen?

ps._______________
Op een andere wereld speel ik zonder PA met 1 dorp. Daar werkt TBR (logisch?) niet..

Reactiescore
51
Zelfde probleem als bovenstaand, wanneer ik een bericht wil inlezen:

TBRmap: enkel testbaar op nl

Bij mij met Google Chrome, Tampermonkey en TBRmap 3.3.1

Reactiescore
481
Iedereen weet dat na een tijd alle kaders weggaan. Weet er iemand hoe je dat sneller laat verdwijnen.
Nu heb ik veel zo een kaders rond mijn dorpen

DeletedUser21830

Guest
Had ik maar kader rond mijn dorpen :'(
Ze vervagen, als het goed is. Ik dacht een week na je laatste aanval. Maar als je stamgenoot een aanval doet, en hij heeft ook TBR, staat ie er natuurlijk weer glashard :p

Reactiescore
51
Had ik maar kader rond mijn dorpen :'(
Ze vervagen, als het goed is. Ik dacht een week na je laatste aanval. Maar als je stamgenoot een aanval doet, en hij heeft ook TBR, staat ie er natuurlijk weer glashard :p
Had je dat probleem van "TBRmap: enkel testbaar op nl" al opgelost? Zo ja, hoe?

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
965
Ik moei mij niet graag met andere hun scripts maar gezien @nik12111 al een tijdje niet meer heeft geantwoord ga ik toch even een kleine reactie plaatsen voor de 2 problemen die zich voordoen:

TBRMap: enkel testbaar op nl
Dit heeft zich eerder voor gedaan en is toen opgelost. Er is niet gezegd wat er juist scheelde maar ik ga gokken op 1 van de 2 volgende zaken:
  • Er wordt gekeken naar of er in de wereld 'nl' wordt vermeld (nl60, nl61,... hebben dat allemaal) en het loopt mis bij classic en casual werelden aangezien die nlc1 en nlp heten
  • Hij bekijkt de werelden die actief zijn letterlijk (wat wilt zeggen dat nik zijn server de huidige werelden ergens ophaalt of hij een lijstje hanteert) maar dit werkt niet goed waardoor het op nieuwe werelden niet herkent wordt
Om te helpen bepalen waar de fout hier ligt kunnen de mensen die er last van hebben best de volgende vraag beantwoorden: Op welke wereld(en) heb je hier last van ?

Kaders blijven zeer lang staan
Bij de oude TBRmap werden ze verwijderd na een tijdje, dit gebeurd puur op de server en niet in het script en is dus ook niet zomaar aanpasbaar. Gezien nik de server side van TBRmap herschreven heeft is die tijd voor ze verwijderd worden mogelijk ook anders dan vroeger of is die tijd mogelijk helemaal niet aanwezig.

Aangezien bij de data die van de server terug komt ook de datum van het bericht is inbegrepen is het in principe mogelijk om in het script zelf in te bouwen dat die geen berichten mag tonen die ouder zijn dan x dagen. Maar het script zelf is een enorme ramp, oude versies met stukken herschreven, zou me te veel tijd kosten om uit te zoeken waar die aanpassing juist moet ed dus ik denk dat ook hier beter gewoon op @nik12111 gewacht wordt...

DeletedUser21830

Guest
ik speel op Nl63
ik krijg geen kaders rondom de dorpen.
en de boodschap:
TBRMap: enkel testbaar op nl