[GM] Noble Enhancer

DeletedUser72568

Guest
Titel Script: Noble Enhancer

Functiebeschrijving script:

Noble Enhancer is een script dat werkt op het gecombineerd overzicht, om snel en eenvoudig edels te produceren.

Hier zal je een nieuw knopje "Lees Edels" vinden. Het script begint te "enhancen" van zodra je hierop klikt.

Dan zul je zien dat je plots een gelijkaardig iets krijgt als dit:

Dit stelt (per rij) voor: {edels in het dorp} / {totaal aantal edels van het dorp} + {edels in productie} ({kan nu geproduceerd worden})
Dus een snelle en (na wat wennen misschien) eenvoudige voorstelling van de toestand van edels in je dorpen.
Wat maakt dit script nu nog zo leuk? Voorheen als je op de link van (in de screenshot bv de iets bruinere 0) een edel klikte, kwam je in de adelshoeve van dat dorp terecht. Nu zal dat echter meteen een edel produceren, zonder dat je ervoor het gecombineerd overzicht hoeft te verlaten! En uiteraard update de volledige interface met je mee.

Maar hoe weet ik het aantal edels dat nog geproduceerd kan worden?
Dat komt gezellig in de footer te staan:

Keuring Ticket ID (Cijfer van de ticketID) t10064119

ScripUrl

Download Userscript

Feedback, bugs, ... mogen in dit topic geplaatst worden.

Met vriendelijke groeten

Sander

Reactiescore
254
Hey Sander,

Ik wou het script even uittesten, maar als ik op {lees edels} klik dan gebeurt er niets.
Enig idee waaraan dit kan liggen.
Ik speel met windows 10 en chrome

Groetjes,
Mike

DeletedUser72568

Guest
Hmm, heb gemerkt dat je in een dorp moet staan waar je een adelshoeve in hebt. Anders doet het idd niks. Los dit nog op in een volgende versie. ;)

Reactiescore
1.204
<3

Lekker script :D

DeletedUser49571

Guest
Dat moment dat je dit script al maanden en maanden gebruikt en nu ineens op het forum tegen komt :rolleyes:

DeletedUser72568

Guest
Je mag me prive altijd vertellen hoe je eraan gekomen bent. ^^

DeletedUser70435

Guest
Doet het niet meer bij mij, gebeurd niks als ik op Lees Edels druk.

DeletedUser71679

Guest
Gister avond 20.43 nog gebruikt
Dus zou moeten werken
Heb je al geprobeerd hem opnieuw te instaleren ?

Reactiescore
478
Ik denk dat wanneer er te veel dorpen in een groep zitten (1000 ofzo) dat het dan niet werkt.
Althans bij mij toch niet, een groep met 250 dorpen werkt het wel perfect.
of gewoon minder dorpen per pagina zetten ofzo?