DeletedUser
Guest
kunnen we dat hier ook niet eens uit gaan voeren met al die miljoenen aan barbaartjes
nee laat maar lekker zoals het is , ik ben heel conservatief qua tw , als je niet uitkijkt voeren ze straks anders nog eens bouw halvering in voor geld (oeps)
Goed plan! Gaat edels sparen wat sneller![]()
Maargoed, ik laat dit even open staan verder... voor het geval er toch iets constructiefs uitkomt![]()
W10 is zo te zien helemaal erg ja, maar als je dat zo bekijkt (de kaart ervan) zie je hoe het komt.
De meeste spelers op W13 hebben veel tijd aan hun cluster besteed, W10 zo te zien geen hond...
op W10 heb je hier en daar een bb dorp (er zijn ook grote velden idd, maar niet zo groot als W13), op W13 heb je overal hele velden.
Daarnaast moet er op W13 rekening mee gehouden worden dat er nog een(enkele) speler(s) op delete staan.
Greetz, Bas
Na een overwonnen oorlog paar mensen op delete gezet.
plus zie geen rede in waarom je die kleine dorpen edelt.
maar dat terzijde, kwam hier toevallig:$
xD gm halvering.
Lijkt me niet echt leuk idee... Maakt het spel te oneerlijk.
Als je veel geld wil besteden hieraan kom je dan hoger te staan omdat je meer kan edelen...
Oftewel mensen die het niet zo breed hebben kunnen nooit in top 20 gaan belanden
zo bedoeld taiga het niet.. hij bedoeld het aantal gs voor een munt halveren. zodat je meer munten kan slaan ( het dubbele) , sneller edels kan maken en dus sneller door die bb's kan edelen.
Laten zoals het is. Voor mensen die echt nog wat troepjes doden om dorpen over te nemen is dit goed genoeg.
De noobinterners moeten niet NOG meer voordeel krijgen!