[GM] [GC] 1Command

Reactiescore
1.314
Beetje jammer, maar bedankt voor het maken van 1 van mn favoriete scripts :)

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
228
@Tuam bedankt voor het jarenlange aanbieden van een zeer fraai script.

@TWTeam de eerste defecten van het nieuwe beleid worden al rap zichtbaar: een leegloop, en dan wel van belangrijke AF-personen.

Reactiescore
140
Iemand die verstand heeft van 1Command? Zou er misschien iemand de 1Command versie kunnen update naar MacOS?

Heb al een tijdje last van dat 1Command bij mij op een update scherm blijft hangen..... mocht iemand dit kunnen fixen dan zou ik dat heel erg respecteren.

Bijlagen

Reactiescore
23
Probleem met het spelen op de classic. Dat is een boogwereld, als ik bepaalde eenheden selecteer (en hoeveelheid) dan schakelt het script over naar de volgende rij eenheden. Bijvoorbeeld ik vul scouts in, dan rekent het 1c op LC snelheid.
Ik heb mijn gegevens verwijderd, maar 1c blijft dit doen. Ondanks dat in het 1c scherm er wel boog eenheden staan.
Uitleg en hulp site zijn offline.

Reactiescore
100
Hallo Mac Duck,

Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met 1Command op classic. Omdat het erg lastig is om te bepalen wat er precies fout gaat wil ik je vragen om je 1 command instellingen even op te halen met het onderstaande snelschakellijst scripts en deze even hier te posten. Misschien geeft deze instellingen iets prijs zodat we je verder kunnen helpen.

Code:
    javascript:
    // Dit script geeft in een promp de instellingen van 1 command weer
    var Store_item_1 = JSON.parse(localStorage.getItem('Tuam_settings'))
    var Store_item_2 = JSON.parse(localStorage.getItem('Tuam_1C_'+game_data.palyer.name))
    prompt("Kopieer deze output", JSON.stringify(Store_item_1));
    prompt("Kopieer deze output", JSON.stringify(Store_item_2));
In deze instellingen staan zover ik weet geen persoonlijke info over je account. Misschien je account naam maar verder niet.
Mocht je toch graag het privé willen geven mag je me altijd een forum bericht doen of me toevoegen op discord: Justin | TWscripts.nl#0601

Groet justin

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
1.024
Probleem met het spelen op de classic. Dat is een boogwereld, als ik bepaalde eenheden selecteer (en hoeveelheid) dan schakelt het script over naar de volgende rij eenheden. Bijvoorbeeld ik vul scouts in, dan rekent het 1c op LC snelheid.
Ik heb mijn gegevens verwijderd, maar 1c blijft dit doen. Ondanks dat in het 1c scherm er wel boog eenheden staan.
Uitleg en hulp site zijn offline.
Die problemen zijn 99% zeker te wijten aan het feit dat je ook eerdere classics hebt gespeeld. 1command haalt de instellingen 1 malig per wereld op en gebruikt die verder voor altijd, normaal geen probleem gezien elke wereld start op een nieuw adres (nl70, nl71, nl27,...) maar classic wordt altijd gespeeld op nlc1 en dan gewoon gerest. Script weet niks van die reset dus denkt dat de instellingen van vorige classic nog actief zijn.

Simpele oplossing, run onderstaande code gewoon van uit je adres balk (kopieren, plakken, enter duwen) terwijl je op classic ingelogd bent:
PHP:
javascript: localStorage.removeItem('Tuam_settings');
Vervolgens gewoon de pagina herladen en alles zou weer moeten werken ;) Je dient dit tevens te herhalen tussen elke Classic door!

Laatst bewerkt:
Reactiescore
0
Is er nog ergens een tutorial waar in staat hoe je 1command kan gebruiken? Dus van het instellen van het userscript tot en met de daadwerkelijke uitvoering?

Reactiescore
134
Iedereen bedankt voor de leuke berichtjes hierboven en de vele bedankjes :D

Ik wil vooral Warre en Buurman Bolderbast even bedanken, jullie hebben de vragen die over dit script komen de afgelopen tijd op geweldige manier beantwoord! Ga daar heel graag mee door, mijn aanwezigheid hier blijft beperkt. Jullie tweeën en ieder ander die af en toe een vraag beantwoord: het erg bedankt!

Ik ga een klein beetje aanwezig blijven, het is toch alsnog gelukt om met dit account door te gaan. PM's blijven dus gewoon bij mij terechtkomen, maar antwoord kan lang duren. Regelmatig heb ik internet via satteliet en dan doe ik niet aan TW.

Zojuist heb ik een updateverzoek bij Google ingediend, hiermee gaat 1C naar versie 1.13.5, de wijzigingen:
- bugfix voor werelden met een nachtbonus voor 0:00 uur (Casual 7)
- Optie om de vorige versie te gebruiken ipv de nieuwste. De reden dat ik dit ingebouwd heb is dat ik vroeger op meerdere werelden testte, dat heb ik nu niet gedaan. Als een update voor een probleem zorgt dan kan je altijd terug. Laat dat wel hier weten, want als er weer een nieuwe versie zou komen dan moet jouw probleem meegenomen worden. Je kan geen twee versies terug.
- enkele kleine bugfixes waar mijn testprogrammatje tegenaan liep. Minor bugs en niet noemenswaardig.
Google is tegenwoordig wat meer tijd nodig dan in het verleden, het kan om die reden even duren voordat 1.13.5 ook echt online komt.

Reactiescore
1.314
Iedereen bedankt voor de leuke berichtjes hierboven en de vele bedankjes :D

Ik wil vooral Warre en Buurman Bolderbast even bedanken, jullie hebben de vragen die over dit script komen de afgelopen tijd op geweldige manier beantwoord! Ga daar heel graag mee door, mijn aanwezigheid hier blijft beperkt. Jullie tweeën en ieder ander die af en toe een vraag beantwoord: het erg bedankt!

Ik ga een klein beetje aanwezig blijven, het is toch alsnog gelukt om met dit account door te gaan. PM's blijven dus gewoon bij mij terechtkomen, maar antwoord kan lang duren. Regelmatig heb ik internet via satteliet en dan doe ik niet aan TW.

Zojuist heb ik een updateverzoek bij Google ingediend, hiermee gaat 1C naar versie 1.13.5, de wijzigingen:
- bugfix voor werelden met een nachtbonus voor 0:00 uur (Casual 7)
- Optie om de vorige versie te gebruiken ipv de nieuwste. De reden dat ik dit ingebouwd heb is dat ik vroeger op meerdere werelden testte, dat heb ik nu niet gedaan. Als een update voor een probleem zorgt dan kan je altijd terug. Laat dat wel hier weten, want als er weer een nieuwe versie zou komen dan moet jouw probleem meegenomen worden. Je kan geen twee versies terug.
- enkele kleine bugfixes waar mijn testprogrammatje tegenaan liep. Minor bugs en niet noemenswaardig.
Google is tegenwoordig wat meer tijd nodig dan in het verleden, het kan om die reden even duren voordat 1.13.5 ook echt online komt.
jij bent een geilerd <3

Reactiescore
0
Bij mij lijkt hij niet te werken, is gedownload uit de google store dus misschien komt het daardoor (update nog niet volbracht?)
Gaat over W73 :)

Reactiescore
134
Bij mij lijkt hij niet te werken, is gedownload uit de google store dus misschien komt het daardoor (update nog niet volbracht?)
Gaat over W73 :)
Google is tegenwoordig veel meer tijd nodig om een script te keuren, want het wordt volledig "gelezen" om te checken op verkeerde bedoelingen. Voordeel is dat je zeker weet dat wanneer je PP koopt je gewoon aan Inno betaald en ik het geld er niet tussenuit vis, nadeel is dat je wat langer moet wachten.
Op w73 krijgen BG's voorrang... stuur ff een pm ;)

Reactiescore
1.314
Google is tegenwoordig veel meer tijd nodig om een script te keuren, want het wordt volledig "gelezen" om te checken op verkeerde bedoelingen. Voordeel is dat je zeker weet dat wanneer je PP koopt je gewoon aan Inno betaald en ik het geld er niet tussenuit vis, nadeel is dat je wat langer moet wachten.
Op w73 krijgen BG's voorrang... stuur ff een pm ;)
jij speelt weer? :eek: