[GM] [GC] 1Command

Reactiescore
730
joo iemand weet waar dit aan ligt op casual 6 pakt hij wel gwn alle dorpen van de groep maar op w57 pakt tie 42 van de bijv 528 dorpen

w57

casual 6

DeletedUser71679

Guest
Chicago blackhawks

kan het zijn dat je de verkeerde groeps-band open hebt staat dat zou wel een simpele verklaring kunnen geven
1 command is groeps aanvankelijk mocht dit nu niet het probleem zijn kan ik je aanraden om 1 command even te resetten

dit doe je door naar instellingen (van 1 command) en dan alle namen er uit te verwijderen
dit kan soms helpen

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61742

Guest
Is het bekend dat 1C niet goed werkt.
Als ik enter druk worden alle bevelen grijs maar hij verstuurd er maar een paar omdat niet alles opende dus daardoor niet verstuurd word moet nu alles handmatig na lopen en dan versturen is erg veel werk en niet handig bij een massa.

Reactiescore
1.310
Als ik enter druk worden alle bevelen grijs maar hij verstuurd er maar een paar omdat niet alles opende dus daardoor niet verstuurd word moet nu alles handmatig na lopen en dan versturen is erg veel werk en niet handig bij een massa.
Net nog 500 bevelen gestuurd, niets mis mee :)

Reactiescore
465
Ik had dat een maand geleden ook.
Lag bij mij aan de pop-
up of toen ik bij de instellingen had aangepast "aantal tabs open per keer"
Was 1 van die 2

DeletedUser61742

Guest
Dank voor de uitleg was inderdaad iets niet goed ingevuld nu doet hij het weer.
Tabs stond op 25 nu weer aangepast naar 1

Reactiescore
95
Ja zeker. Deze staat op twscripts.nl. Ik ben echter wel nog bezig met de userscripts lijst hierdoor is het zeer beperkt wat openbaar staat. 1 command versie die je zoekt staat er wel bij

Reactiescore
979
Link op twscripts.nl geeft 404 page not found, en ook de link van Tuam werkt niet.

Single Malt

The Wall Breaker 2019
Reactiescore
2.548
Hoor steeds meer mensen over een probleempje met 1c. Zelf ook last van.

Je kan niet meer ctrl+tab enteren. Er moet eerst gewacht worden totdat je pagina geladen is vooraleer je de volgende kan enteren. Voorheen stuurde ik zonder moeite 50 aanvallen in 30 sec. Nu doe ik er minimaal 5 minuten over. Vrij irritant, iemand een oplossing gevonden hiervoor?

Reactiescore
134
Zonder zelfs maar de moeite te doen om te zien hoeveel het script nog gebruikt wordt wil ik toch even melden dat ik vanaf binnenkort helemaal niet meer bereikbaar ben. Het script ondersteun ik al even niet meer, maar werkt volgens mij nog altijd. Er zijn hierboven een paar bugs vermeld, maar als er echt wat aan de hand was dan kwamen er altijd veel meer meldingen, PM's en zelfs appjes. Dat is nu niet het geval, dus ik ga er van uit dat alles goed is...

Met de regelwijziging dat het forumaccount aan het gameaccount gekoppeld moet zijn ga ik de controle over het forumaccount verliezen, want het gameaccount heb ik helaas al heel lang niet meer. Ik heb er voor gekozen om het forumaccount niet aan een ander gameaccount te koppelen, dus er zijn twee mogelijkheden:
- iemand anders post straks onder mijn naam, deze persoon weet niks van scripts ;)
- het account wordt verwijderd (geen idee wat dat met alle topics doet).

Wat jullie nog moeten weten...
1Command is zo gemaakt dat het door Inno heel eenvoudig en exact op te sporen is (ik was mod toen ik het maakte :p). Er kan met 100% zekerheid beoordeeld worden of iemand 1C gebruikt. Stel dat het script ooit illegaal wordt, gebruik het ook echt niet meer. Dit is niet zo'n script dat misschien nog wel eventjes onopgemerkt door kan gaan.
Normaal zou ik dit pas posten als het ooit illegaal zou worden, maar dat gaat dus niet meer lukken.

Het beste allemaal.

Reactiescore
1.984
Thanks voor alle moeite die je er ingestopt hebt :)

famdecibel

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
1.218
Thnx Tuam voor alles.