[GM] [GC] 1Command

Discussie in 'Goedgekeurde tools & projecten' gestart door Tuam, 21. aug 2014.

Deel Deze Pagina

1. Tuam

Tuam

Lid geworden:
    9. mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoi Lolboy,

Downloaden zou geen probleem mogen zijn, mogelijk het activeren wel. Vaak ligt dit aan een ander script wat stoort, dus probeer het eens met je andere scripts uitgeschakeld. 1Command vereist een premium account, als je dat niet hebt lukt het niet om het script te starten.
    Als je een ander probleem hebt probeer dan even precies aan te geven wat er fout gaat.

2. loveal

loveal

Lid geworden:
    9. mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuam's, zou je misschien ook een tutorial kunnen maken over hoe te instaleren? Het lukt me maar niet om uberhaubt ver te komen dan doorgeschakeld worden naar de kaart.

3. Tuam

Tuam

Lid geworden:
    9. mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    13
    Jawel... maar dan ben ik iets meer info nodig. Want wat is je probleem precies? Krijg je een userscript niet geïnstalleerd of gaat het speciek om 1Command? En welke browser gebruik je?

4. Tuam

Tuam

Lid geworden:
    9. mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    13
    Het script heeft een update ondergaan, vooral voor andere taalversies.
    Je zal Chrome weer even opnieuw toestemming moeten geven om het uit te voeren.

5. robbeke

robbeke

Lid geworden:
    21. apr 2007
    Leuk Bevonden:
    177
    Bedankt Tuam dat je dit voor ons allemaal regelt.
    Topper

Tuam en .Sambuca vinden dit leuk.
  6. .Sadye

.Sadye

Lid geworden:
    10. apr 2011
    Leuk Bevonden:
    18
    Tuam topscript! Heb wel drie opmerkingen:

1.) Waarom checkboxen bij algoritme keuze? (Snelste, Langzaamste, Willekeurig). Radiobuttons zijn hiervoor gemaakt!

2.) Op mijn kleine 1366x768 scherm is jouw popup net niet helemaal zichtbaar. Twee oplossingen: in plaats van position: fixed; top:5%; zou je position:fixed; bottom:5%; kunnen doen. Of: maak de z-index wat hoger: 20000 werkt voor mij.

3.) Linkjes die je aangeklikt hebt, zouden die een andere kleur kunnen krijgen? Dan raak je niet zo in de war met waar je bent.

Bedankt voor alle moeite!

Laatst bewerkt: 22. mrt 2017 om 23:42
    Tuam vindt dit leuk.