[GM] [GC] 1Command

Laatst bewerkt:

Woerst

Guest
Al ben ik geen fan van jouw popup-stijl (Het werkt niet zo goed in combinatie met snaplinks/linkclump) ziet dit er héél netjes uit.

Al ben ik geen fan van jouw popup-stijl (Het werkt niet zo goed in combinatie met snaplinks/linkclump) ziet dit er héél netjes uit.
Dank je wel :)
Wat snap-links betreft, het script heeft een eigen ingebouwde versie. Je drukt op enter wanneer de bevelen klaar staan en de bevelen openen zich in groepjes (standaard 25, maar dit is bij te stellen in de instellingen).

Mcmartens

Guest
Begrijp ik het goed dat je max. 2000 dorpen kunt gebruiken om van te sturen?
Also, als ik de coords, de troepen en het aantal aanvallen invul en dan naar Instellingen ga en weer terug ga moet alles weer weer opnieuw ingevuld worden merk ik.

Strange, krijg telkens de melding dat er iets mis gaat..

Laatst bewerkt door een moderator:
Het maximum aantal dorpen heb ik nooit voldoende kunnen testen en in het tempo waarop mijn account groeit duurt dat nog wel drie jaar ;)
Als iemand een account kan uitlenen met enkele duizenden dorpen dan zoek ik een oplossing. Via teamviewer is dit keer denk ik geen oplossing, omdat iets meer tijd nodig zal zijn.

Van instellingen weer terug is inderdaad iets waar ik niet aan gedacht heb. Mijn instellingen staan al tijden goed, vandaar. Ik zal het aanpassen. Bedankt voor de melding :)

De melding dat er iets mis gaat kan van de duizenden dorpen komen? Anders kijk ik graag even mee.

hardcode

Guest
Het maximum aantal dorpen heb ik nooit voldoende kunnen testen en in het tempo waarop mijn account groeit duurt dat nog wel drie jaar ;)
Als iemand een account kan uitlenen met enkele duizenden dorpen dan zoek ik een oplossing. Via teamviewer is dit keer denk ik geen oplossing, omdat iets meer tijd nodig zal zijn.

Van instellingen weer terug is inderdaad iets waar ik niet aan gedacht heb. Mijn instellingen staan al tijden goed, vandaar. Ik zal het aanpassen. Bedankt voor de melding :)

De melding dat er iets mis gaat kan van de duizenden dorpen komen? Anders kijk ik graag even mee.
je weet me te vinden voor mijn 50mil accje :p moet je wel legale testen blijven doen anders krijg ik ruzie met Duckje :p

Mcmartens

Guest

Ik zal je anders vanavond wel even aanspreken op Skype zodat je kunt testen.

thnx Hardcode en McMartens, binnenkort kijk ik zeker even.

Via Skype krijg ik één melding dat de bot-detectie die in het script verwerkt is onterecht melding geeft. Is er nog iemand die hier last van heeft? Mocht je geen account op dit forum hebben wil je het dan op de registratiepagina van het script melden?
Het lukt me niet om deze bug zelf te krijgen :(

Heey Tuam,

Ik probeerde dit script zojuist voor het eerst te gebruiken maar op 1 of andere manier komen de meeste aanvallen in de nachtbonus terecht, ipv erbuiten. Ik had het vinkje van geen nachtelijke bezoeken gewoon aan staan (zoals standaard) dus ik snap niet helemaal waar het aan ligt.

Wereld: 29, en aanvallen gingen over grote afstand (ongeveer een week).

Ik gok dat dat komt door de iets andere loopsnelheid van w29 :p

thnx beiden. De wereld zou geen invloed mogen hebben, daar let het script op.
Theo, ik heb je even op Skype aangesproken. Eens zien of we de oplossing kunnen vinden.

Wordt vervolgd...

fixdonk

Guest
Misschien een idee om toe te voegen, maar bij de IGA heb je de mogelijkheid om de traagste of snelste aanvallen eerst uit te voeren. Kan je dit hierin ook verwerken?
Heb namelijk op W19 een groot cluster, en zou graag eerst de clears willen gebruiken die het verste weg liggen en dan de frontclears bewaren om de rest op te ruimen

Misschien een idee om toe te voegen, maar bij de IGA heb je de mogelijkheid om de traagste of snelste aanvallen eerst uit te voeren. Kan je dit hierin ook verwerken?
Heb namelijk op W19 een groot cluster, en zou graag eerst de clears willen gebruiken die het verste weg liggen en dan de frontclears bewaren om de rest op te ruimen
Dit is inderdaad een update die er aan gaat komen, maar dat zal best nog een maand of twee kunnen duren. Op het moment wil ik eerst de beta die gisteren online kwam stabiel hebben, daarna komen er zeker nieuwe updates.
Als workaround zou je met verschillende groepen kunnen werken, maar jij loopt al even mee hier en hebt dat al lang zelf bedacht :)

edit: je zou overigens de nieuwste beta ook kunnen proberen, daar kan je een aankomsttijd instellen. Op die manier is er ook te spelen met achterliggende dorpen natuurlijk...

Laatst bewerkt:
Iets waar ik nu aan dacht, kan je er misschien iets in verwerken dat ik met een scoutdorp snel 20 verschillende dorpen een paar scouts kan sturen?

Iets waar ik nu aan dacht, kan je er misschien iets in verwerken dat ik met een scoutdorp snel 20 verschillende dorpen een paar scouts kan sturen?
Kunnen... ja.
Maar ik heb daar grote twijfels over. Als je vanuit één dorp 20 dorpen kan scouten, dan kan je ook 20 dorpen farmen vanuit één dorp. Het script gaat dan enige overlap met de FA kennen, wat waarschijnlijk inhoudt dat InnoGames deze functionaliteit gaat namaken en nog waarschijnlijker inhoudt dat het script illegaal wordt.
Misschien kan een mod zich hier eens over uitspreken?

Die beta is echt heerlijk Tuam, thnx

Akyra

Guest
Ik probeer op W19 met dit script de OS aan te vullen bij mijn stamgenoten maar hij vult helemaal geen eenheden in als ik op de bevelen klik. Heb ook het beta script geprobeerd maar ook die doet niets. :(

Heb het ook met OS-aanvuller script geprobeerd, dan worden de eenheden wel goed uitgerekend maar worden ze in het foute veld ingevuld, speer komt in zwaard, zwaard komt in verkenners en boog wordt bij katapult ingevuld !? :confused: Heb dit ondertussen zelf kunnen fixen, regel 341: catch (e) {units_in_village.push('0'); /*do nothing*/} veranderd in catch (e) {/*units_in_village.push('0'); do nothing*/}. In 1Command staat het wel op deze manier.

Laatst bewerkt door een moderator:

Mcmartens

Guest
Kijk je toevallig tijdens het sturen wel eens op andere pagina's?
Daardoor wordt het script namelijk gedeactiveerd, waardoor hij dus niks meer invult.

Hij vult hier niks in, tijdens het sturen kijk ik niet op andere pagina's

Die beta is echt heerlijk Tuam, thnx
thnx, leuk om te horen :)

Ik probeer op W19 met dit script de OS aan te vullen bij mijn stamgenoten maar hij vult helemaal geen eenheden in als ik op de bevelen klik. Heb ook het beta script geprobeerd maar ook die doet niets. :(

Heb het ook met OS-aanvuller script geprobeerd, dan worden de eenheden wel goed uitgerekend maar worden ze in het foute veld ingevuld, speer komt in zwaard, zwaard komt in verkenners en boog wordt bij katapult ingevuld !? :confused: Heb dit ondertussen zelf kunnen fixen, regel 341: catch (e) {units_in_village.push('0'); /*do nothing*/} veranderd in catch (e) {/*units_in_village.push('0'); do nothing*/}. In 1Command staat het wel op deze manier.
Bedankt voor de fix.
De OS-aanvuller zal ik niet meer aanpassen, want 1Command bevat dezelfde functionaliteit en nog veel meer. Maar behalve jouw aanpassing zijn er geloof ik (nog) geen problemen met het originele script.

Kijk je toevallig tijdens het sturen wel eens op andere pagina's?
Daardoor wordt het script namelijk gedeactiveerd, waardoor hij dus niks meer invult.
Dat is inderdaad een probleem. Ik heb het ingebouwd, omdat het script weleens bleef haken en zo ongewenst zich met andere bevelen ging bemoeien. Maar het schakelt zich nu te eenvoudig uit. In de beta-versie is dit inmiddels aangepast, zodat uitschakelen niet meer per ongeluk gebeurt. Dat lijkt prettiger.

Hij vult hier niks in, tijdens het sturen kijk ik niet op andere pagina's
Teamviewer doet wonderen :)
De OS-aanvuller blijkt niet naast 1Command te werken, na verwijderen van het oudere script was het probleem verholpen.