[GM] Devils Def Pack

Reactiescore
243
Gegroet,

Aangezien het def pack nu al een tijdje rond gaat achter de schermen en binnekort alle userscripts weggaan, release ik mijn def pack hier nu en zal de laatste updates ook publiek maken op 1 mei of wanneer de nieuwe regels van kracht gaan.

Kleine backstory achter het maken en ideetjes van het script.

De eerste ontwikkelingen zijn gebeurd net nadat ik terug was begonnen na een jaren lange pauze. Wereld 69, zeer leuke wereld met een stevig aantal kwalitatieve accounts, om hier een weerstand te bieden tegen het machtige Walk had ook Cave een paar leuke prive scripts nodig.
In de onderstaande changelog kan je belangrijkste features/versies vinden.

* 0.1 - Initial script - Hier noemde het nog Stack Health Checker ~ September 2019
* 0.2
- Added settings page for (e.g. night mode, clear unit amounts)
* 0.3 - Added duplicate village incomings
* 0.4 - Performance boost: add total incoming OS (1 call) if there are no incoming attacks
* 0.5 - Add incomings overview enhancements + renamed to Devil's Def Pack, some VV fixes
* 0.6 - Add 'Request OS' enhancements
* 0.7 - Add sorted table for villages with OS + show if village is being attacked
* 0.8 - Add support to tag incomings via the map
* 0.9 - Reworked Add Pop button -> Add Stack Health to command, added walls < 20 on incs overview, Added configurable off boosts, fixed a bug when the account had over 1000 incomings the overview would not show everything. Added snipe finder.
* 1.0
* - Add some more call screen functionality (Filtering distance vs incoming)
* - Re-designed incomings overview html
* - Added total troop count in stack health widget
* - Some minor QoL updates
* - First version of the Snipe Finder
* 1.1 - Improved Snipe finder settings, Qol updates to the map tagger.

Belangrijkste features per pagina
Op elke pagina zichtbaar:
  • Snipe Finder: Invullen van coords/tijd/units en nog een heel hoop opties.
  • Settings: Hier pas je de settings van het def pack aan. Clear pop/off boosts en een paar stack health opties.

Info village screen:
Achter elk lopend bevel dus ook van mensen waarmee je bevelen deelt, zal een snipe knop te vinden zijn waarbij hij de snipe finder functionatiliteit op roept met het coordinaat en de tijd al geinvuld voor jou. Feature request door iemand in de stam Salt op w76.

Deze maakt het heel gemakkelijk om anti-snipes te vinden op al lopende bevelen.

PM/Notities/Forum posts:
De snipe finder zal ook op deze paginas actief zijn. Je kan hier klikken naast het bevel of je wilt snipen of je wilt heel snel massa OS sturen. Nooit meer een excuus dat je geen snipes kan vinden voor je nutteloze buurman die zelf niet wilt snipen.

Heelas geen screenshot van een forum post. Maar zelfde principe..

Incomings overzicht
Hier komt er een heel handig overzicht op je account, dat je laat zien hoeveel bevelen je nog moet afwerken, hoeveel edels er zijn en wat je er nog met mee hoeft te doen.
Om onder de tag 'OK' te vallen moet je bevel OK of SNIPED bevatten,

Ook nog handig, elk getal in dat overzicht is een temporary filter, je kan er op klikken en het script zal de juiste bevelen filteren tot je de pagina refreshed. Klikken op de totale incs links boven reset alle filters.

Het script voegt ook een optie toe om 'Mark Duplicates' aan te klikken. Deze zal elk bevel afgaan en kijken de hoeveelste hij is van dat dorp.
Ook werkt de snipe finder hier ook exact hetzelfde als op alle andere paginas, vult dus ook de cood/tijd in als je er op klikt.

Dorps overzicht
De pagina met arguably de meeste functies toegevoegd, de belangrijkste is waarschijnlijk de stack health checker.
Hoe werkt de health checker juist?

Hij rekent alle binnenkomende OS mee tot de eerste aanval. Hij voegt ALLE boosts toe zowel defensief als aanvallend (aanpasbaar in de settings, standaard 8%)
Hij rekent alle troepen die in het dorp staan ook mee.

BELANGRIJK!!! DE STACK HEALTH HOUDT GEEN REKENING MET BINNENKOMENDE AANVALLEN. Hij gaat puur kijken naar hoeveel mijn stack aan kan en zich daarop baseren (aanpasbare getallen in de settings)

Def pack werkt ook perfect samen met sangu, in de volgende screenshot zie je nog wat extra enhancements: het tonen van alle binnenkomde OS en je hebt een knop Add waar bij je de bevelen kan renamen met de juiste stack health + je kan van hieruit ook snipen.

Verzamelplaats - Massa Ondersteuning
Hier krijg je een preview te zien van hoeveel OS er binnen komt en je kan dorpen filteren die er niet meer op tijd geraken.

Last but not least Map Tagging
Als je onder de mini map klikt op Gebruik Map Tagger kan je nu op dorpen klikken met incomings en deze massa taggen.

Zo, dat zijn de belangrijkste functies/enhancements, er zitten er ongetwijfeld nog een paar extra zaken verscholen diep in de code, die ik niet meer van buiten ken :p Het script is al zon goeie 1.5 jaar oud en is ondertussen veel groter geworden dan initieel ik ook had kunnen bedenken.

Bij deze ook een bedankje aan de stammen Cave (w69) en Salt (w76) en de vele spelers die hem toch lang (ish) prive hebben gehouden en veel feature requests hebben ingediend.
Aan die paar rotte appels die mijn scripts hebben verspreid en ook hebben aangepast, zelf mij hebben gekleineert ;) Das pech he nu staat hij mooi op het AF.

De volgende update 1.2 zal waarschijnlijk publiek komen als de nieuwe script regels er zijn en het script opnieuw gekeurd als snellijst only script.

Voor verdere vragen/features/bugs/kritiek mag je altijd mijn customer support @Qui Intus Diaboli contacteren of op deze thread of als je iets dringends nodig hebt mag dat ook altijd via discord: Devilicious#9733

TLDR; >>> Klik hier om te installeren <<<

Reactiescore
2.042
Zeer mooi script, denk de mooiste (en handigste) die ik reeds gebruikt heb. Jammer dat hij niet privé is gehouden ondanks de vraag ernaar. Bedankt voor de tijd die je erin hebt gestoken en om kleine bugs sneller te fixen dan @Qui Intus Diaboli klaarkomt!!!!

Reactiescore
632
Aanrader omdat Joeri een leuk dialect spreekt

Reactiescore
740
Gegroet,

Aangezien het def pack nu al een tijdje rond gaat achter de schermen en binnekort alle userscripts weggaan, release ik mijn def pack hier nu en zal de laatste updates ook publiek maken op 1 mei of wanneer de nieuwe regels van kracht gaan.

Kleine backstory achter het maken en ideetjes van het script.

De eerste ontwikkelingen zijn gebeurd net nadat ik terug was begonnen na een jaren lange pauze. Wereld 69, zeer leuke wereld met een stevig aantal kwalitatieve accounts, om hier een weerstand te bieden tegen het machtige Walk had ook Cave een paar leuke prive scripts nodig.
In de onderstaande changelog kan je belangrijkste features/versies vinden.

* 0.1 - Initial script - Hier noemde het nog Stack Health Checker ~ September 2019
* 0.2
- Added settings page for (e.g. night mode, clear unit amounts)
* 0.3 - Added duplicate village incomings
* 0.4 - Performance boost: add total incoming OS (1 call) if there are no incoming attacks
* 0.5 - Add incomings overview enhancements + renamed to Devil's Def Pack, some VV fixes
* 0.6 - Add 'Request OS' enhancements
* 0.7 - Add sorted table for villages with OS + show if village is being attacked
* 0.8 - Add support to tag incomings via the map
* 0.9 - Reworked Add Pop button -> Add Stack Health to command, added walls < 20 on incs overview, Added configurable off boosts, fixed a bug when the account had over 1000 incomings the overview would not show everything. Added snipe finder.
* 1.0
* - Add some more call screen functionality (Filtering distance vs incoming)
* - Re-designed incomings overview html
* - Added total troop count in stack health widget
* - Some minor QoL updates
* - First version of the Snipe Finder
* 1.1 - Improved Snipe finder settings, Qol updates to the map tagger.

Belangrijkste features per pagina
Op elke pagina zichtbaar:
  • Snipe Finder: Invullen van coords/tijd/units en nog een heel hoop opties.
  • Settings: Hier pas je de settings van het def pack aan. Clear pop/off boosts en een paar stack health opties.

Info village screen:
Achter elk lopend bevel dus ook van mensen waarmee je bevelen deelt, zal een snipe knop te vinden zijn waarbij hij de snipe finder functionatiliteit op roept met het coordinaat en de tijd al geinvuld voor jou. Feature request door iemand in de stam Salt op w76.

Deze maakt het heel gemakkelijk om anti-snipes te vinden op al lopende bevelen.

PM/Notities/Forum posts:
De snipe finder zal ook op deze paginas actief zijn. Je kan hier klikken naast het bevel of je wilt snipen of je wilt heel snel massa OS sturen. Nooit meer een excuus dat je geen snipes kan vinden voor je nutteloze buurman die zelf niet wilt snipen.

Heelas geen screenshot van een forum post. Maar zelfde principe..

Incomings overzicht
Hier komt er een heel handig overzicht op je account, dat je laat zien hoeveel bevelen je nog moet afwerken, hoeveel edels er zijn en wat je er nog met mee hoeft te doen.
Om onder de tag 'OK' te vallen moet je bevel OK of SNIPED bevatten,

Ook nog handig, elk getal in dat overzicht is een temporary filter, je kan er op klikken en het script zal de juiste bevelen filteren tot je de pagina refreshed. Klikken op de totale incs links boven reset alle filters.

Het script voegt ook een optie toe om 'Mark Duplicates' aan te klikken. Deze zal elk bevel afgaan en kijken de hoeveelste hij is van dat dorp.
Ook werkt de snipe finder hier ook exact hetzelfde als op alle andere paginas, vult dus ook de cood/tijd in als je er op klikt.

Dorps overzicht
De pagina met arguably de meeste functies toegevoegd, de belangrijkste is waarschijnlijk de stack health checker.
Hoe werkt de health checker juist?

Hij rekent alle binnenkomende OS mee tot de eerste aanval. Hij voegt ALLE boosts toe zowel defensief als aanvallend (aanpasbaar in de settings, standaard 8%)
Hij rekent alle troepen die in het dorp staan ook mee.

BELANGRIJK!!! DE STACK HEALTH HOUDT GEEN REKENING MET BINNENKOMENDE AANVALLEN. Hij gaat puur kijken naar hoeveel mijn stack aan kan en zich daarop baseren (aanpasbare getallen in de settings)

Def pack werkt ook perfect samen met sangu, in de volgende screenshot zie je nog wat extra enhancements: het tonen van alle binnenkomde OS en je hebt een knop Add waar bij je de bevelen kan renamen met de juiste stack health + je kan van hieruit ook snipen.

Verzamelplaats - Massa Ondersteuning
Hier krijg je een preview te zien van hoeveel OS er binnen komt en je kan dorpen filteren die er niet meer op tijd geraken.

Last but not least Map Tagging
Als je onder de mini map klikt op Gebruik Map Tagger kan je nu op dorpen klikken met incomings en deze massa taggen.

Zo, dat zijn de belangrijkste functies/enhancements, er zitten er ongetwijfeld nog een paar extra zaken verscholen diep in de code, die ik niet meer van buiten ken :p Het script is al zon goeie 1.5 jaar oud en is ondertussen veel groter geworden dan initieel ik ook had kunnen bedenken.

Bij deze ook een bedankje aan de stammen Cave (w69) en Salt (w76) en de vele spelers die hem toch lang (ish) prive hebben gehouden en veel feature requests hebben ingediend.
Aan die paar rotte appels die mijn scripts hebben verspreid en ook hebben aangepast, zelf mij hebben gekleineert ;) Das pech he nu staat hij mooi op het AF.

De volgende update 1.2 zal waarschijnlijk publiek komen als de nieuwe script regels er zijn en het script opnieuw gekeurd als snellijst only script.

Voor verdere vragen/features/bugs/kritiek mag je altijd mijn customer support @Qui Intus Diaboli contacteren of op deze thread of als je iets dringends nodig hebt mag dat ook altijd via discord: Devilicious#9733

TLDR; >>> Klik hier om te installeren <<<
Is dit dat script met die credit card gegevens tracker of zonder?

Reactiescore
61
Mooi script (ja ik had hem ook al via via)

Maar vind het helemaal niet jammer dat die is uitgelekt, hierdoor krijg je toch een wat eerlijkere fight. Als mensen gewoon dezelfde scripts kunnen gebruiken.

Reactiescore
1.854
Mooi script (ja ik had hem ook al via via)

Maar vind het helemaal niet jammer dat die is uitgelekt, hierdoor krijg je toch een wat eerlijkere fight. Als mensen gewoon dezelfde scripts kunnen gebruiken.
Amai, tot zo ver het respect tov de scriptmaker. Schaam u.

Reactiescore
1.283

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
4.490
Nu moet ik hem eindelijk niet meer stiekem delen bedankt

Reactiescore
3.408
Geweldig deff-pack. Met veel plezier gebruik van gemaakt afgelopen werelden. Dit script zal voor velen een helpende hand kunnen zijn in het deffen van massa's ipv direct runnen.

Reactiescore
61
Amai, tot zo ver het respect tov de scriptmaker. Schaam u.
Hoezo opeens geen respect tov de scriptmaker? weet jij wel wat het woord respect betekend?
Ik zeg alleen dat ik het niet jammer vind dat die niet geheim is gehouden. (als hij dat wilde en de mensen die hem alsnog hebben gedeeld die hebben geen respect) Maar ik heb daar niks mee te maken aangezien ik script niet van hem heb gehad noch de vraag had gehad om hem geheim te houden.

Verder on-topic.
De eerlijkheid van het spel word gewoon minder als de ene party zo'n deff pack heeft en de andere partij niet. Natuurlijk knap dat ixfuryanix zo'n fantatische script heeft gemaakt. Maar de eerlijkheid word gewoon minder (als deze niet publiekelijk word gedeeld) daardoor ben ik ook wel voorstander van de nieuwe script regels (de gedachte gang erachter dan)

Reactiescore
1.283
Het is ook niet dat dit script na 1 week grootschalig is uitgelekt. Na 1 of 2 werelden valt dat gewoon te verwachten. En ook ik vind dat niet jammer, want dat zorgt voor gelijke kansen ... Dit script is zelfs voor TW-begrippen uitzonderlijk weinig gedeeld. Ohja Stan wat ben jij een kwal met zulke reacties.

Voor de rest prachtig script. Veel handige features zo te zien. Ga het zeker eens proberen vooral erg benieuwd naar de werking van die map-tagger.

Reactiescore
243
Hoezo opeens geen respect tov de scriptmaker? weet jij wel wat het woord respect betekend?
Ik zeg alleen dat ik het niet jammer vind dat die niet geheim is gehouden. (als hij dat wilde en de mensen die hem alsnog hebben gedeeld die hebben geen respect) Maar ik heb daar niks mee te maken aangezien ik script niet van hem heb gehad noch de vraag had gehad om hem geheim te houden.

Verder on-topic.
De eerlijkheid van het spel word gewoon minder als de ene party zo'n deff pack heeft en de andere partij niet. Natuurlijk knap dat ixfuryanix zo'n fantatische script heeft gemaakt. Maar de eerlijkheid word gewoon minder (als deze niet publiekelijk word gedeeld) daardoor ben ik ook wel voorstander van de nieuwe script regels (de gedachte gang erachter dan)
Denk dat Stan het ook niet persee op jou heeft, maar eerder aan de orginele spelers die hem bewust hebben gelekt, dat zijn de enigste mensen met maar weinig respect voor de scripter. Dat andere mensen hier van proberen profiteren kunnen we uiteindelijk weinig aan doen, op zich was het zeker te verwachten dat het script gelekt ging worden, op zich geen probleem. Waar ik dan weer wel een probleem mee had, was dat het script verspreid werd met een in mijn ogen zeer kleinerend wink naar mij persoonlijk toe. Ik kreeg namelijk deze doorgestuurd

JavaScript:
// @name           Secret Def Pack
// @description    A collection of def utils (e.g. Stack health and wall health, incomings overview enhancements)
// @author         Joeri is een flappie (discord)
// @version        2.0
Dan was de keuze snel gemaakt, dan gooi ik hem wel gewoon op het AF.

Over jouw "on topic" reactie, je kan dit perfect om draaien naar al de big spenders boys die honderde euros elke maand op dit spel droppen alsof het niets is.
Klinkt ook zeer eerlijk tov de normale mens die dit niet zomaar elke maand kan droppen maar bijvoorbeeld wel kunnen scripten en zo hun eigen voordeel proberen halen in dit spel.

Je kan blijven zagen of wenen over het feit dat er zon scripts bestaan of niet, als jij dit echt zo oneerlijk vind kan je altijd zelf leren scripten? Het is helemaal niet zo moeilijk als je denkt. Het is nooit te laat om te leren en er zijn vast wel mensen die je willen helpen als je er echt moeite in zou steken.

Ten laatste zonder geld en met alle scripts tot je beschikking win je in deze tijd toch geen wereld meer. Het is zeker geen magisch script dat je plots de beste deffer maakt, het helpt wel een slecht speler zoals mezelf om toch nog een beetje weerstand te bieden ;)

Het is ook niet dat dit script na 1 week grootschalig is uitgelekt. Na 1 of 2 werelden valt dat gewoon te verwachten. En ook ik vind dat niet jammer, want dat zorgt voor gelijke kansen ... Dit script is zelfs voor TW-begrippen uitzonderlijk weinig gedeeld. Ohja Stan wat ben jij een kwal met zulke reacties.

Voor de rest prachtig script. Veel handige features zo te zien. Ga het zeker eens proberen vooral erg benieuwd naar de werking van die map-tagger.
Deze feature is er gekomen na een weken lange fake molen die de stam Walk tegen mijn stam Cave had opgezet, het idee er achter was het heel gemakkelijk massa taggen van bepaalde dorpen op een overzichtelijke manier.

Het is niet meer dan op de map de dorpen aanklikken, de juiste tag aanduiden en op de knop Tag! duwen.

Hier is een mini voorbeeld GIF: https://gyazo.com/598ab92e59d036f8c31d4dafd353a4b1

Reactiescore
61
[CODE=javascript zei:
// @name Secret Def Pack
// @description A collection of def utils (e.g. Stack health and wall health, incomings overview enhancements)
// @author Joeri is een flappie (discord)
// @version 2.0[/CODE]

Dan was de keuze snel gemaakt, dan gooi ik hem wel gewoon op het AF.

Over jouw "on topic" reactie, je kan dit perfect om draaien naar al de big spenders boys die honderde euros elke maand op dit spel droppen alsof het niets is.
Klinkt ook zeer eerlijk tov de normale mens die dit niet zomaar elke maand kan droppen maar bijvoorbeeld wel kunnen scripten en zo hun eigen voordeel proberen halen in dit spel.

Je kan blijven zagen of wenen over het feit dat er zon scripts bestaan of niet, als jij dit echt zo oneerlijk vind kan je altijd zelf leren scripten? Het is helemaal niet zo moeilijk als je denkt. Het is nooit te laat om te leren en er zijn vast wel mensen die je willen helpen als je er echt moeite in zou steken.

Ten laatste zonder geld en met alle scripts tot je beschikking win je in deze tijd toch geen wereld meer. Het is zeker geen magisch script dat je plots de beste deffer maakt, het helpt wel een slecht speler zoals mezelf om toch nog een beetje weerstand te bieden ;)
Ja, Big spender boys blijf je altijd houden, dat komt gewoon omdat innogames er ook geld aan wil verdienen en moet verdienen. Hier kan je niks tegen doen. Ook zitten deze spelers vaak in de end-game met andere goede spelers en krijgen die dus ook vaak zulke scripts toegediend aangezien hun vaak goede contacten hebben. Hierdoor word het nog moeilijker om als beginnende tw'er zonder echte contacten tegen zulke mensen op te boksen.

Zelf leren scripten. Vind dit maar een makkelijk antwoord om te geven. Ik kan letterlijk niks met een computer eer dat ik kan scripten is dit spelletje dood. (nu krijg ik wss weer reactie als je er geen tijd in wilt steken om te leren jank dan niet, maar vind dat mensen zelf maar moeten leren scripten geen reeel iets)

Laatste zin ben ik met je eens. Maar dit script helpt zeker wel een flink stuk met deffen (volgens mij had Salt. ook een flinke profijt van dit script) waardoor ik vind dat het spel steeds meer gaat richting wie heeft beste scripts i.p.v wie heeft meeste skills. Tuurlijk moeten de skills nog steeds aanwezig zijn. Maar kijk bijvoorbeeld met die snipe finder. Super handig natuurlijk en ik gebruik hem zelf ook met plezier, maar als je tegen iemand speelt die dit pack niet heeft die is zoveel meer tijd kwijt door snipes te zoeken, waardoor die minder tijd heeft voor andere dingen of dat die andere dingen gehaast moet doen.

In mijn ogen is daarom gewoon eerlijker dat iedereen aan de zelfde scripts kan komen, waardoor spelletje toch is eerlijker blijft (ondanks de eventen)
Als dan de motivatie bij scripters weg valt, jammer dan. Dan heb ik liever geen scripts dan wel scripts

Reactiescore
1.960
Top script. Al vaker over/van het script gehoord maar nooit te pakken gekregen, nu maar eens proberen. En iedereen die mij een slechte deffer noemde en dit script had mag op een lego blokje stappen.

Als je dit soort scripts ziet vraag je je toch af waarom TW zelf nooit iets door ontwikkelt, zoveel meer mogelijkheden aan het spel.

Reactiescore
289
Top script. Al vaker over/van het script gehoord maar nooit te pakken gekregen, nu maar eens proberen. En iedereen die mij een slechte deffer noemde en dit script had mag op een lego blokje stappen.

Als je dit soort scripts ziet vraag je je toch af waarom TW zelf nooit iets door ontwikkelt, zoveel meer mogelijkheden aan het spel.
Of dat je een externe GS balancer nodig hebt om écht te kunnen balanceren. Ja, wat dat betreft zijn er enorm veel dingen die TW gewoon, in contact met script makers, gewoon zelf al in het spel had kunnen implementeren.

Heb zelf het genoegen gehad om dit script te kunnen gebruiken en mijn god wat een enorm fijn ding.
Enigste wat ik eventueel nog wel een toevoeging zou vinden is de mogelijkheid om bij de snipe finder een X tijd in te kunnen voeren voor bevel die eigenlijk al te laat zouden zijn. Met dat je wanhoopszegels kunt gebruiken zou dit wellicht een toegevoegde waarde zijn zodat je kunt zien of er nog een aanzienlijke hoeveelheid aan snipes / stack mogelijkheden extra zijn als je zoon ding gebruikt.

Reactiescore
243
Of dat je een externe GS balancer nodig hebt om écht te kunnen balanceren. Ja, wat dat betreft zijn er enorm veel dingen die TW gewoon, in contact met script makers, gewoon zelf al in het spel had kunnen implementeren.

Heb zelf het genoegen gehad om dit script te kunnen gebruiken en mijn god wat een enorm fijn ding.
Enigste wat ik eventueel nog wel een toevoeging zou vinden is de mogelijkheid om bij de snipe finder een X tijd in te kunnen voeren voor bevel die eigenlijk al te laat zouden zijn. Met dat je wanhoopszegels kunt gebruiken zou dit wellicht een toegevoegde waarde zijn zodat je kunt zien of er nog een aanzienlijke hoeveelheid aan snipes / stack mogelijkheden extra zijn als je zoon ding gebruikt.
1616611911115.png je kan op deze knop duwen en zelf het coordinaat en de tijd invullen en OS boost zit er ook in toch, je kan een X aantal % aanduiden om te kijken of er wel op tijd zou geraken met een zegel

Reactiescore
289
Bekijk bijlage 27966 je kan op deze knop duwen en zelf het coordinaat en de tijd invullen en OS boost zit er ook in toch, je kan een X aantal % aanduiden om te kijken of er wel op tijd zou geraken met een zegel
Mijn excuus, zal ik het over het hoofd gezien hebben!
Heb hem helaas nog niet bijzonder lang (privé script en al hé ;) ), zal er naar kijken!

Nogmaals bedankt en ik hoop van harte dat het verwerkt kan worden in een snellijst of in TW zelf. Maakt het spel een stuk aangenamer ook al speel ik zelf nog vrij veel via de kaart.

Reactiescore
1.317
@ixfuryanix ik was afgelopen week eindelijk jarig maar heb het langverwachte en felbesproken cadeautje van jou nog niet ontvangen!!!!!