[GM] Creed |P|ackage

DeletedUser75812

Guest
Ik ben een groot aanbidder van dit script, helaas krijg ik hem niet meer werkende sinds de nieuwe veranderingen in TW.
Het is in ieder geval niet het stukje HTTPS, want die is zo goed als aangepast.

Heeft iemand eentje die nog werkende is?

Reactiescore
1.047
Je zal het helaas moeten doen met de functies die nog wél werken. Denk niet dat Aus dit script nog gaat bijwerken.

DeletedUser71679

Guest
het scripts werkt inderdaad niet geheel meer

de versie die ik nog heb werkt de stack beoordeling nog wel de andere dingen helaas niet
het herwerken zal niet mee vallen wegens het script een puinhoop is geworden en alles naar 1 line is gegaan

ik wil binnen kort een poging gaan doen het script weer goed werkend te krijgen voor stack beoordeling
als er mensen zijn die denken dat ze hem wel goed kunnen maken ik heb meerdere versies die allemaal net een klein beetje af wijken in code
die wil ik best openbaar maken als er naar gevraagd word

Reactiescore
1.476
het scripts werkt inderdaad niet geheel meer

de versie die ik nog heb werkt de stack beoordeling nog wel de andere dingen helaas niet
het herwerken zal niet mee vallen wegens het script een puinhoop is geworden en alles naar 1 line is gegaan

ik wil binnen kort een poging gaan doen het script weer goed werkend te krijgen voor stack beoordeling
als er mensen zijn die denken dat ze hem wel goed kunnen maken ik heb meerdere versies die allemaal net een klein beetje af wijken in code
die wil ik best openbaar maken als er naar gevraagd word
Ik kan me herinneren dat er een jaar terug ongeveer nog een werkende versie was?
Heb je toevallig nog een versie waar de crossdef functie nog in zit?

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
1.021
Wat doet dat er nou toe ? Ik heb in der tojd aan iedereen gevraagd die niet meer te gebruiken en te verwijderen. Dat mensen (zoals jij) dat niet doen wilt niet zeggen dat ik het maar ok moet vinden dat mijn werk gebruikt wordt hoe jullie dat willen ipv hoe ik dat wil.

Maar verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken. Zeker niet in dit topic.

Reactiescore
1.476
Wat doet dat er nou toe ? Ik heb in der tojd aan iedereen gevraagd die niet meer te gebruiken en te verwijderen. Dat mensen (zoals jij) dat niet doen wilt niet zeggen dat ik het maar ok moet vinden dat mijn werk gebruikt wordt hoe jullie dat willen ipv hoe ik dat wil.

Oké, k zal m Dan maar niet gebruiken. Weet jij toevallig nog wel een ander crossdef script?

Reactiescore
1.476
Iets dat een beetje vergelijkbaar is met de crossdef functie van Creed.
Bij Creed kon je als ik het mij goed herinner aangeven in het OS aanvragen scherm hoe groot je defjes moesten zijn en nog een paar andere dingen. Heb het al zeker een jaar niet gebruikt dus de details weet ik niet meer precies. Ik weet nog wel dat ik het heel handig vond :p

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
1.021
Ik heb dat pack nooit gebruikt dus heb nog steeds geen idee wat je bedoelt. Maar ik ben wel zeker dat dat script dat hier van mij gepost is niks te maken heeft met Cross def.

Reactiescore
1.058

Wist da ni eens. Tis ni tof zo te reageren man ;)
Verwijder t direct

Reactiescore
2.038
Weet iemand toevallig of er een stackboordeling net zoals in creed package is?