[GM] Creed |P|ackage

Reactiescore
258
Weet iemand eigenlijk of aus helemaal gestopt is of niet ? zomaar een vraag vanuit het niets

Reactiescore
43
bij deze een update voor dit script: Creed Pack

ik heb onder andere mijn OS aanvragen script wat ik al is in dit topic had gepost nu in het script gezet zodat het kruisdeff aanvragen gedeelte ook weer werkt, icons werken, en stackbeoordeling doet nu weer. (al klopt de berekening van de stackbeoordeling nog niet precies, dat fix ik wel een keer wanneer ik meer tijd heb)

wel moet je de kruisdeff instellingen opnieuw opslaan want ik heb die code aangepast in het script.

mocht iemand nog bugs tegenkomen in dit script, meld dat dan hier, dan kijk ik er wel een keer naar. (kan zelf niet alles goed testen omdat ik nog geen goed test account heb)

Reactiescore
898

ik heb onder andere mijn OS aanvragen script wat ik al is in dit topic had gepost nu in het script gezet zodat het kruisdeff aanvragen gedeelte ook weer werkt, icons werken, en stackbeoordeling doet nu weer. (al klopt de berekening van de stackbeoordeling nog niet precies, dat fix ik wel een keer wanneer ik meer tijd heb)

wel moet je de kruisdeff instellingen opnieuw opslaan want ik heb die code aangepast in het script.

mocht iemand nog bugs tegenkomen in dit script, meld dat dan hier, dan kijk ik er wel een keer naar. (kan zelf niet alles goed testen omdat ik nog geen goed test account heb)
Thanks Tjeerdo! Script wordt al flinke tijd niet meer onderhouden/gefixed, super te zien dat je er desondanks tijd in hebt gestoken. :)

Reactiescore
2.329

Thanks voor je inzet. Als je een testaccount wilt geef je maar een gil. Wil ik best regeleb voor je.

Reactiescore
43
Graag gedaan, en als iemand nog een rustig (rim) account voor mij heeft waarop ik solo kan spelen dan hoor ik dat graag want dat is wel wat makkelijker met scripts testen

Reactiescore
594
Graag gedaan, en als iemand nog een rustig (rim) account voor mij heeft waarop ik solo kan spelen dan hoor ik dat graag want dat is wel wat makkelijker met scripts testen
Krijgt die stam ook primeur voor scripts? :eek:

Reactiescore
0

Link doet het niet bij mij. :(

Reactiescore
1.007
Die link naar het OS aanvragen gedeelte uit 2018 ook niet overigens, kon het andere topic niet vinden

Reactiescore
43
Link doet het niet bij mij. :(
Ik heb inderdaad mijn server opnieuw geïnstalleerd en nog niet de tijd/zin gehad om alles weer in te richten waardoor die link niet meer werkt.

Dit zou geloof ik de laatste versie moeten zijn: Creed_Pack

Die link naar het OS aanvragen gedeelte uit 2018 ook niet overigens, kon het andere topic niet vinden
ik neem aan dat je AR_OS_aanvragen.user.js bedoeld, zal dat script straks wel weer opzoeken want ik snap dat niet iedereen het volledige creed pack wil installeren als ze alleen dat gedeelte gebruiken