[GM] Creed |P|ackage

Single Malt

The Wall Breaker 2019
Reactiescore
2.548
Gezien de vriendelijkheid waarmee jij dat vraagt *kuch* beveelt *kuch* kan ik me niet inbeelden dat niet iedere scripter staat te springen om het te maken :eek:
Is er hier een goddelijk persoon aanwezig welke zich in staat acht een functie te maken om spelers te c-farmen? Deze persoon zou op handen en knieën worden gedragen mocht hij dit mogelijk maken en wat zou de wereld hem dankbaar zijn.

Zo goed :D?

DeletedUser71679

Guest
Voor de persoon die dit wil doen

ik heb een mooi op de juiste regel geschreven script code dus bij belang naar de code kun je me altijd aan spreken

Reactiescore
1.476
Btw, ik ben volhardend, in 2018 wilde ik Creed werkend hebben, maar helaas is het nog niet werkend.
Ik snap alleen niet waarom de stack beoordeling op -1 blijft staan steeds, weet iemand of in de afgelopen 5 jaar de units zijn aangepast (qua gevechtskracht e.d. of dat er misschien grote verschillen in de wereldinstellingen zitten qua units sinds 5 jaar terug?
Plaatjes zijn wel allemaal al gefixed, dat was the easy part :p

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
1.024
Btw, ik ben volhardend, in 2018 wilde ik Creed werkend hebben, maar helaas is het nog niet werkend.
Ik snap alleen niet waarom de stack beoordeling op -1 blijft staan steeds, weet iemand of in de afgelopen 5 jaar de units zijn aangepast (qua gevechtskracht e.d. of dat er misschien grote verschillen in de wereldinstellingen zitten qua units sinds 5 jaar terug?
Plaatjes zijn wel allemaal al gefixed, dat was the easy part :p
Deze werkt gok ik op dorpsoverzicht? Daar hebben ze grote aanpassingen gedaan door "alle - eigen - ander" toe te voegen.

Reactiescore
1.476
Deze werkt gok ik op dorpsoverzicht? Daar hebben ze grote aanpassingen gedaan door "alle - eigen - ander" toe te voegen.
Ah, ja dat is veranderd, maar ik denk ook dit:

var ap = $(af).find("#units_home").find("img[title*='Boogschutter']").length > 0 ? true : false;
if (ap == true) {
var am = ["speer", "zwaard", "bijl", "boog", "scout", "lc", "bb", "zc", "ram", "kata", "ridder", "edel", "burgerwacht"]
} else {
var am = ["speer", "zwaard", "bijl", "scout", "lc", "zc", "ram", "kata", "ridder", "edel", "burgerwacht"]
}
var ao = 0;
$(af).find("th:contains('Totaal')").closest("tr").find("th[class*='unit-item']").each(function() {

Ik kan de ID's units_home en de class unit-item nergens meer vinden. Die lijken me hier de showstoppers.

Reactiescore
3
var ap = $(af).find("#units_home").find("img[title*='Boogschutter']").length > 0 ? true : false;
if (ap == true) {
var am = ["speer", "zwaard", "bijl", "boog", "scout", "lc", "bb", "zc", "ram", "kata", "ridder", "edel", "burgerwacht"]
} else {
var am = ["speer", "zwaard", "bijl", "scout", "lc", "zc", "ram", "kata", "ridder", "edel", "burgerwacht"]
}
Deze regels kun je volgensmij heel mooi herschrijven naar het volgende;
JavaScript:
var am = $(af).find("#units_home").find("img[title*='boogschutter']")
    ? ["speer", "zwaard", "bijl", "boog", "scout", "lc", "bb", "zc", "ram", "kata", "ridder", "edel", "burgerwacht"]
    : ["speer", "zwaard", "bijl", "scout", "lc", "zc", "ram", "kata", "ridder", "edel", "burgerwacht"]
Maar dit lijkt me enkel een check om te kijken of het een boog wereld is of niet? Misschien is dat makkelijker uit wereld settings te halen dan te kijken of er boog thuis staat. Dan zou je #units_home ook niet meer nodig moeten hebben. Voor de unit-item heb ik geen idee :$

Reactiescore
1.476
Deze regels kun je volgensmij heel mooi herschrijven naar het volgende;
JavaScript:
var am = $(af).find("#units_home").find("img[title*='boogschutter']")
    ? ["speer", "zwaard", "bijl", "boog", "scout", "lc", "bb", "zc", "ram", "kata", "ridder", "edel", "burgerwacht"]
    : ["speer", "zwaard", "bijl", "scout", "lc", "zc", "ram", "kata", "ridder", "edel", "burgerwacht"]
Maar dit lijkt me enkel een check om te kijken of het een boog wereld is of niet? Misschien is dat makkelijker uit wereld settings te halen dan te kijken of er boog thuis staat. Dan zou je #units_home ook niet meer nodig moeten hebben. Voor de unit-item heb ik geen idee :$
Was mijn fout, verkeerde function gepakt.
Je kan hele snippet vergeten.
Anyway, is zwaar onoverzichtelijk voor een beginner zoals ik dus als ik een keer een dagje de tijd heb ga ik van alle functions 1 voor 1 de werking eens uitzoeken, kan ik ook eens een keer fatsoenlijk Js leren :p

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
1.024
Anyway, is zwaar onoverzichtelijk voor een beginner zoals ik dus als ik een keer een dagje de tijd heb ga ik van alle functions 1 voor 1 de werking eens uitzoeken, kan ik ook eens een keer fatsoenlijk Js leren :p
Weet niet of dat script zo een goed voorbeeld is :$

Reactiescore
43
zwaar onoverzichtelijk omdat je de minified version hebt ? of heb je wel de normale versie ?
want de niet minified versie is wel redelijk leesbaar, het is vooral de hoeveelheid code die het onoverzichtelijk maakt.

mocht je de minified versie hebben.. ik heb de niet minified versie nog wel ergens, is wat makkelijker :p

Reactiescore
1.476
zwaar onoverzichtelijk omdat je de minified version hebt ? of heb je wel de normale versie ?
want de niet minified versie is wel redelijk leesbaar, het is vooral de hoeveelheid code die het onoverzichtelijk maakt.

mocht je de minified versie hebben.. ik heb de niet minified versie nog wel ergens, is wat makkelijker :p
Ik heb de AF versie, die hier in dit topic ook gelinkt staat.

Reactiescore
43
ik dacht dat hier de obfuscated/minified versie stond en gezien het code snippet wat jij poste lijkt het erop dat jij de obfuscated versie hebt.
enig wat ik kan vinden wat lijkt op die code snippet van jou (en wat het dus wss ook is) is dit gedeelte:
JavaScript:
var boogaanwezig = $(result).find("#units_home").find("img[title*='Boogschutter']").length > 0 ? true : false;

if (boogaanwezig == true) {
                var units=["speer",
                           "zwaard",
                           "bijl",
                           "boog",
                           "scout",
                           "lc",
                           "bb",
                           "zc",
                           "ram",
                           "kata",
                           "ridder",
                           "edel",
                           "burgerwacht"];
              }
              else {

var units=["speer",
                           "zwaard",
                           "bijl",
                           "scout",
                           "lc",
                           "zc",
                           "ram",
                           "kata",
                           "ridder",
                           "edel",
                           "burgerwacht"];
              }
als bij jou de variable namen niet zo zijn dan heb je dus de obfuscated versie.

Reactiescore
1.476
ik dacht dat hier de obfuscated/minified versie stond en gezien het code snippet wat jij poste lijkt het erop dat jij de obfuscated versie hebt.
enig wat ik kan vinden wat lijkt op die code snippet van jou (en wat het dus wss ook is) is dit gedeelte:
JavaScript:
var boogaanwezig = $(result).find("#units_home").find("img[title*='Boogschutter']").length > 0 ? true : false;

if (boogaanwezig == true) {
                var units=["speer",
                           "zwaard",
                           "bijl",
                           "boog",
                           "scout",
                           "lc",
                           "bb",
                           "zc",
                           "ram",
                           "kata",
                           "ridder",
                           "edel",
                           "burgerwacht"];
              }
              else {

var units=["speer",
                           "zwaard",
                           "bijl",
                           "scout",
                           "lc",
                           "zc",
                           "ram",
                           "kata",
                           "ridder",
                           "edel",
                           "burgerwacht"];
              }
als bij jou de variable namen niet zo zijn dan heb je dus de obfuscated versie.
Ah, zie dat de variabelen in jou versie veel duidelijker zijn, dat maakt het 10x eenvoudiger.

Kan je de versie die jij hebt mij toesturen?