[GM] Better AM overview

Reactiescore
49
Better AM overview
Goedgekeurd onder T13991351
Het account management overview kon wel een makeover gebruiken vond ik. Er zijn nu meer gegevens zichtbaar in het “hoofd”-overzicht.

Er wordt extra getoond: De grondstoffen, de opslagcapaciteit, het percentage dat de opslagplaats vol zit (de meest aanwezige grondstof), welke gebouwen actief zijn, hoeveel boerderij ruimte er is of in gebruik is, en de statussen van de rooftochten.

INSTALLEER

Reactiescore
49
Handig script, naast de eerste 4 sjablonen blijft de rest echter leeg bij mij. De sjablonen staan er wel maar de vakjes zijn blanco.
Ik heb dit inderdaad van meer mensen vernomen. Ik heb vanochtend een update gepusht waardoor het script beter met fouten om zou moeten gaan. Bij de oorspronkelijke bugmelding begreep ik dat er één boerderij de capaciteit "undefined/undefined" kreeg met de nieuwe versie, de oorzaak daarvan probeer ik nog te achterhalen. Maar als je dus via grease/tampermonkey updated krijg je als het goed is iig meer gegevens te zien.

Reactiescore
372
Ik heb dit inderdaad van meer mensen vernomen. Ik heb vanochtend een update gepusht waardoor het script beter met fouten om zou moeten gaan. Bij de oorspronkelijke bugmelding begreep ik dat er één boerderij de capaciteit "undefined/undefined" kreeg met de nieuwe versie, de oorzaak daarvan probeer ik nog te achterhalen. Maar als je dus via grease/tampermonkey updated krijg je als het goed is iig meer gegevens te zien.
thanks allot