1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

    Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

[GM] Berichtenhernoemer

Discussie in 'Greasemonkey & Userscripts' gestart door De Goede Fee, 20. mei 2011.

Deel Deze Pagina

  1. lord imrahil

    lord imrahil

    Lid geworden:
    30. jun 2009
    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    Dat betekent wel dat ik bij elk verschillende unit het script moet aanpassen... Want ik maak van verschillende troepensoorten gebruik.

    Is het niet mogelijk om een bepaald deel van de broncode te herhalen zodat er een "lijst" wordt gegenereerd voor de verschillende units door telkens in de bronherhaling de draagbare buit te wijzigen? Sorry als ik het te simplistisch zou voorstellen, ik heb nog nooit met java gewerkt. ;)

    Dan maak ik liever gebruik van het script van Michael Richter. Die stuurt je dadelijk door. :p
     
  2. zekers

    zekers

    Lid geworden:
    27. jun 2009
    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    Eindelijk eraan gedacht deze te installeren. Overzichtelijke nieuwe namen, ook handig voor publicaties op forum als ie de bericht titels mee publiceert. Wat ik wel echt mis is het herkennen van een kerkdorp. In wereld 10 niet van toepassing uiteraard, maar op geloof werelden wel belangrijk om te ontdekken. Eigenlijk tot voor deze tool de enige reden geweest om een bericht te hernoemen, zodat ik weet waar de kerken staan. Kan het in de hernoemer verwerkt worden, zodat deze het aangeeft als er een kerk in het dorp staat?
     
  3. Crazybertje

    Crazybertje

    Lid geworden:
    15. dec 2008
    Berichten:
    560
    Leuk Bevonden:
    17
    Re: Berichtenhernoemer

    heb deze er ook maar eens op gezet.
    hele mooie tool, daarvoor bedankt.

    het enige wat ik eigenlijk kwijt ben in het bericht zelf is de link aanvallen met dezelfde troepen die er standaard wel altijd stond.

    nog mooier zou zijn als er in het berichtenoverzicht naast het bericht die link zou komen.

    er staat wel zoiets, maar dan blijf je in je huidige dorp.

    edit:

    heb het gevonden
    is verplaatst naar links...
     
    Laatst bewerkt: 30. jun 2011
  4. ren ren

    ren ren

    Lid geworden:
    28. feb 2010
    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    Ik heb het een tijdje gebruikt, maar kom tot het volgende probleem.....soms zet ik bij een aanval een bericht voor mijzelf of mijn vv... bij het lezen van de bericht verdwijnen deze berichten. is het mogelijk dit erin te laten?
     
  5. De Goede Fee

    De Goede Fee

    Lid geworden:
    8. dec 2008
    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    7
    Re: Berichtenhernoemer

    @zekers> Was al door iemand aangevraagd, zal er zeker inzitten bij de volgende versie.

    @ren ren> Laat de 'code' voor de berichtsnaam staan. Vb:
    Code:
    {SAW} Dit is mijn eigen berichtnaam
    Op die manier zou je eigen berichtnaam moeten kunnen 'bewaren'.
    Ik zal aanpassing doen dat hij de code er automatisch bijzet..
     
  6. ren ren

    ren ren

    Lid geworden:
    28. feb 2010
    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    ik denk dat we elkaar niet helemaal begrijpen....
    - ik heb een aanval getaggd met bijvoorbeeld: "muurtje bouwen"

    dan is de aanval geweest.....vervolgens wil ik de info van de aanval door de berichtenhernoemer in de titel plus mijn eigen tagg "muurtje bouwen" terug zien in de titel van het bericht...

    hoop dat ik nu duidelijker ben, dan wel dat ik je bericht met "{SAW}" niet goed genoeg begrijp!
    gr.
    ren ren
     
  7. KPHS

    KPHS

    Lid geworden:
    15. feb 2008
    Berichten:
    3.706
    Leuk Bevonden:
    46
    Re: Berichtenhernoemer

    Hoezo zou je bij je berichten willen zetten dat je de muur moet opbouwen?

    Dat zie je toch gewoon als je bij gebouwen overzicht gaat. Neem aan dat je wel een apart groep hebt voor dorpen die moeten worden opgebouwd.
    Je komt bij een aanval sowieso in het dorp om dingen te bekijken. Dan kan je direct de groepen aanpassen.

    Is stukken makkelijker dan bij elk bericht 'Muurtje opbouwen' te typen en vervolgens alle berichten bij te gaan.
    Voor andere eigen taggs, kan je ook

    Iig, dat is een stuk makkelijker.
     
  8. ren ren

    ren ren

    Lid geworden:
    28. feb 2010
    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    dit was een voorbeeld.. zet er oook andere zaken in....en tja... de vijand leest mee......niet alleen voor mijzelf, maar ook voor de vv-er.....
    vervolgens zou je in de bergen berichten kunnen zoeken naar steekwoorden...
     
  9. De Goede Fee

    De Goede Fee

    Lid geworden:
    8. dec 2008
    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    7
    Re: Berichtenhernoemer

    Ik bedoel dat als de code ervoor staat dat de berichtenhernoemer jouw nieuwe berichtennaam niet meer gaat wissen.

    De initiële naam van het bericht bevat idd de naam van de aanval, maar het hele opzet van de 'berichtenhernoemer' is dat hij die naam wijzigt...
    We kunnen wel een nieuwe 'code' afspreken zodat je tekst kan intypen die daarna overgenomen wordt.

    Bijvoorbeeld:
    Je noemt je aanval:
    "@DD dit is mijn extra boodschap"
    Die @DD is dan de 'speciale code' waarmee je aanvalsnaam moet beginnen als je wil dat de rest opgenomen wordt in de berichtnaam.

    Waarna de berichtenhernoemer er van maakt:
    "{SAWO}393|392 - 398|376 (crusher99): LEEG! , Muur: 0, Buiten: Geen - dit is mijn extra boodschap"

    Nu dat muur verhaal is natuurlijk niet erg praktisch want de muurlevel na de aanval staat standaard in de nieuwe berichtsnaam; maar ik zal het aan het script toevoegen...
     
  10. ren ren

    ren ren

    Lid geworden:
    28. feb 2010
    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    hey goede fee..is dit inmiddels verwerkt in het aangepaste script?
     
  11. De Goede Fee

    De Goede Fee

    Lid geworden:
    8. dec 2008
    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    7
    Re: Berichtenhernoemer

    Ik heb Package/Berichtenhernoemer een tijd links laten liggen met als gevolg dat er nu een TODO is met 50 items.
    Gisteren ben ik er nog eens met bezig geweest, maar het gaat een tijdje duren eer dat allemaal geïmplementeerd is.
     
  12. ren ren

    ren ren

    Lid geworden:
    28. feb 2010
    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    ok...jammer maar te begrijpen!
     
  13. .molotov

    .molotov

    Lid geworden:
    23. apr 2010
    Berichten:
    3.579
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    het weergeven van aantal lc waarmee je nog moet aanvallen doet het niet?:(
     
  14. De Rechter

    De Rechter

    Lid geworden:
    29. aug 2010
    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    @ De Goede Fee

    Heel mooi gedaan en het werkt fantastisch. :D
    Petje af, en bedankt voor alle moeite. ;)
     
  15. nicespeed

    nicespeed

    Lid geworden:
    8. apr 2011
    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    kijk naar je berichten
     
  16. Klukkluk Of Darkness

    Klukkluk Of Darkness

    Lid geworden:
    4. mei 2010
    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    Dat klopt.
    Ergens in het script staat iets verkeerd verwezen. Ik zelf heb het al veranderd, ben ff op zoek naar een progje waarmee ik kan zien op welke regel het staat.

    Uit mijn hoofd weet ik het even niet anders kon ik het hier even posten. Als ik morgen niet te laat klaar ben zal ik het hier even neer zetten.

    Als je dat veranderd dan geeft ie wel het goede aantal LC waarmee je moet aanvallen.

    Ergens in het script staat dit:

    defender.res.desc = res;

    var extra = "";
    var lc;
    var lcHout = defender.res.holz;
    var lcLeem = defender.res.lehm;
    var lcYser = defender.res.lehm;


    Ik heb die onderste regel veranderd in:

    var lcYser = defender.res.eisen;


    En toen deed ie het.
    Weet niet of ik het helemaal goed gedaan, ben een "beginnelingetje" met scripts. Misschien dat goede fee er even naar kan kijken. Maar ik dacht dat ie het nu wel goed bij elkaar doet tellen.
     
    Laatst bewerkt: 10. aug 2011
  17. robin8000

    robin8000

    Lid geworden:
    1. apr 2011
    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    Fantastisch script, alleen werkt het niet met die lc, ook niet op bovenstaande methode :(
     
  18. jeroentje710

    jeroentje710

    Lid geworden:
    30. mei 2010
    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    goed script
     
    Laatst bewerkt: 30. aug 2011
  19. tribla

    tribla

    Lid geworden:
    28. dec 2010
    Berichten:
    1.387
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    lees dit
     
  20. nero987

    nero987

    Lid geworden:
    5. sep 2008
    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    in het sangu topic heb ik ook die verwijzing geplaatst...
    altijd tof, mensen die in xx topics dezelfde vraag gaan stellen...