[GM] Berichtenhernoemer

Discussie in 'Goedgekeurde tools & projecten' gestart door De Goede Fee, 20. mei 2011.

Deel Deze Pagina

  1. De Goede Fee

    De Goede Fee

    Lid geworden:
    8. dec 2008
    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    1
    De berichtenhernoemer
    De berichtenhernoemer (zonder Sangu prefix deze keer:D) is in feite een combinatie van scripts:
    - Gaat automatisch berichten hernoemen om de "inhoud" van het bericht beter te omschrijven
    - Gaat extra icons en informatie/links toevoegen in de berichtenlijst
    - Toevoegen van filters en zoekmogelijkheden in de berichtenlijst
    - Berichten zijn "markeerbaar" als te vegen, te verkennen, ...
    - Optie om werelden te configureren als "farm wereld"
    - Configureerbaar zoals het Sangu Package

    Farm Werelden:
    - Berichthernoemer gaat meer informatie toevoegen in de naam
    - Er komt extra informatie om te farmen etc

    Dit is minder goed getest dan het Sangu Package omdat ik relatief weinig feedback op w10/classic heb gekregen.
    Compatibel met Opera en Firefox. Niet getest op Chrome, Safari etc.


    De uitleg:
    De "Berichtenhernoemer" gaat automatisch aanvals, verdedigings en scoutrapporten hernoemen. Tijdens het hernoemen wordt er ook een code vooraan de naam gezet (vb: {SAWT}). Door middel van deze code kan de berichtenlijst als volgt getoond worden:
    (Er klopt ergens iets niet met TW dat hij berichten die ik al gelezen heb opeens weer als (nieuw) zet:)

    [​IMG]


    [​IMG]

    Betekenis van de codes/icons:
    Het eerste icon is een van de volgende:
    [​IMG]: Ram aanval
    [​IMG]: Katapult aanval
    [​IMG]: Edel aanval
    [​IMG]: Scout aanval
    [​IMG]: 0 Fake aanval
    [​IMG]: Farm aanval

    Het tweede icon geeft aan of het een aanval of verdediging is:
    [​IMG]: Aanval
    [​IMG]: Defense

    Het derde icon geeft aan in hoeverre de aanval geslaagd is:
    Edelaanval:
    [​IMG]: Win - Toestemming naar beneden
    Rood icon: Los - Edel dood
    Blauw icon: Dorp Verovert

    Scoutaanval:
    Winnen: SAW
    Groen icon: Troepen gezien
    Geel icon: Buildings - Gebouwen gezien
    Blauw icon: Outside - Troepen buiten gezien

    Verliezen:
    [​IMG]: Lost - Verloren

    Ram/Cata aanval:
    Winnen:
    [​IMG]: F - Geen verdediger (Oud)
    [​IMG]: FM - Geen verdediger - Farm Max (Nieuw v1.2)
    [​IMG]: FS - Geen verdediger - Farm Some (Nieuw v1.2)
    [​IMG]: Weinig verloren - <5% verlies
    [​IMG]: Meer verloren - <30% verlies
    [​IMG]: Veel verloren - >30% verlies

    Verliezen:
    [​IMG]: Lost - Alles dood
    [​IMG]: Scout - Alles dood maar wel de troepen gezien




    In het bericht zelf wordt ook een aantal dingen gedaan:
    [​IMG]

    Nog wat info:
    - Settings toegevoegd:
    * Strings configureerbaar
    * Farmen aan/uitschakelen per wereld (ie op wereld 3-10 worden de buit etc niet getoond)
    * Script uitschakelen op bepaalde werelden (als de eigenaar niet wil dat je berichten gaat hernoemen met rare codes ofzo:)

    460|549 - 465|555 (avarulz): VOL! Buit: 1.200/1.200. GS=1.269 (lc=24/69), Muur: 0

    1.269 = zoveel gs nog in het dorp
    24 = zoveel lc nu sturen
    69 = zoveel lc sturen voor volle grondstofplaats

    ProStyle:
    - selectLastUsedBerichtGroup: Laatst gekozen groep wordt standaard geselecteerd (voor als je verschillende pagina's berichten naar dezelfde map wil verplaatsen)

    Installeren?
    Hoe gebruik ik user- & greasemonkeyscripts?

    Downloaden:
    berichtenhernoemer.user.js

    Enjoy :D
     
    Laatst bewerkt: 26. okt 2014
  2. .molotov

    .molotov

    Lid geworden:
    23. apr 2010
    Berichten:
    3.579
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    ik krijg een hele grote brabbel tekst, dat is het script neem ik aan maar waar de *** moet ik die text vervolgens inzetten?
    (ik werk op mac)
     
  3. Kapptive

    Kapptive

    Lid geworden:
    12. mei 2011
    Berichten:
    2.082
    Leuk Bevonden:
    2
    Re: Berichtenhernoemer

    idd.
    Waar?
     
  4. zekers

    zekers

    Lid geworden:
    27. jun 2009
    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    Holy crap waarom heb ik dit topic niet eerder gezien? :eek: Dit weekend eens kijken of het zo goed is als ik van je verwacht, Goede Fee :D
     
  5. .molotov

    .molotov

    Lid geworden:
    23. apr 2010
    Berichten:
    3.579
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    ik heb het al ;) greasemonkey script is het dus gewoon:p
     
  6. De Goede Fee

    De Goede Fee

    Lid geworden:
    8. dec 2008
    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: Berichtenhernoemer

    Overlaatst bug gevonden:
    De toestemmingberekening bij een edelaanval is verkeerd.

    Het aantal gepasseerde uren sinds het bericht is vanaf de aanval verstuurd is, niet vanaf de aanval toekwam.

    Dus: Als de edelman er 5 uur over loopt.
    Dan zal de berekening van de huidige toestemming 5 te hoog zijn.
     
  7. Brush Your Teeth.

    Brush Your Teeth.

    Lid geworden:
    19. apr 2011
    Berichten:
    817
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    Mooi script, respect.
     
  8. Gonnor

    Gonnor

    Lid geworden:
    5. apr 2009
    Berichten:
    3.663
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    thx, mooie script :)
     
  9. Night Fox

    Night Fox

    Lid geworden:
    11. mrt 2011
    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    Dood irrietant scirpt:eek:

    Als ik inlog op een andere wereld waar ik co speel en geen pa heb en een bericht wil openen staan er allerij tekens en cijfertjes....
     
  10. warre

    warre

    Lid geworden:
    19. feb 2008
    Berichten:
    3.867
    Leuk Bevonden:
    135
    Land:
    Re: Berichtenhernoemer

    dat is inderdaad waar.
    echter is dit eenvoudig op te lossen !

    als je firefox gebruikt en dus GM:

    volg volgende stapjes :
    1. klik op extra
    2. GM
    3. gebruikersscripts beheren
    4. rechter klik op 'berichtenhernoemer'
    5. klik op bewerken en open het bestand in een teksteditor (bv kladblok)
    6. je ziet nu volgend stuk code staan bovenaan:
    Code:
    // ==UserScript==
    // @name					Berichthernoemer
    // @author				Grote Smurf / De Goede Fee
    // @namespace			
    // @description			
    // @include			http://nl*.tribalwars.nl/game.php?*screen=report*
    // @include			http://nl*.tribalwars.nl/game.php?*screen=info_village*&id=*
    // ==/UserScript==
    
    // Versie 1.6
    het volgende deel: " // @include http://nl17.tribalwars.nl/game.php?*screen=report* " zeft op welke pagina dit moet werken.
    de nl* geeft aan voor elke wereld.

    Als jij nu bv enkel op w2 speelt met pa en op w11 niet met pa.
    moet je die regels aanpassen naar:
    Code:
    // ==UserScript==
    // @name					Berichthernoemer
    // @author				Grote Smurf / De Goede Fee
    // @namespace			
    // @description			
    // @include			http://nl2.tribalwars.nl/game.php?*screen=report*
    // @include			http://nl2.tribalwars.nl/game.php?*screen=info_village*&id=*
    // ==/UserScript==
    
    // Versie 1.6
    zo zal dit script enkel werken op w2 en op w11 zal je je berichtjes gewoon kunnen zien.

    ik hoop je hiermee geholpen te hebben !
     
  11. De Goede Fee

    De Goede Fee

    Lid geworden:
    8. dec 2008
    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: Berichtenhernoemer

    Als het een "dood irritant" script is. Deïnstalleer het dan.

    Iets constructievers, je kan ook doen:

    Code:
    // ==UserScript==
    // @name					Berichthernoemer
    // @author				Grote Smurf / De Goede Fee
    // @namespace			
    // @description			
    // @include			http://nl*.tribalwars.nl/game.php?*screen=report*
    // @include			http://nl*.tribalwars.nl/game.php?*screen=info_village*&id=*
    // @exclude			http://nl17.tribalwars.nl/game.php?*screen=info_village*&id=*
    // @exclude			http://nl17.tribalwars.nl/game.php?*screen=info_village*&id=*
    // ==/UserScript==
    
    // Versie 1.6
    In ieder geval, dit is een bug bij niet PA accounts.
    Wat je ook kan doen is me informeren over de bug ipv het gehele script af te breken.
    Echt hatelijk die kereltjes, ze gebruiken je (gratis) scripts maar als het iets niet naar hun zin doet maken ze het direct met de grond gelijk.

    Aangezien jij wss toch de enige bent zonder PA: Ik zal een paar dagen/weken wachten voordat ik er een fix opzet, kan je je er nog wat aan ergeren :D
     
  12. timothy demyttenar

    timothy demyttenar

    Lid geworden:
    25. jan 2009
    Berichten:
    3.589
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    goed gevonden :rolleyes:
     
  13. Night Fox

    Night Fox

    Lid geworden:
    11. mrt 2011
    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    Misschien liep ik iets te hard van stapel ;) maar dat heb ik vaker als ik mij ergens aan erger echter voor de volgende keer krijg je pm in je inbox voor de rest is het een goed script hoor
     
  14. Thoziard

    Thoziard

    Lid geworden:
    23. dec 2008
    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    In Chrome werkt hij inderdaad niet. :(

    Maar wel een mooie tool. :)
     
  15. Lait

    Lait

    Lid geworden:
    3. dec 2010
    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    had in het verkeerde topic gereageert zie ik haha. Dus hierbij wilde ik zeggen:

    Toestemming
    Sterk bezig!

    Toestemming
    To the rim with him!

    vind ik leuk:D
     
  16. schiltnieme

    schiltnieme

    Lid geworden:
    4. dec 2009
    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    Fantastisch script
    Vooral als je Kata's stuurd, zo handig dat je dan in de naam kan zien welke gebouw kapot is :)P)


    Je maakt je Goede naam waar
     
    Laatst bewerkt: 9. jun 2011
  17. shadowwar

    shadowwar

    Lid geworden:
    4. feb 2007
    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    Zeer mooi script, mijn respect hiervoor.
     
    Laatst bewerkt: 16. jun 2011
  18. lord imrahil

    lord imrahil

    Lid geworden:
    30. jun 2009
    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    Fantastische aanvulling op het Sangu Package. Knap gedaan fee. :cool:
     
  19. Wobkovitz

    Wobkovitz

    Lid geworden:
    28. okt 2008
    Berichten:
    1.913
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    Werkt als een tierelier, tnx.
     
  20. lord imrahil

    lord imrahil

    Lid geworden:
    30. jun 2009
    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Berichtenhernoemer

    Zoals ik al zei vind ik het een geweldige tool. Toch heb ik enkele opmerkingen/vragen:

    In de linkerbalk van het bericht staat een venster met farmgegevens (onder het kadertje "Aanvallen").
    is het mogelijk om niet enkel weer te geven hoeveel Lc je moet sturen, maar ook de aantallen voor de overige eenheden? Want ik farm niet enkel met Lc (zoals de meeste denk ik :confused:) en nu moet ik noodgedwongen via een "excelscriptje" manueel de aantallen troepen bereken voor andere eenheden, zoals speer of bereden boogschutters.

    → je beweert dat, indien het Sangu package geïnstalleerd is (wat bij mij het geval is), dat er via de link bij het "Farmen" het doeldorp (van het aanvalsbericht) al wordt ingevuld in de verzamelplaats. Dit is bij mij echter niet het geval, wat ik wel spijtig vind want dat zou een handige feature zijn. Zit daar gewoon een fout in, of zie ik iets over het hoofd?