[GM] AM Assistent

Hey,,

Heb een scriptje gemaakt om bouwsjablonen bij de AM te kunnen importeren/exporteren, het is eigenlijk nog een testversie dus graag hoor ik van jullie wat er beter kan.

Hoe werkt het script ?
1. eerst open je een sjabloon.
2. Vervolgens klik je op export, dan komt er een vak tevoorschijn met daarin een nogal lange tekst, die je moet kopiëren
3. maak een nieuw sjabloon
4. open het gemaakte sjabloon.
5. klik op import en plak de tekst die je bij de export gekopieert hebt in het invoerveld wat dan tevoorschijn komt.
6. even wachten tot het script klaar is ( of even roken/bier pakken ipv te wachten :cool: )

Downloadlink: AR_AMassistent.user.js

Changelog:
v1.1: importeren verbeterd zodat het sneller is en ook direct word opgeslagen

PS: Als iemand nog ideeën heeft om de AM makkelijker te maken dan hoor ik dat graag :p

Mvg,
Tjeerdo

Laatst bewerkt:
Ondanks dat deze tool volgens de stricte regels illegaal is is deze tool toch goedgekeurd onder een aantal voorwaarden:
- deze uitzondering geld enkel voor dit script / deze actie
- alle andere uitzondering moeten apart besproken en gekeurd worden
- dit script en zijn functies wordt besproken met innogames om na te gaan tot hoe ver ze mogen gaan

Veel plezier met de tool en bedankt voor het delen :)

Nice, ik ga m zeker testen!

Het overzicht kan beter lijkt me, nu krijg je een groot wit vel waar je info staat die je zonder de pagina te herladen niet wegkrijgt

Laatst bewerkt:
ja, die info moet je kopiëren dus dacht van die info zet ik er wel ff duidelijk neer :p
maar wist niet goed waar ik het moest neerzetten dus als je een idee ervoor hebt dan hoor ik dat graag :)

Hey

dit onderwerp krijg mijn interesse maar kan het niet installeren

Ik speel onder Windows 10 en op chroom:

zou windows er kunnen mee te maken hebben?

Laatst bewerkt:
Hey

dit onderwerp krijg mijn interesse maar kan het niet installeren

Ik speel onder Windows 10 en op chroom:

zou windows er kunnen mee te maken hebben?
Beste spelers

Deze zaak is opgelost.

Voor deze die interesse hebben naar de oorzaak.

Tijdens het installeren van Windows 10 ben is mijn " tampermonkey " er uitgezet.
Daar alles bleek te werken naar behoren niet opgemerkt.

terug geïnstalleerd en dus ook opgelost.:wink:

met vriendelijke groet

vadebe ed

Hier is er geen werkende downloadlink voor dit script

Ik zal morgen eens op de twscripts surver kijken als hij aanwezig is volgens mij wel

Laatst bewerkt:
ja hij was nog te verkrijgen via twscripts

ik ben hem aan het bij werken en weer een keuring geven wand dit is een gevoelig script

dit is eigenlijk verboden maar er is ooit een uitzondering voor gemaakt