[GM] Algemeen discussietopic: Sangu Package

Discussie in 'Goedgekeurde tools & projecten' gestart door De Goede Fee, 21. mei 2010.

Deel Deze Pagina

  1. De Goede Fee

    De Goede Fee

    Lid geworden:
    8. dec 2008
    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]
    Het Sangu Package is een Greasemonkey script (voor Opera, Firefox en Chrome) dat je TW spel sneller, vlotter
    en efficiënter zal laten verlopen en dat, zoals de naam al doet vermoeden, een verzameling is van scripts die
    de bestaande TW pagina's gaan uitbreiden met vooral extra berekeningen (afstanden, tijden, stacks) en
    sorteer, groepeer- en filtermogelijkheden. Het Sangu Package is gericht naar grote spelers (50+ dorpen)
    en is ook meer actief op PA pagina's.

    Installeren?
    Hoe gebruik ik user- & greasemonkeyscripts?

    Downloaden
    Het Sangu Package heeft nu een eigen webstek waar alle features uitgelegd staan, hoe je ze kan configureren en natuurlijk de download link zelf:
    Sangu Package Website

    Open Source
    GitHub
     
    Laatst bewerkt: 17. mei 2014
  2. Pedik

    Pedik Casanova w23

    Lid geworden:
    10. okt 2011
    Berichten:
    2.053
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    Bedoel je dat dit script alleen werkt als je wel PA hebt, of ook gewoon zonder?
     
  3. SoundHound.

    SoundHound.

    Lid geworden:
    22. feb 2012
    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    Als je PA hebt heb je er NOG meer aan ;)
     
  4. Big Big Banana

    Big Big Banana

    Lid geworden:
    10. feb 2012
    Berichten:
    771
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    dit is echt een super script!
    ik gebruik het al jaren.

    thnx de goede fee!:D
     
  5. Butch Billson

    Butch Billson

    Lid geworden:
    15. jan 2012
    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    Thx man :cool:
     
  6. tom2490

    tom2490

    Lid geworden:
    24. feb 2008
    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    Bij mij werkt het niet, ik heb alle de installeer stappen overlopen. maar geen verandering

    mvg

    Lord
     
  7. Knabbelaar

    Knabbelaar

    Lid geworden:
    4. aug 2008
    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    zie http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=3370620&postcount=7
    Dus ik denk dat we een maand lang een speciaal sangu subforum hebben...
     
    Laatst bewerkt: 4. mrt 2012
  8. Duckje

    Duckje Tribal Wars Team Community Manager

    Lid geworden:
    16. nov 2006
    Berichten:
    8.584
    Leuk Bevonden:
    104
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    Spot on ;)

    Dit is namelijk het "Ondersteund Project: Sangu-Package" subforum.

    Ergens in de komende week volgt een pm naar wereld 10 - 20 om hun hier ook over in te lichten.

    Groetjes
     
    Laatst bewerkt: 4. mrt 2012
  9. timothy demyttenar

    timothy demyttenar

    Lid geworden:
    25. jan 2009
    Berichten:
    3.589
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    w10 is al ingelicht;)
     
  10. Diokhan

    Diokhan

    Lid geworden:
    19. okt 2007
    Berichten:
    1.801
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    En da's nog een maand te weinig als je het mij vraagt :D

    Snap niet helemaal wat Sakeb probeert duidelijk te maken, maar da's omdat ik nog niet goed wakker ben misschien.
    Anderzijds vind ik het wel leuk dat het TW-team elke maand een project uithaalt.
    Al vind ik het sluiten van het echte topic een beetje overbodig.
    Daarin staat tenslotte de meeste informatie ivm bugs, installatieproblemen en andere kleine dingetjes over het script.
    Allemaal zaken die handig om weten/lezen zijn voor diegene die het script nog niet gebruiken.
    Zowat alle vragen die hier gesteld worden, zullen al beantwoord zijn in het originele topic.
     
  11. Duckje

    Duckje Tribal Wars Team Community Manager

    Lid geworden:
    16. nov 2006
    Berichten:
    8.584
    Leuk Bevonden:
    104
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    Het is alom geweten dat mensen geen pagina's gaan teruglezen. Daarom het slotje dus :p

    Zodat ze ook effectief hier topics aanmaken.
     
  12. prins of party

    prins of party

    Lid geworden:
    10. dec 2008
    Berichten:
    1.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    Ondanks dat ik het Sangu pakket erg mooi vind ,mis ik toch het 1 en ander wat er bij versie 2..... wel gewoon er op stond en werkte (onder Firefox)

    Zo heb ik bij "aanval en verdedigen" alleen nog het vakje "alle troepen" en ervoor een vak "Sangu Open Drie" (welke trouwens erg weinig doet) ,de rest zoals het versturen van fakes en edels staat er bij mij niet meer op onder de nieuwe versie ,terwijl het er wel op zou moeten staan volgens de uitleg van Sangu

    Heeft iemand een idee wat ik ben vergeten of verkeerd doe?
     
  13. Carved Through Time

    Carved Through Time

    Lid geworden:
    5. jan 2011
    Berichten:
    2.470
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    ik vrees dat ik hier nog hard aan moet wennen
     
  14. Snowcaster

    Snowcaster

    Lid geworden:
    17. jan 2011
    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    Die easteragg was wel vet lullig ?
    Maarja nice programma gebruik het al een tijdje.
     
  15. KPHS

    KPHS

    Lid geworden:
    15. feb 2008
    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    16
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    Probeer is in het script zelf te zoeken. Ga naar je map waar je al je scripts hebt staan. Openen het in kladblok.
    Als het er onoverzichtelijk uit ziet: http://jsbeautifier.org/ Plak hier het hele script in en kopieer het terug.

    Zoek vervolgens deze regel op: scoutVillage:
    Daaronder zie je customPlaceLinks: staan.
    Dan komt er een rijtje met Active: False of True.
    Controleer daar of je linkjes op True staan.

    Die Easteregg was juist geniaal:D Je had Temp moeten zien toen ze er achter kwamen.
     
  16. Carved Through Time

    Carved Through Time

    Lid geworden:
    5. jan 2011
    Berichten:
    2.470
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    bijna niemand is daar erg goed in, ik heb weleens zoiets gedaan en snap hier helemaal niks van ;)
     
  17. Tekstylez

    Tekstylez

    Lid geworden:
    14. mrt 2008
    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    dikke credits voor de fee,

    dit script maakt tw veel beter.
    en verzacht de nieuwe PA functies een beetje :rolleyes:
     
  18. Misticismo

    Misticismo

    Lid geworden:
    5. okt 2011
    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    Leuk dat Tribalwars Sangu Package extra promoot.

    Erg handige toevoeging voor de browser, ik gebruik 't al een tijdje en ik ben zeer tevreden. :)
     
  19. black rider

    black rider

    Lid geworden:
    5. apr 2007
    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    Schitterend :D
     
  20. KPHS

    KPHS

    Lid geworden:
    15. feb 2008
    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    16
    Re: Algemeen discussietopic: Sangu Package

    Het zijn kleine aanpassing, waar eigenlijk geen programmeer kennis voor nodig is.

    customPlaceLinks:
    [
    { active: false, type: 'def', name: 'AlleDef', spear: 25000, heavy: 5000, archer: 25000, sendAlong: 0 },
    { active: false, type: 'def', name: 'HelftZc', spear: 4000, heavy: 1000, sendAlong: 500 },
    { active: true, type: 'off', name: 'Smart', spear: 25000, sword: -10, axe: 25000, spy: 1, light: 5000, heavy: 5000, marcher: 5000, ram: 5000, catapult: 5000, sendAlong: 0 },
    { active: true, type: 'off', name: 'Bijl', spear: 25000, axe: 25000, spy: 1, light: 5000, heavy: 5000, marcher: 5000, sendAlong: 0 },
    { active: true, type: 'off', name: 'Zwaard', spear: 25000, sword: -10, axe: 25000, spy: 1, light: 5000, heavy: 5000, marcher: 5000, sendAlong: 0, required: ['sword', 1] },

    { active: true, type: 'def', name: 'AlleDef', spear: 25000, sword: 25000, heavy: 5000, archer: 25000, sendAlong: 0 },
    { active: false, type: 'def', name: '3deZc', spear: 2500, heavy: 650, sendAlong: 0 },
    { active: true, type: 'def', name: '4deZc', spear: 2000, heavy: 500, sendAlong: 0 },
    { active: true, type: 'def', name: 'HelftZw', spear: 5000, sword: 5000, archer: 5000, sendAlong: 500 },
    { active: false, type: 'def', name: '3deZw', spear: 3300, sword: 3300, sendAlong: 0 },
    { active: false, type: 'def', name: '4deZw', spear: 2500, sword: 2500, sendAlong: 0 }

    In dat stukje kan je die linkjes aan of uit zetten middel van true/false.
    Ook de eenheden zou je daar zelf aan kunnen passen. Die -10 bij zwaard, snap ik zelf niet helemaal. Want de ene keer pakt ie bij mij wel 1 zwaard mee, andere keer niet.