Glory De Macht Der Dictators V2

DeletedUser75236

Guest
Glory De Macht Der Dictators *Repost*

Goedendag allen,
Blijkbaar verzin ik verhalen dus zal ik dit even alsnog opnieuw posten.
Als mensen zich aangesproken voelen en vinden dat er "smaad" gebruikt word mogen ze me altijd hier even op aanspreken.


Ik denk dat het tijd word om een paar dingen toch wel duidelijk uit te leggen.
Aangezien er toch sowieso met modder naar ONE gegooit zal worden zal ik maar eerste moeten wezen met mijn posting.

Ik zal dan ook beginnen bij de grootste actie van deze wereld, de oorlog tussen PNT en ONE.

Deze oorlog was destijds uitgelokt door ONE en daar heeft PNT zeker op geantwoord.
Verder konden wij als Core stam de druk niet verder aan en gingen aankloppen bij Glory voor een mogelijke NAP, tot 2 maal toe.
Dit was dan ongeveer zo een 3 weken in volle massa.

Elke maal kregen wij gelijk te horen dat er een NAP voor ONE niet inzit.
Goed dit gezegd zijde blijft PNT verder beuken op ONE en begint het ze toch wel heel gemakkelijk te worden.

Vervolgens denkt Glory, kom wij gaan snoepen van PNT hun winsten.
Ze beginnen een offensief op The Incredible Hippo.
Dit offensief begint 12 Juni.
TiH, houd zoals verwacht gewoon stand.
Met telkens een rustdag tussen de aanvallen verbaasd het ook niemand dat Glory alweer faalt in hun actie.

Goed alles loopt op recaps maar tot op vandaag, 8 dagen later zo een 8 dorpen daadwerkelijk verloren? (Ik weet het zelf niet eens.)

*Begint toch wel saai te worden op W41*

(Nu denk ik volgens het PNT systeem geen idee of het klopt maar ga er vanuit dat het zo wel ging haha) xD

Dus gaan ze bij PNT in overleg over nieuwe targets.
En wat komt daar toch wel niet uit de bus, jawel Glory! *Surprise*
Ze verklaren Glory de oorlog en laten er geen gras over groeien.

Accounts krijgen gelijk 1-2-3k+ inc's met het doel alle def op de verkeerde plaats te krijgen.
Dit lukt dan ook en vervolgens krijgen andere acc's 500inc's en die krijgen er van langs, amper def aanwezig blabla we weten allemaal wel hoe dat gaat.
Accounts en fronten worden gelijk de grond gesloopt en volgens Glory is er niets aan de hand. *Ok schijnhoog houden hoort er nu eenmaal bij.*

Vergeten blijkbaar dat ze in het zuiden zopas een Rim stam rekruted hebben die hun eigen leden liever buiten dingen zet. (Hier kom ik nog op terug.)
Die leden zijn blijkbaar ook niet echt belangrijk aangezien ze niet eens vernoemt worden op het AF door hun, laat staan dat er gereageerd word op vragen vanuit PNT omtrent deze spelers.


Dit gezegd zijnde is er nog steeds niet aan de hand volgens Glory.

Goed allemaal leuk en wel.

De dag van de oorlogsverklaring (17 Juni) van PNT krijg ik toch wel een hoop doorgestuurd via pm.
Ik ga geen namen noemen en zal ook nooit gebeuren.

Rara, wat krijg ik.
Jawel van 3 mensen het aanvalsplan van Glory.
Mooi volledig doorgestuurd, kijk even verbaasd op en denk Hmmm leuk.
Kopieer die info en gooi die mensen gelijk op block.
Heb namelijk niets aan mensen die mij later misschien ook zo stabben.

Vervolgens beginnen de incommings op TiH en mij weer te komen.
Dus wat doet John, maakt een mooie pm met hey hier is jou aanvalsplan.
Gelijk E-drama van het hoogste.

Ik word op skype uit het niets toegevoegt van de leiding van Glory.
Mogen ze dus ik accepteer dit kijken wat ze te vertellen hebben.

Tuurlijk draaid alles om wie en wat :D
Ze krijgen zowat niets uit me los aangezien het mij ook niets boeit.
Maar hun blijkbaar wel.

Er word van alles aangeboden, PP, "overlevingskansen" en ja gewoon alle shit die je maar kan bedenken.
Maar natuurlijk begint John spelletjes te spelen en dat zint hun niet.
Na 2-3 uur weten ze nog niets en worden Powny wanhopig.

Zal de smaad er maar even uit laten of er komt nog gejank van.

Dus ik lig gezellig in me bedje begint opeens mijn skype tilt te slaan.
Ik bekijk het even en oh wat zie ik Leiding ONE en Glory zitten nu in 1 skype gesprek.

Citeer even;
Heren
Ik maak dit gesprekje alvast voor morgen
Wij willen even gaan speculeren met jullie,
Over de huidige stand van zaken
en het verhaal van one Pnt en glory
Thijs/starmed/mylittlepwny, donderdag 0:30

Goed ik denk ja zorgen voor morgen.

Volgende dag komt het dan, we beginnen ons leuk gesprekje en komt al gelijk aan bod om een blok te vormen VS PNT.
Aangezien ONE destijds vroeg voor een NAP willen ze vanuit die aanvraag nu verder bouwen, dus zien ze het niet dat zij ONS kwamen vragen maar gaat dus nog steeds over de eerste 2 keren dat wij het vroegen en afgewezen werden.

Verder blijft het over ditjes en datjes en sta ik er niet bepaald open tegenover, lijkt me logisch met 2 front acc's die nog vollop incommings krijgen.
Dus begin ik alvast vooruit te denken.

De leden van Glory blijven ons aanvallen ookal lopen er gesprekken, wat klopt er niet?
Ik zeg dit en volgens hun is dat vrij normaal.
Zolang ONE niets beslist heeft zullen de aanvallen blijven komen.
Ze zullen ook pas HUN leden inlichten wanneer ONE ermee instemt om een samenwerking te doen.

Dus ze willen in principe doen als ONE het vroeg. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75236

Guest
Verder werd er ook voorgesteld om een mogelijk fusie te doen, dus moesten leden van ONE maar solli's beginnen te sturen.
Wat alweer in mijn verkeerde keelgat schoot :D

Citeer paar dingen;


[18/06/2015 20:30:29] John: 2 Weken geleden is ferry ook langs gekomen bij jullie, toen was het ook gelijk een dikke nee. Denk dat we hier even moeten over praten (Robin en ik). Verder is het doel alleen PNT? Want wij hebben namelijk 2 oorlogen open staan. Kon in principe 3 zijn xD

[18/06/2015 20:30:56] Kenneth - .Milkaway: Thijs zijn persoonlijke redenen weet ik niet precies, maar we hebben het in de leiding erover gehad. Zoals dat hoort, veranderingen in de stam zijn ook niet gelijk realiseerbaar. We hebben eerst polshoogte genomen hoe ze er over denken.

[18/06/2015 20:31:08] Kenneth - .Milkaway: Jaa ik heb het gehoord, en daarom klinkt het nu ook heel krom

[18/06/2015 20:31:46] Kenneth - .Milkaway: Lijkt me een goed plan dan jullie het even bespreken zoals je zegt. Dat we op een later tijdsstip hier op
terug komen als Thijs ook aanwezig is?

[18/06/2015 20:31:53] Kenneth - .Milkaway: Die is later op de avond weer aanwezig

Blijkbaar is er polshoogte binnen glory genomen maar tot op vandaag weet nog geen kat binnen glory hoe of wat, laat staan dat ze weten dat Glory en ONE met elkaar praten.
Dus moeten ze op termijn hun leiding volgen?


Verder blijf ik erbij dat de Glory leden het eerst moeten weten en zeggen ze ook dat de deze het weten.
Dus blijven we gewoon chillax verder praten en dan vandaag kom ik toch met een vraag.



[15:36:57] John: Ok even wat vragen, stel ONE gaat in zee met Glory. Hoe zien jullie de toekomst voor, Vitalise,no1likeus,TiH,Saint,TaoD

[15:40:51] John: Kan, neemt alleen tijd in beslag aka edelen duurd al 2 dagen met looptijden, uitbouwen etc

[15:40:58] John: zijn we straks 3 weken verder

[15:41:08] John: en tegen die tijd heeft PNT al nieuwe wave op dat front gegooit

[15:46:22] John: En om eerlijk te zijn, zie ik vitalise nog niet meteen stoppen op TIH

[16:54:46] Kenneth - .Milkaway: TIH is inderdaad een speciale kwestie, is daar wat om te regelen?

[16:54:55] Kenneth - .Milkaway: En de andere spelers kunnen bijvoorbeeld een plekje aan het front krijgen ja

[16:55:02] Kenneth - .Milkaway: Dat is een realistische oplossing denk ik

[17:08:04] John: Iedereen of niemand, ik ben niet iemand van de stam ???? die leden achterwegen laat.

[17:08:20] John: Mag ik ook vragen hoe het komt dat TIH speciale kwestie is?

[17:12:03] Kenneth - .Milkaway: Door de situatie van TIH, wat willen jullie daarmee doen?

[17:12:06] Kenneth - .Milkaway: Ligt flink in puin

[19:15:04] John: Zervanic, beyond etc liggen ook allemaal in puin
[19:18:44] John: Anyway, ik geef geen account op wat na 8 dagen massa er nog steeds staat. Zou ook wel te grappig voor woorden zijn om jullie toe te laten mij een 300+graden front te geven. Dan kan ik ook wel paar dingen bedenken wat wij willen.


Hierbij kom ik erop uit, moest ONE en glory in zee gaan er accounts vast komen te liggen.
Ik krijg dan ook gelijk antwoord over het acc TIH.
Zoals jullie kunnen lezen willen ze hem er niet bepaald bij "omdat het acc een puinhoop is."
(Uitleg staat in het begin van deze posting.)

Dus ik moet als ik een BG met glory wil een account buiten die BG plaatsen.

Tot op dit uur heb ik niets vernomen van hun.
Zijn vast een leuk verhaal aan het uittypen voor hun eigen leden;

[19/06/2015 22:35:50] Kenneth - .Milkaway: Heey
[19/06/2015 22:35:55] Kenneth - .Milkaway: Ik heb alles even terug gelezen
[19/06/2015 22:36:02] Kenneth - .Milkaway: Waarom zo vijandig tegen elkaar :$

[19/06/2015 22:36:38] John: omdat we inc blijven krijgen wat me niet bepaald logisch lijkt wanneer je hier zit te praten over een toekomst "samen" :O
[19/06/2015 22:36:39] John: en ja
[19/06/2015 22:36:41] John: lache
[19/06/2015 22:36:41] John: xD

[19/06/2015 22:37:15] Kenneth - .Milkaway: Haha zie beide andere antwoorden:p
[19/06/2015 22:37:44] Kenneth - .Milkaway: Ja ik begrijp waarom dat niet logisch is, daarom hoe eerder de beslissing duidelijk is. Hoe sneller de aanvallen kunnen stoppen
[19/06/2015 22:38:04] Kenneth - .Milkaway: Want moeten wel met een goed verhaal aankomen bij de stam

[19/06/2015 22:38:20] John: begin alvast met schrijven dan

[19/06/2015 22:38:41] Kenneth - .Milkaway: Dat klinkt positief :)
[19/06/2015 22:38:49] Kenneth - .Milkaway: Maar uhmm, voor welke optie staan jullie open?

[19/06/2015 22:39:13] John: Zolang ik kan bashe is alles goed
[19/06/2015 22:39:32] John: moet wel snel aangezien ik straks geen adelshoeve's meer heb
[19/06/2015 22:39:33] John: xd

[19/06/2015 22:42:05] Kenneth - .Milkaway: Ja moeten we wel even duidelijk hebben :)
[19/06/2015 22:42:11] Kenneth - .Milkaway: Dan zal ik een mooi verhaal typen


[19/06/2015 22:43:42] John: Stel dat het voor ONE gelijk goed is, hoe wil je jullie front spelers overtuigen om maanden vast te gaan liggen?


Dus eerst is het besproken met hun leden en dan krijg ik dit te lezen.

Goed, voor wie dit helemaal gelezen heeft, mooi zo :D
Voor wie niet even goed hahaha.

Wilden alleen even duidelijk maken hoe Glory te werk gaat.

Moesten er mensen foto's van de skype gesprekken willen omdat ze mij niet geloven, hoor ik het wel.

Mvg,
John

Ik kan hier nu ook al een 2e pagina bij schrijven als dat nodig is hoor ik het wel he glory :)
 
Reactiescore
241
Ik denk dat de meeste mensen het topic niet eens openen als ze zien dat xhayden het heeft gestart :eek:
 

DeletedUser75236

Guest
Waarom is dit de eerste keer eigenlijk weggehaald?

*Smaad* en op destijdse vraag van Starmed.
Maar is nu niet meer van belang en aangezien ik volgens de goed gelovige glory leden verhaaltjes verzin gooi ik het weer online.
Keer kijken hoelang ze hun dictators nog gaan volgen :D
 

DeletedUser75236

Guest
Ik denk dat de meeste mensen het topic niet eens openen als ze zien dat xhayden het heeft gestart :eek:

Haha wss, maar als ze het dan openen kunnen ze gelijk lezen dat glory in elk opzicht faalt.
Aanvallend, verdedigend en politiek.
 

DeletedUser

Guest
Haha wss, maar als ze het dan openen kunnen ze gelijk lezen dat glory in elk opzicht faalt.
Aanvallend, verdedigend en politiek.

misschien is het dan wel een gezellige stam? :rolleyes: blijft niet veel positiefs anders meer over :(
 

DeletedUser

Guest
Pfff, heb geen zin om op alles te reageren, maar wat een verdraaien in elkaar geflanste onzin verzin jij.

Ga lekker spammen het op gedeelde forum van jullie en pnt;)
 
Reactiescore
241
Haha wss, maar als ze het dan openen kunnen ze gelijk lezen dat glory in elk opzicht faalt.
Aanvallend, verdedigend en politiek.

No offence, maar elke stam waar jij tot nu toe in hebt gezeten heeft uiteindelijk gefaalt.

Paranoia(?)- E. - ponykamp - ONE - nu wachten tot fs ook weer uit elkaar v(fa)alt
 

DeletedUser75236

Guest
Pfff, heb geen zin om op alles te reageren, maar wat een verdraaien in elkaar geflanste onzin verzin jij.

Ga lekker spammen het op gedeelde forum van jullie en pnt;)

Zeg dan wat ik verdraai?
Zet er mooie onderbouw bij en leg me zo het zwijgen op.

Nu blijf je voor mij een persoon die niet bestaat en straks ook niet meer zal bestaan.
 

DeletedUser74659

Guest
Kijk, dat is al iets! het is tenminste een gezellige stam, daar gaat het toch juist om? :(

denk dat als je geen plezier in je stam hebt je een grote kans hebt dat je het elders op zoekt en of misschien zelfs stopt met de wereld.

dus ja ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik kan hier nu ook al een 2e pagina bij schrijven als dat nodig is hoor ik het wel he glory :)


Ik vind het nog een beetje mager en dunnetjes, heb je niet nog meer? :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
Sorry eelco, mensen openen juist dan topics.

Er zullen mensen zijn die denken: "wat zal die meneer nu weer voor nuttige dingen te verkondigen hebben? Laat ik maar eens zijn leuke, interessante en bovenal intrigerende verhalen doorlezen"

Geloof me Brian dat zijn er niet veel ;)
 

DeletedUser63079

Guest
Er zullen mensen zijn die denken: "wat zal die meneer nu weer voor nuttige dingen te verkondigen hebben? Laat ik maar eens zijn leuke, interessante en bovenal intrigerende verhalen doorlezen"

Geloof me Brian dat zijn er niet veel ;)

Mijn redenering is gewoon: "Hé Xhayden post weer wat. We kunnen weer lachen guys om de post en alle reacties :D"
 
Bovenaan