Global Stabbings

Reactiescore
516
Ja 1 speler recruiteren is een recruit te win... btw weet niet onder welke steen jij de laatste dagen hebt gelegen maar team IHY is geen leider van globe he...
De leiding doet diplomatie en recrutering...

Ah, dus de rest van de spelers in Globe hebben niks voor het zeggen? De leider wilt een rekruut doen en die gaat dan maar 100% door, ongeacht wat de rest vindt? Rare gang van zaken, lijkt wel op een dictatuur.

Neem aan dat iedereen stemrecht heeft gehad omtrent de join van Ruvon. Je had jezelf hard kunnen maken hiervoor als je er tegen was, blijkbaar is dit niet gebeurd, waardoor Ruvon jullie stam gejoind.
 
Reactiescore
239
Daarom ga ik er ook niet meer op in.

De feiten zijn dan ook:
1. Globe ging er van uit dat ze het niet uit eigen kracht de wereld konden winnen.
2. Dus werden Ruvon (wellicht nog een speler) gerecruit.
3. Hierdoor ontstond als reactie de huidige situatie.


Hmmm... iemand van globe zegt dit.... verander 'Globe' eens door 'Fresh'....
Globe kan de wereld niet winnen dus recruteren ze Ruvon ? heeft fresh niet net een hele stam uitgenodigd?
 
Reactiescore
239
Ah, dus de rest van de spelers in Globe hebben niks voor het zeggen? De leider wilt een rekruut doen en die gaat dan maar 100% door, ongeacht wat de rest vindt? Rare gang van zaken, lijkt wel op een dictatuur.

Neem aan dat iedereen stemrecht heeft gehad omtrent de join van Ruvon. Je had jezelf hard kunnen maken hiervoor als je er tegen was, blijkbaar is dit niet gebeurd, waardoor Ruvon jullie stam gejoind.


Kerel, je hebt dus echt onder een steen gelegen... probeer eerst je info te vergaren voor je dingen begint te lullen die nergens op slaan en totaal niet kloppen.
Shakedown en ik waren hier normaal gesprek aan het voeren, geen idee wat jij er opeens komt tussen lullen met je halve en/of foute info?
 
Reactiescore
516
Hmmm... iemand van globe zegt dit.... verander 'Globe' eens door 'Fresh'....
Globe kan de wereld niet winnen dus recruteren ze Ruvon ? heeft fresh niet net een hele stam uitgenodigd?

Misschien heb je zelf onder een steen gelezen met deze reactie. Ik raad je aan om eerder geplaatste statement nog eens te lezen. Dan snap je de beweegredenen hiervoor. Verder heeft het wat mij betreft ook geen zin om hier verder op in te gaan, aangezien Globe accounts al toegegeven hebben dat het door hun eigen toedoen is.
 
Reactiescore
306
Had Globe geen gesprekken om heel 1C te recruiten?

Ruvon had de keuze in 1C, BG MotR of allemaal naar Globe, niet?
 
Reactiescore
215
Ik geef je gelijk in het R2W dat is niet iets wat ter discussie staat. De reden dat dit is gebeurd wel.
Verder is deze wereld verre van played.
Beide stammen hebben 14 leden. Kan alle kanten opgaan.
 
Reactiescore
239
Ik geef je gelijk in het R2W dat is niet iets wat ter discussie staat. De reden dat dit is gebeurd wel.
Verder is deze wereld verre van played.
Beide stammen hebben 14 leden. Kan alle kanten opgaan.

Blij dat je het toegeeft kerel, respect.
 
Reactiescore
306
Vind het btw ook echt heel lang wachten op bepaalde antwoorden die nog altijd gevraagd zijn omtrent stab Ruvon.

Ik snap dat jullie dit in de doofpot willen steken.

Maar jullie hebben nog altijd geen statement gegeven.
Een stabber mag bij jullie dus gewoon stemmen op zichzelf zonder boe of ba?
 
Reactiescore
805
Een stabber mag bij jullie dus gewoon stemmen op zichzelf zonder boe of ba?
Zucht, eergisteren is er nog maar gezegd dat we het zelf niet wisten. Als je niet alles volgt ook geen commentaar geven.

Je kan namelijk niet zien wie gestemd heeft en wie niet, enkel het aantal stemmen. :)

Ik snap dat jullie dit in de doofpot willen steken.
Denk dat er bijna op iedere vraag al antwoord gegeven is? Zo niet shoot dan ga ik wel op zoek naar het antwoord.
 
Reactiescore
306
Waarom zou jij de antwoorden op de vragen van motr moeten weten? Je zegt zelf dat het vragen van moTr zijn.

Ik denk wel bij het aannemen van stabbers, heel de wereld mag weten hoe de stam in kwestie er tegenover staat.

Waarom zouden ze stoken? Je ziet duidelijk met hun skill van aanvallen wie de wereld gaat winnen.

Op zo'n wereld is het ook easy deffen.
+ een oorlog win je niet met 1 veldslag?
En The Witch is ook een goed account. Rene en Sharon zijn toppertjes ;)
 
Reactiescore
239
Ik denk wel bij het aannemen van stabbers, heel de wereld mag weten hoe de stam in kwestie er tegenover staat.



Op zo'n wereld is het ook easy deffen.
+ een oorlog win je niet met 1 veldslag?
En The Witch is ook een goed account. Rene en Sharon zijn toppertjes ;)


Klopt maar als je met 3 stammen op 1 stam gaat mag je toch wel iets van winst boeken he ? ;)
 
Bovenaan