Global Stabbings

Reactiescore
306
Damnit, veel gemist op 1 dag :O

Die 4 die voor kick van een stabber waren, hoe gaan die nu handelen?
Gewoon akkoord gaan met een bewezen stabber in hun stam?
Verder wel grappig dat ruvon op zijn eigen 'niet kicken' heeft gevote.
Dus eigenlijk was het 4-3 voor kick.

@Predec nog altijd onzichtbaar merk ik. Altijd zo'n grote mond en nu zo gaan runnen. Topkerel

PS: Respect voor spelers Globe die zich wel verdedigen en uitspreken in deze shitstorm op hun.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Iemand warzone spelen

ik ben er ook fucking slecht in maarja
 
Reactiescore
239
Damnit, veel gemist op 1 dag :O

Die 4 die voor kick van een stabber waren, hoe gaan die nu handelen?
Gewoon akkoord gaan met een bewezen stabber in hun stam?
Verder wel grappig dat ruvon op zijn eigen 'niet kicken' heeft gevote.
Dus eigenlijk was het 4-3 voor kick.

@Predec nog altijd onzichtbaar merk ik. Altijd zo'n grote mond en nu zo gaan runnen. Topkerel

PS: Respect voor spelers Globe die zich wel verdedigen en uitspreken in deze shitstorm op hun.


Wij zijn er intern mee bezig zoals eerder vermeld :)
Echter is fresh wel de laatste om met de vinger te wijzen in mijn ogen...
 
Reactiescore
239
Zeker...

Mijn mening over fresh;

Heeft fresh goede spelers in de stam zitten? Zeker wel ja maar niet genoeg om een goede basis te vormen.
Denk dat er met een 4tal dragende accounts zijn en dat deze accounts op termijn hun zullen afscheiden van de rest.
Fresh loopt al weken te roepen dat ze er een leuke strijd van willen maken enzo maar hebben nu als aasgieren gesprongen op de resterende 1C leden.
Een sterke stabiele stam die zeker is van eigen kracht doet dit niet, een stam die twijfelt daarintegen wel.

Fresh heeft ongewild hun langst hun meest kwetsbare kant getoond door deze leden aan te nemen, ze hadden het in mijn ogen veel slimmer kunnen en moeten aanpakken.
De 1C leden daarintegen hadden inderdaad geen andere optie, maar gewoon bij fresh toetreden is ook niet erg slim.
Kijk, fresh heeft nu inderdaad een mooi stamcluster maar alles behalve compact en onmogelijk te verdedigen bij grote aanvallen.

Daarnaast blijf ik erbij dat deze stam gedragen word door een aantal account en vroeg of laat zullen ze ook zien dat deze R2W gewoon nog lager is dan het gedrag dat Ruvon al dan niet heeft gebracht. (ik zeg al dan niet omdat ik niet weer wil discussieren over dit onderwerp).



Wat velen niet weten is dat er tussen mij en fresh ook gesprekken zijn geweest om te joinen, uiteraard voor er sprake was van Book.
Het plan was er om met een aantal accounts over te gaan naar daar en zo een verhoogde front lijn te vormen.
Echter is dit door Fresh last minute afgeblazen omdat ze dit een dikke recruit to win vonden en hun niet wouden verlagen tot dat niveau en er gewoon een mooie strijd van wouden maken...

Echter hebben ze nu exact dat gedaan maar dan enkel met nog meer account gewoon puur omdat ze oostenlijk anders f*cked waren.
 
Reactiescore
215
Ik kan je diplomatieke propaganda best waarderen.
Denk dat er waarheden en onwaarheden instaan. Enkel de redenen die benoemd zijn zo ervaar ik het niet.

Elke stam heeft sterkere accounts en minder sterke(minder ontwikkelde) accounts. Zo ook bij Globe en MOTR.

Verder het 1c verhaal is hand in eigen boezem steken (niet jij als Dimi) door het kapot recruiten van Ruvon zeker toen bekend was dat tiranu mee solliciteerde zijn er balletjes gaan rollen.

Wij of in elk geval mijn kijk was zolang mogelijk meerdere stammen in de running houden. De overstap van Ruvon en daarbij de balans verstoring die het met zich heeft meegebracht en tevens een stuk ongenoegen heeft een grote bijdrage in deze formering van de huidige wereld.


De 1C leden daarintegen hadden inderdaad geen andere optie, maar gewoon bij fresh toetreden is ook niet erg slim.
Ik begrijp niet waarom dit niet slim was, mijn gedachte gaat dat dit juist jullie tegen de haren instrijkt. Maar iets niet slim noemen zonder onderbouwing vind ik lastig me in te leven waarom het niet slim is. Graag hoor ik waarom zodat ik je gelijk ongelijk of ergens er tussen in op kan beantwoorden.

Echter is dit door Fresh last minute afgeblazen
In de beginfase van de wereld hebben we in een vroeg stadium kenbaar gemaakt niet te recruiten, ook de toenmalige book stamleiding gecontacteerd dit niet te doen. Om de wereld open te houden.
Daarna de bekende noordelijke formeringen en het uiteenvallen van book. Ik wil niet de weg ingaan van oude koeien. Een beslissing die early game gemaakt worden zijn genomen in de toenmalige fase. Om daarna Cuckold te zijn als stam de rest van de wereld niemand te mogen recruiten zonder commentaar in latere fases ga ik niet in mee.

Heeft fresh goede spelers in de stam zitten?
Hierin ben ik het met je eens.

Fresh loopt al weken te roepen dat ze er een leuke strijd van willen maken
Doen ons best denk dat de massa vermakelijk is geweest voor beide partijen en ik hoop dat het ook leuk blijft.

dat deze R2W gewoon nog lager is dan het gedrag dat Ruvon al dan niet heeft gebracht.
Dit is kinderachtig en niet met elkaar te vergelijken. In mijn optiek een poging om de Stick of shame door te geven.
 
Reactiescore
239
Daniel met alle respect maar je kan het noemen of verwoorden hoe je wilt maar die recruits zijn gewoon dikke R2W.
Is geen aanval naar jou of naar je stamleden maar je moet het gewoon noemen zoals het is.

Van 1C was het niet slim naar mijn mening omdat alles gewoon veel te snel is gegaan, onmogelijk dat jullie alles hebben besproken tot in de fijnste details, volgens mij zullen jullie adellijnen der ook wel als een zootje uit zien in die regio.
Jullie hebben daar spelers aangenomen die jullie amper of niet kennen, hoop voor jou en de andere fresh leden dat jullie daar goed hebben aan gedaan...


Tot slot, wat er gebeurd is met ruvon en globe heeft iedereen zijn eigen mening over en dat mag zeker maar in feite is dat gewoon iets tussen ruvon zelf en de leiders van globe, het feit dat jullie allemaal in die pot blijven roeren is gewoon puur uit leedvermaak en om er zelf profijt uit te halen.
Als jullie echt van goede wil waren om deze wereld open en eerlijk te houden dan hadden jullie prive in dialoog moeten gaan met de globe leiding en niet gewoon rap in de handen wrijven, olie op het vuur gooien en dan snel 1c in jullie stam laten.
 
Reactiescore
516
Daniel met alle respect maar je kan het noemen of verwoorden hoe je wilt maar die recruits zijn gewoon dikke R2W.
Is geen aanval naar jou of naar je stamleden maar je moet het gewoon noemen zoals het is.

Van 1C was het niet slim naar mijn mening omdat alles gewoon veel te snel is gegaan, onmogelijk dat jullie alles hebben besproken tot in de fijnste details, volgens mij zullen jullie adellijnen der ook wel als een zootje uit zien in die regio.
Jullie hebben daar spelers aangenomen die jullie amper of niet kennen, hoop voor jou en de andere fresh leden dat jullie daar goed hebben aan gedaan...


Tot slot, wat er gebeurd is met ruvon en globe heeft iedereen zijn eigen mening over en dat mag zeker maar in feite is dat gewoon iets tussen ruvon zelf en de leiders van globe, het feit dat jullie allemaal in die pot blijven roeren is gewoon puur uit leedvermaak en om er zelf profijt uit te halen.
Als jullie echt van goede wil waren om deze wereld open en eerlijk te houden dan hadden jullie prive in dialoog moeten gaan met de globe leiding en niet gewoon rap in de handen wrijven, olie op het vuur gooien en dan snel 1c in jullie stam laten.

Waren jullie niet degene die met ons, 100 & dan ook nog eens Rone/Kapitrein een stam wilde maken? Aardig hypocriet om dan R2W te komen roepen. Zeker wanneer je zelf achteraf ook nog eens een R2W move maakt door middel van het recruten van Ruvon.
 
Reactiescore
239
Ja 1 speler recruiteren is een recruit te win... btw weet niet onder welke steen jij de laatste dagen hebt gelegen maar team IHY is geen leider van globe he...
De leiding doet diplomatie en recrutering...
 
Bovenaan