Global Stabbings

Reactiescore
2.063
Top dat tony ook post, denk dat tony ook een goede poster is om een beetje bij te posten. Ik wil me verschuldigen voor me late reacties, maar mijn pc is gesneuveld en krijg hem morgen pas terug.
 
Reactiescore
306
Aangezien er voor vele mensen nogal wat onduidelijkheid is zal ik wel wat zeggen.
Ik heb verscheidene vragen voorbij zien komen waar jullie graag antwoord op zien. Als ik vragen vergeet te beantwoorden, aarzel niet en vraag het mij.

Allereerst, waarom hebben wij gewacht met de late join van Ruvon? Dit in eerste instantie zodat we geen ander front zouden openen. Ten 2e zou het onverwachts komen dat hij mee zou doen aan de massa. ( Waar we nog niet wisten van een BG)

Ook is er gevraagd wie die plannen over de massa gedeeld heeft met het account Ruvon. Dat heb ik gedeeld met hen. ( nog steeds niet wetende van een BG anders hadden we ze uiteraard uitgesloten om niet mee te doen aan de massa). Ik wil hierbij ook vermelden dat het account Ruvon nooit iets mede gedeeld heeft van wat er speelde binnen 1C. Dus zeker niet gediend als spion zoals ik al voorbij heb zien komen.

Waren wij het achteraf eens met de join van Ruvon? Er heerste veel wantrouwen richting Ruvon. En ook veel onenigheid tussen Globe leden. Uiteindelijk is er ook een stemming geweest en daarbij is er, ironisch ook, een gelijke stand uitgekomen. Dus hebben we Ruvon een kans gegeven om mensen te overtuigen waarom we door moesten gaan met de join. Lukte dat niet, volgde er een kick. Inmiddels zijn er een paar mensen van gedachten veranderd en hebben het een kans gegeven. Met dat we het er allemaal mee eens zijn dat dit niet zonder straffen kan. Ruvon heeft dit geaccepteerd.

Zoals ik al zei, als er onbeantwoorde vragen zijn, hit me up.

EDIT: Er was afgesproken dat 1 persoon het contact naar buiten zou doen, maar het duurde me te lang.

Ik ben blij dat er een antwoord gekomen is, waarvoor dank.

Zijn er al "straffen"/Compensaties bekend?
Hij negeert namelijk Smokin Aces omtrent een dorp waar afspraken rond waren. Waar ook met voorbedachte rade gehandeld is..

Verder zou ik het jammer vinden moest jullie account nu bekritiseert worden.
 
Reactiescore
306
Top dat tony ook post, denk dat tony ook een goede poster is om een beetje bij te posten. Ik wil me verschuldigen voor me late reacties, maar mijn pc is gesneuveld en krijg hem morgen pas terug.

Hopelijk kan je nu minder goed taggen :rolleyes2:
 
Reactiescore
319
Ik ben blij dat er een antwoord gekomen is, waarvoor dank.

Zijn er al "straffen"/Compensaties bekend?
Hij negeert namelijk Smokin Aces omtrent een dorp waar afspraken rond waren. Waar ook met voorbedachte rade gehandeld is..

Verder zou ik het jammer vinden moest jullie account nu bekritiseert worden.
De straffen waren volgens mij al bekend gemaakt door Rene in zijn vorige post. Waar ook het statement van Ruvon bij zat. Over een dorp omtrent Smokin Aces heb ik geen idee. Wil dit best voordragen bij Ruvon zelf om in ieder geval te reageren.
 
Reactiescore
2.434
Waren wij het achteraf eens met de join van Ruvon? Er heerste veel wantrouwen richting Ruvon. En ook veel onenigheid tussen Globe leden. Uiteindelijk is er ook een stemming geweest en daarbij is er, ironisch ook, een gelijke stand uitgekomen. Dus hebben we Ruvon een kans gegeven om mensen te overtuigen waarom we door moesten gaan met de join. Lukte dat niet, volgde er een kick. Inmiddels zijn er een paar mensen van gedachten veranderd en hebben het een kans gegeven. Met dat we het er allemaal mee eens zijn dat dit niet zonder straffen kan. Ruvon heeft dit geaccepteerd.

Even schetsen wat er nu letterlijk gezegd wordt;
'Er was onenigheid omtrent de join van Ruvon. We besloten hem een kans te geven om ons te overtuigen.'
--> Begaat een vieze stab, liegt tegenover heel Fresh! en 1C
'We besluiten hem verder een kans te geven'

Hij heeft jullie dus overtuigd door middel van te stabben en te liegen tegenover meerdere partijen. Bedankt! Nu weet ik gelijk hoe ik vervolgens een stam moet overtuigen mij te laten joinen. Het kan echt niet veel gekker meer worden, hoogstaand niveau daar bij Globe :)
 
Reactiescore
44
De overstap naar Globe was dus een kwestie van tijd.
Ruvon biedt zijn excuses nu voornamelijk aan MoTR en geef zijn fout daar aan toe.
Echter vind ik dit net zo of zelfs kwalijker als de stab r/ MoTR.
MoTR word er een eenzijdige nap aangeboden. Hoop dat er bij de consequenties ook zo iets dergelijks geacht wordt: eenzijdige nap van 6 weken tussen Ruvon en 1C + dorpen terug, dan ben ik er met de rest ook nog eens dat dit een kick moet zijn. Het recruiten van spelers is niet fout, maar als je dan achter komt wat deze speler heeft gedaan om zich bij je toe te voegen.. Het is maar of in zee wilt blijven gaan met deze speler.

______________________________________________________________



Wat wordt er met de laatste zin bedoeld?
Hoe ik het nu interpreteer:
Ruvon edelde dorpen @Devil in Disguise (om zijn front tegen Globe te versterken) terwijl hij ondertussen onderhandelde met Globe.

Als ik nu terug kijk naar de timing van het internen van dorpen staat een ding wel vast:
Mocht het zo zijn dat de intern van dorpen @Devil in Disguise ging om front Globe te vormen. Vond dit als laatst plaats op 12-04.

Op 15-04 (3 dagen later) heeft hij dan bij Fresh! proberen te solliciteren.

En dan ook nog dit:


Geldt overgins het zelfde voor Tiranu als hij Devil in Disguise ook internde om front te bouwen terwijl hij ondertussen contact had met Globe.

Dit is geen juiste manier van spelen en/of handelen. Er is bij deze speler (Ruvon) aan alle partijen oneerlijk, achterdochtig en vies gehandeld.
Hoop niet dat dit de nieuwe trend wordt: S2W.
______________________________________________________________


Zou graag vanuit Globe hier dan een reactie op willen hebben.

Correct me if I'm wrong:
Maar dat betekent vanuit jullie statement dat er geen consequenties volgen op het vies gedrag richting 1C.

Of wordt dit door jullie gezien als juist handelen?
 
Reactiescore
805
Even schetsen wat er nu letterlijk gezegd wordt;
'Er was onenigheid omtrent de join van Ruvon. We besloten hem een kans te geven om ons te overtuigen.'
--> Begaat een vieze stab, liegt tegenover heel Fresh! en 1C
'We besluiten hem verder een kans te geven'
Even aanpassen:

'Er was onenigheid omtrent de join van Ruvon. We besloten hem een kans te geven om ons te overtuigen.'
--> Begaat een vieze stab, liegt tegenover heel Fresh!, 1C en Globe
'We doen een democratische stemming die op 4/4 eindigt en toch beslissen we hem te houden'
 
Reactiescore
2.434
Even aanpassen:

'Er was onenigheid omtrent de join van Ruvon. We besloten hem een kans te geven om ons te overtuigen.'
--> Begaat een vieze stab, liegt tegenover heel Fresh!, 1C en Globe
'We doen een democratische stemming die op 4/4 eindigt en toch beslissen we hem te houden'

Blij dat er dan toch nog 4 accounts zijn die normen en waarden kennen. Heel gek dat hij alsnog wordt gehouden ondanks het hoge aantal tegenstanders. Het kon dus toch nog gekker worden :rolleyes2:
 
Reactiescore
44
Blij dat er dan toch nog 4 accounts zijn die normen en waarden kennen. Heel gek dat hij alsnog wordt gehouden ondanks het hoge aantal tegenstanders. Het kon dus toch nog gekker worden :rolleyes2:

Die 4 accounts kunnen zich uiteraard dit online bekend maken.

Worden anders snel over een kam geschoren wat jammer is..

Voor deze accounts is het dan jammer dat iemand blijkbaar de knoop doorhakt om Ruvon niet te kicken.
 
Reactiescore
319
Zou graag vanuit Globe hier dan een reactie op willen hebben.

Correct me if I'm wrong:
Maar dat betekent vanuit jullie statement dat er geen consequenties volgen op het vies gedrag richting 1C.

Of wordt dit door jullie gezien als juist handelen?
Dorpen van Ruvon die behoorde tot 1C spelers worden terug gegeven. Ik dacht dat al wel gezegd was ergens. Zo niet, dan bij deze.
 
Reactiescore
26
Aangezien er voor vele mensen nogal wat onduidelijkheid is zal ik wel wat zeggen.
Ik heb verscheidene vragen voorbij zien komen waar jullie graag antwoord op zien. Als ik vragen vergeet te beantwoorden, aarzel niet en vraag het mij.

Allereerst, waarom hebben wij gewacht met de late join van Ruvon? Dit in eerste instantie zodat we geen ander front zouden openen. Ten 2e zou het onverwachts komen dat hij mee zou doen aan de massa. ( Waar we nog niet wisten van een BG)

Ook is er gevraagd wie die plannen over de massa gedeeld heeft met het account Ruvon. Dat heb ik gedeeld met hen. ( nog steeds niet wetende van een BG anders hadden we ze uiteraard uitgesloten om niet mee te doen aan de massa). Ik wil hierbij ook vermelden dat het account Ruvon nooit iets mede gedeeld heeft van wat er speelde binnen 1C. Dus zeker niet gediend als spion zoals ik al voorbij heb zien komen.

Waren wij het achteraf eens met de join van Ruvon? Er heerste veel wantrouwen richting Ruvon. En ook veel onenigheid tussen Globe leden. Uiteindelijk is er ook een stemming geweest en daarbij is er, ironisch ook, een gelijke stand uitgekomen. Dus hebben we Ruvon een kans gegeven om mensen te overtuigen waarom we door moesten gaan met de join. Lukte dat niet, volgde er een kick. Inmiddels zijn er een paar mensen van gedachten veranderd en hebben het een kans gegeven. Met dat we het er allemaal mee eens zijn dat dit niet zonder straffen kan. Ruvon heeft dit geaccepteerd.

Zoals ik al zei, als er onbeantwoorde vragen zijn, hit me up.

EDIT: Er was afgesproken dat 1 persoon het contact naar buiten zou doen, maar het duurde me te lang.

heel dit gezeik is dus voor jullie zo overtuigend om juist geen kick te geven . Helemaal wetende dat ruvon ook leugens aan jullie als stam globe heeft vertelt.
Waardoor jullie als stam nu ter schande staan. nogsteeds overtuigend genoeg om geen kick te krijgen hahaha

Of heeft ruvon de kick al geacepteerd
 

Deleted User - 487957391

Guest
Dus als ik het goed begrijp:

Ruvon:
- Wist van de BG.
- Regelde bewust een NAP met fresh door een sollicitatie eruit te gooien.
- Zorgt dat hij lastige frontdorpen van zijn stam, die hij later stabt, gratis mocht overnemen.
- Liegt tegen Globe, wanneer hem gevraagd wordt of er een bg is.
- Komt vervolgens op het AF met een statement, die achteraf ook vol leugens blijkt.

Vervolgens is de reactie van Globe als volgt: We hebben besloten Ruvon nog een kans te geven. Dan ben ik heel benieuwd, op welke morele grondslagen er is besloten om Ruvon nog een kans te geven ? Elke stap in het proces omtrent Ruvon, bestaat uit leugen op leugen en het bedriegen van het eerder verdiende vertrouwen van spelers. Waarom zou je als Globe uberhaupt zo'n speler aan je naam willen hechten en laat staan ermee proberen samen te werken.

Wat ik persoonlijk denk dat de enige reden dat jullie Ruvon nog een kans willen geven, is de strategische ligging van zijn dorpen. Kortgezegd dat Globe bereid is zijn morele waarde opzij te zetten voor het vergroten van de winstkansen. Dat vind ik persoonlijk jammer en zou niet mijn speelwijze zijn, maar kan ik begrijpen gezien het een competitief spel is. Probeer dan alleen daar eerder transparant over te zijn en simpelweg duidelijk aan te geven dat winst het enige is wat telt en jullie dus niet betrokken willen worden in wereldafspraken of gedrag in Tribalwars.

Tot slot wil ik echt niet iedereen van jullie over een kam scheren en heb ik onder andere met @What the Duck @POOHBEER1 altijd op een respectvolle manier diplomatieke betrekkingen opgelost. Wat ik dan jammer vind, is dat juist dit gedeelte uit Globe zich neer legt bij een stemming zonder argumentatie en niemand de leiding daar durft te pakken en daadkracht te tonen.

Met betrekking tot de situatie of Globe wel wist of niet wist dat er een BG was tussen Motr! en 1C, vind ik persoonlijk dat er te weinig bewijs is om daar iets zinnigs over te zeggen en om speler(s) aansprakelijk te stellen. Een welles nietes spel heb ik dan ook helemaal geen zin meer in. Wel vind ik het verwonderlijk dat de speler(s) er voor kiest om zich niet te verdedigen en vooral te gaan zwijgen, terwijl meerdere mensen desbetreffende kant op wijzen.
 
Reactiescore
519
Even aanpassen:

'Er was onenigheid omtrent de join van Ruvon. We besloten hem een kans te geven om ons te overtuigen.'
--> Begaat een vieze stab, liegt tegenover heel Fresh!, 1C en Globe
'We doen een democratische stemming die op 4/4 eindigt en toch beslissen we hem te houden'

stabbers boven alles he wat zijn wij nou tegen ruvon :) stel je voor , een wereld eerlijk winnen
 
Reactiescore
286
Wat @brain booster hier boven zegt sta ik helemaal achter.

Daarbij wil ik toevoegen dat ik ook erg benieuwd ben waarom er tegen mensen gezegd wordt die tegen de stab zijn: ''rot op tony''.

De ''straf'' is inderdaad benoemd, maar dit is nog steeds meer een straf die positief voor Globe uitkomt. Het verbaasd mij dan ook dat jullie het dan ook op deze manier willen oplossen.

Overigens is er 4-4 gestemd op de poll, waarvan jullie 8 leden hebben 1 van die 4 mede-stemmers is Ruvon zelf. Vind het bijzonder dat hij in de telling mee genomen wordt als je het mij vraagt.
Daarnaast is zijn vriend @Predec ook een voor-stemmer. Verbaast mij ook nog steeds dat er geen enkele reactie van hem hier te vinden is op het AF.
Als iemand mij vals zou beschuldigen, zou ik met tegenargumenten komen, maar goed.
Dan zijn er dus nog 2 stemmers over die graag Ruvon in de stam willen behouden.

Ik wil vragen of deze 2 spelers hun mening voor het behouden, na alles wat meneer Ruvon heeft gedaan, hier op het AF kunnen posten.
Als je zo overtuigd bent van je stemming, laat hem hier dan horen, wellicht begrijpen we je keuze.
 
Reactiescore
225
brain booster, post: 6395999,
Dus als ik het goed begrijp:

Ruvon:
- Wist van de BG.
- Regelde bewust een NAP met fresh door een sollicitatie eruit te gooien.
- Zorgt dat hij lastige frontdorpen van zijn stam, die hij later stabt, gratis mocht overnemen.
- Liegt tegen Globe, wanneer hem gevraagd wordt of er een bg is.
- Komt vervolgens op het AF met een statement, die achteraf ook vol leugens blijkt.

Vervolgens is de reactie van Globe als volgt: We hebben besloten Ruvon nog een kans te geven. Dan ben ik heel benieuwd, op welke morele grondslagen er is besloten om Ruvon nog een kans te geven ? Elke stap in het proces omtrent Ruvon, bestaat uit leugen op leugen en het bedriegen van het eerder verdiende vertrouwen van spelers. Waarom zou je als Globe uberhaupt zo'n speler aan je naam willen hechten en laat staan ermee proberen samen te werken.

Wat ik persoonlijk denk dat de enige reden dat jullie Ruvon nog een kans willen geven, is de strategische ligging van zijn dorpen. Kortgezegd dat Globe bereid is zijn morele waarde opzij te zetten voor het vergroten van de winstkansen. Dat vind ik persoonlijk jammer en zou niet mijn speelwijze zijn, maar kan ik begrijpen gezien het een competitief spel is. Probeer dan alleen daar eerder transparant over te zijn en simpelweg duidelijk aan te geven dat winst het enige is wat telt en jullie dus niet betrokken willen worden in wereldafspraken of gedrag in Tribalwars.

Dit stuk hoort een extra reactie vakje te krijgen, perfect gezegd met nette goed geformuleerde structuur!
 
Bovenaan