Global Stabbings

Reactiescore
215
Ik zou persoonlijk geen afspraken maken met RUVON een afspraak om iets te bespreken is al niet te plannen. dat heeft meneer 3x uitgesteld. Daarna een foutief telefoonnummer gegeven. En als je dan uiteindelijk zijn nummer krijgt via zijn medespeler/stamgenoot. Dan krijg je een grote mond.

Om te lezen dat we daarna niet goed bij ons hoofd zijn.

Dit achterdochtige en oneerlijke gedrag omtrent zijn complete doen en laten en lange tijd de boel bespelen en dan betrapt worden.
Dan heb je nog altijd de supersorry troefkaart.

Ik bedoelde het niet zo. Ik heb er veel tijd inzitten.
Nou wat denk je van a die mensen die je benadeeld.
 
Reactiescore
2.064
@Theo Walcott. Ga op delete beter, niemand kan jou nog serieus nemen

besef die

Denk dat dit eerder andersom is, meer dan genoeg mensen nemen mij serieus op Tw. Dat jij in het echte leven niks kan bereiken dus maar stoer gaat doen op een internet forumpje, zegt hier al genoeg
 
Reactiescore
2.477
Wanneer komt het statement van Globe, dat bericht slaagt werkelijk nergens op. Waar zit de leider die hiervoor aansprakelijk kan worden gesteld? Of is die plots verdwenen wanneer er serieus gesproken moet worden, evenals indertijd bij 100?
 
Reactiescore
286
Wanneer komt het statement van Globe, dat bericht slaagt werkelijk nergens op. Waar zit de leider die hiervoor aansprakelijk kan worden gesteld? Of is die plots verdwenen wanneer er serieus gesproken moet worden, evenals indertijd bij 100?

Hiervoor is de nieuwe competitie nog steeds gaande:
Welke datum denk jij dat Globe met een statement komt.
 
Reactiescore
161
Ik ben ook zeer benieuwd naar het statement en de reden van oprekken van de tijd. Vooral omdat MoneyTrain nu loopt op Globe. Aangezien Ruvon nog steeds lid is van Globe is er een hele vracht aan def vrij dat ingezet kan worden ten nadele van het -in mijn ogen maar zeker niet de enige- benadeelde MoneyTrain. Ik spreek nu alleen voor ons, omdat ik niet voor iedereen kan spreken. Globe, kunnen jullie ons een nieuwe deadline geven?
 
Reactiescore
286
Dit bericht is niet eens van Rene zelf. Hij post dit in naam van. Het kan zijn dat moTr iedere keer gaat lachen met jou, als je typt. Maar dat ontbreekt hier.

Hier lach ik iig ook niet mee hoor. Ben het met je eens dat het irritant is.
Netzoals Omari Noonan , Die overigens bij Globe zat.
Enige verschil is dat ACAB wel onder zijn eigen naam post..

Voor sommige mensen is het AF gewoon niet weg gelegd en kunnen beter daar op de achtergrond blijven.
 
Reactiescore
225
Er komt geen statement, we zien zometeen een lekkere ODS boost bij Ruvon tevoorschijn komen en meer niet.

Hoe kun je op deze manier nog met een blij gezicht w72 openen?
 
Reactiescore
301
Hier lach ik iig ook niet mee hoor. Ben het met je eens dat het irritant is.
Netzoals Omari Noonan , Die overigens bij Globe zat.
Enige verschil is dat ACAB wel onder zijn eigen naam post..

Voor sommige mensen is het AF gewoon niet weg gelegd en kunnen beter daar op de achtergrond blijven.

Naar mijn weten zat hij niet bij GLobe. Anders had ik me er sowieso tegen uitgesproken. Ikzelf it niet meer in de discord dus omtrent het statement weet ik niets.
 
Reactiescore
286
Leiding ? Globe is een democratie, wanneer je je uitspreekt tegen de stab krijg je Rot Op Tony naar je kop gegooid :)
Wauw, dat is wel in en in triest om eerlijk te zijn!


Naar mijn weten zat hij niet bij GLobe. Anders had ik me er sowieso tegen uitgesproken. Ikzelf it niet meer in de discord dus omtrent het statement weet ik niets.
Omari globe.png
Hieruit bleek dat Omari uit Globe komt, doordat je ziet dat de mensen uit Globe dat andere kleurtje hebben.
Niet dat jullie er uit Globe iets aan kunnen doen, want volgens mij hield hij voor iedereen schuil wie hij was..

Oh werd er ook rot op tegen jou gezegd?
Ik hoop dat er nog wel een verklaring gaat komen.
 
Reactiescore
306
To do list:
- met 1C om te tafel zitten om de dorpen die zijn geruild tussen ruvon en 1C. Hier moeten duidelijk afspraken over gemaakt worden en misschien wat dorpsveranderingen komen. Dit gaat dus eventueel (was echter wel na de datum dat ruvon en globe onderhandeld hadden) ook nog bij de consequenties komen.

Met Smokin Aces moet er ook nog het 1 en het ander geregeld worden. Maar dit wordt ineens doodgezwegen..

@Theo Walcott. Ga op delete beter, niemand kan jou nog serieus nemen

besef die

René is degene die de post van Ruvon plaatst.
Hij is degene die ons nog antwoorden wil verschaffen idpv gaat runnen à la @Predec ..


Ik herhaal, Fresh neemt iedereen aan x ;)
Misschien kunnen we bij Innogames nog subsidies aanvragen als we jou op een account plaatsen :p:D
 
Reactiescore
117
Statement Ruvon

Bij deze wil ik, Jari, als leider van het account ruvon de verantwoordelijkheid opnemen en mijn verontschuldigingen aanbieden aan bepaalde mensen.

Eerst en vooral wil ik een korte schets geven met wie je te maken hebt.

Ik speel al sinds enkele jaren TW en dit is mijn eerste account waar ik ook mij compleet voor gegeven heb. Daarnaast ben ik ook niet de doorsnee TW-speler, ik ben rechtdoorzee en zal dus mezelf nooit kunnen verwijten nergens eerlijk over te zijn. Ik heb nergens de intentie gehad een stab te plegen, ligt gewoon niet in mijn aard. Al sinds het begin van W72 heb ik 90 procent van dit account op mijn eentje gedraaid. De tijd die ik hier ingestoken heb is echt belachelijk veel om eerlijk te zijn en dat is waarom ik zoveel spijt heb van deze shitshow.

Dat brengt me dan bij mijn eerste punt, de overstap naar Globe. Wij zijn altijd voorstander geweest van een merge tussen Globe en 1C. Dit ging toen niet door middel van het front dat we zouden krijgen. Ik had duidelijk gecommuniceerd toen naar de leden van 1C. De overstap naar Globe was dus een kwestie van tijd.
In mijn ogen is de overstap naar Globe al zeker geen fout geweest en wil hier graag tot het einde blijven, mits toestemming uiteraard.

Waar ik wel in de fout ben gegaan is het niet serieus nemen van de BG tussen Motr! en 1C. Ik was wel degelijk op de hoogte van een skypegroep tussen Motr! en 1C. Ik was wel degelijk op de hoogte van een gedeeld forum. Maar er was nergens een officiele verklaring van regels of dergelijke van die BG, laat staan dat het in de diplomatie stond van de stam 1C waar we toen vertoefden. In de voorbereidingen naar de overstap is me gevraagd geweest of die er wel was, waarop ik negatief antwoordde. Dit is waar ik in de fout ben gegaan. Ik had de BG serieuzer moeten nemen en dit uitgebreider aangekaart hebben.

Ik wil hiervoor mijn excuses bieden naar de gehele wereld toe. Vooral naar de leiding van Motr! en zijn leden, netzelfde als naar 1C. Al zeg ik er wel bij dat deze verontschuldigingen zijn voor het begaan van een onbewuste fout, niet voor een opzettelijke stab. Ik geef toe dat het vrij "onprofessioneel" was de BG niet serieus te nemen, wat ook geleid heeft tot een wereld in rep en roer.

Ik herhaal, ik bied mijn oprechte verontschuldigingen aan aan de gehele stam van Motr! en 1C. Maar ook aan Globe. Ik was echt sterk verbaasd van de ophef die de overstap creerde op het AF, maar was nog meer verbaasd hoe sterk en hard sommige mensen uit Globe reageerden. En terecht ! STABBEN IS NIET OK. Maar ik kan niet meer doen dan me openlijk te verontschuldigen aan de personen die zich geraakt voelen.

Ik wil ook zeker de mensen bedanken die het voor me opnamen. Zij hoefden dit zeker niet te doen maar deden het wel. Enorm hard bedankt hiervoor.

Kijk, excuses nogmaals aan iedereen die hier schade, stress of iets aan overhield. Het was niet met opzet, en snap dat ik de gevolgen moet dragen. Toch wil ik vragen een 2de kans te krijgen met ruvon.



Hierbij zou ik graag het volgende willen toevoegen. Wij hebben een de lopende massa op MoTR gecanceld en een tijdelijke eenzijdige NAP aangeboden. Ik snap dat dit nog niet genoeg is voor de stammen die zich benadeeld voelen. Ons voorstel naar jullie is om een eenzijdige NAP voor enkel Ruvon naar MoTR van 6 weken aan te bieden. In deze 6 weken mag Ruvon dus MoTR niet aanvallen. Graag hoor ik jullie reactie hierop.


To do list:
- met 1C om te tafel zitten om de dorpen die zijn geruild tussen ruvon en 1C. Hier moeten duidelijk afspraken over gemaakt worden en misschien wat dorpsveranderingen komen. Dit gaat dus eventueel (was echter wel na de datum dat ruvon en globe onderhandeld hadden) ook nog bij de consequenties komen.

De post wordt begonnen met "ik ben recht doorzee en zal mezelf nooit kunnen verwijten ergens oneerlijk over te zijn", hier ga je meteen al de mist in gezien je meerdere stammen hebt voorgelogen en bedrogen voor je eigen gewin. Hoe ben je eerlijk als je liegt tegen ons over je intenties in een periode dat je al bent aangenomen bij Globe? Je stemt op een stemming voor een BG met Motr! en weet niet dat deze BG er is? Je zegt te willen wachten met een massa op Globe terwijl je er al bent aangenomen? Je solliciteerd bij Fresh om er zodoende een NAP uit te krijgen voor je overstap naar Globe?. Hoe is iemand die al deze feiten uitvoert eerlijk een recht doorzee vraag ik me af.

Dan vraag ik me af wat voor relevantie het geeft dat jij 90% van het account zelf gedaan hebt, leuk voor je maar dat betekend ook dat jij voor minstens 90% verantwoordelijk bent voor de shitshow die je hier hebt neergezet.

Zoals eerder gezegd heb je zelf gestemd voor de optie een samenwerking met Motr, ik zal de screens nog eens herhalen, maar ditmaal met je eigen reactie erbij voor het geval het nog niet duidelijk was welke keuze jij gemaakt hebt.
Sc 10.png
Sc 12.png

Als dit niet duidelijk is dat je voor geen samenwerking met Globe bent dan weet ik het ook niet meer. Jij bent altijd eerlijk en recht doorzee dus dan moet dit toch wel de waarheid zijn? Of heeft meneer ondertussen zoveel bij elkaar gelogen dat ie niet meer weet wat die aan wie verteld heeft? Kortom, jou excuses zeggen mij persoonlijk niks want ik hecht totaal geen waarde aan de woorden die jij uitkraamt, je zou best de politiek in kunnen gaan want daar wordt liegen en bedriegen als een goede eigenschap gezien.

Een onbewuste fout, laat me niet lachen zeg.
 
Bovenaan